zondag 22 november 2015

zorgen maken heeft geen zin

ha die luitjes
die mij nog weten te vinden
ik had dit vandaag in elkaar geflanst
goed weer voor , had nog geen titel , nu wel
ik zeg geen kwaad woord , haal alleen het gemak aan
waarin woorden worden gezegd of geschreven
( getypt )
de titel hier boven heb ik uit een reactie op een blog
een blog welk ik graag bezoek
en soms deel ik van wat op dat blog gemaakt wordt met U
doe ik vandaag niet
alleen deze titel
en dat is wat men noemt toeval
als dat al bestaat
ik laat U hier een in " mijn " ogen mooie pps zien
leg die nu eens naast de titel van dit blog
ik las het en ik had deze titel
en het doet mij zeer
verwondering
de volgende plaats fietste ik ooit naar toe
een motor smeris haalde mij van de weg
ik zei geef dan de goede weg
en verdomd hij begeleide mij richting haven
;)
portmouth

wens ik U een gemoedelijke avond
een gezonde nachtrust
zien we elkander morgen hier weer
lieve groet
karel

12 opmerkingen:

  1. Eigenwijs manneke bende gij ok hj
    Staat er al de hele avond een nieuwe en jij blijft stug onder de owe reageren haha
    Nu ik niet...een hele mooie die eerste en nieuw voor mij
    Een pakkende tekst en ja zorgen had ik ook gezien in een blogje
    Zie je hoe je je kan vergissen...ze helpen als het nodig is...die smeris (is dat geen scheldwoord)
    Slaap wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... thanks for the videos ... especially the second one ...want nothing more than going South, south, south on a ship ... any ship will do ... as it is so cold here, Karel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grapjas...
    geef dan de goede weg en verdomd hij begeleide mij richting haven
    Das helpen toch?
    En voor nu slaap wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En ik krijg geen glimlachjes...waren ze niet mooi dan ;)

      Verwijderen
  4. Nou Karel ik weet je nog steeds te vinden hoor al is het misschien niet altijd dagelijks haha.Tja woorden gezegd of geschreven wat zal ik er van zeggen ,ik onthoud de goede en de kwade vergeet ik maar ,iets wat ik eindelijk eens geleerd heb .Mooie pps de eerste ,Engeland ben ik nog nooit geweest ,maar er zijn mooie foto's bij .Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Of het nu wel of geen zin heeft ... een ieder maakt zich wel eens zorgen om wat dan ook. Maar de les is om het dan ook weer los te laten, kom je veel verder mee. Want alles wat je los laat komt in positieve zin weer terug. Dus gister er niet meer uit geweest, nee hier hadden we ook buien en daar tussen mooi weer. We zitten in de tijd , laatste week van november al weer. Jij vandaag weer rondje kranten denk ik... was toch ook op maandag. hopelijk vandaag geen hagelbuien onderweg. Ik ga zo de dag rustig aan beginnen, ben beter uit bed gestapt dan gister maar doe het vandaag nog rustig aan. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Jij aan de wandel en wij net terug van zkh...Er was zon maar ook hagel
    Ja de 2e had jij maar heb ik niet aangepast...horen nu eenmaal bij elkaar hihi
    Eindelijk krijg ik ook glimlachjes haha
    Dacht waarom moet ik die geven en krijg ze niet ;)
    Vandaag verder op koken na lekker rustig aan...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Ik weet je wel te vinden,hoor.
    We hebben allemaal onze zorgen, de een wat minder dan de ander.
    Het pieker-knopje gaat vaak moeilijk uit.
    Mooie ppsjes en die onderste is herkenbaar.Ik heb met Neil daar een week door gebracht bij zijn zus en man.
    Lekker gegeten maar geen oesters...hihi.. daar word ik niet blij van.
    Groetjes en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor die spaarde ik al veel langer...anders zou ik wel andere dingen in de blogjes plaatsen...
    Al denk ik soms om het roer eens helemaal om te gooien...maar denk dan gelijk waarvoor eigenlijk...dit vind ik leuk om te doen en als er dan een leuke reactie komt is dat mooi meegenomen.
    Dus jij ff informeren wat voor haar ze had?
    Denk het niet en gewoon genieten van het werken van de hond...mooi om te zien.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schijnbaar hebben ze daar niemand voor...kan je die niet permanent doen dan?
    Of had je dat zelf al bedacht? Zal wel frisjes zijn...
    Tuurlijk is het droog want wij passen op die vrijdag...en die 2 willen naar buiten ;)
    Klinkt goed pittige nasi...wij gaan voor een ovenschotel vandaag...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kom je niet meer op smoelenboek...zag je al even niet meer :)

      Verwijderen
  10. Ha Karel,
    Alvast een fijne avond.
    Smakelijk voor straks maar voor mij ff geen chinees meer.hihi..
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen