donderdag 31 december 2015

1 januari 2016

zo luitjes
daar is het dan , het jaar 2016
een heel nieuw jaar staat voor ons klaar


ik keek de film Annie
een pracht voorbeeld voor de hele wereld
en Finkers mocht ik ook wel horen
:)

ik heb 1 voornemen maar geef het niet door|
ben geen verraaier
ik wil ff terug komen op de afgelopen maand
die was warmer dan ooit tevoren

ben benieuwd of er iets van uit komt
 
weerspreuken van de maand december
ff op alleen lezen klikken
deze maand in het teken van foto
ik neem U mee terug een dikke 100 jaar
 
great pictures 100 year
 
wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust
en morgen een goed dag
 
en natuurlijk een heel gezond 2016
 
lieve groet
 
Karel

7 opmerkingen:

  1. Mogge Karel,
    Eerst..
    Ik wens je een gelukkig en vooral een gezond nieuwjaar met mooie fietstochtjes en wandelingen.
    Twee..
    Dank je wel voor de mooie kaart.

    Het was zeker een zachte decembermaand.
    Lekker voor mij om een peukje op te steken.
    Nu schijnt de zon maar ik hoorde dat het koud is.Hier merk je er niks van, eigenlijk is het in de kliniek veels te warm.
    Fijne dag en groetjes.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,

    dank je wel voor je lieve wensen. het afgelopen jaar is voor jou ook een hele bewogen jaar geweest maar je bent en blijft steeds weer positief.

    Ook voor jou en al je dierbaren een heel mooi en liefdevol 2016. Dat we ook in dit nieuwe jaar weer van veel mooie natuurmomenten kunnen en mogen genieten.

    Ik had gister middag/avonddienst die natuurlijk laat werd door de vele klussen. Ook vandaag en het hele weekend deze diensten maar het zij zo.

    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel
    Wij ook weer boven water al was het vroeg vanmorgen dat we thuiskwamen.
    Een heel gelukkig en gezond 2016 nogmaals.
    dat dit jaar je mag brengen wat er op je verlanglijstje staat.
    Ha moest lachen met de decemberspreuken...klopt niet veel van aldat sneeuw en ijs, maar moooi om naar te kijken en lezen. En de oude foto's leuk om eens voorbij te zien komen.
    Groetjes en geniet je eerste dag van het jaar...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bezoek is binnen dus pc gaat uit...
    En nee onder water was het niet.
    Oliebollen waren lekker haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo weer de deur uit...na samen gegeten te hebben...
    Vrij tot zondag hihi
    Dus veel zal er hier niet gebeuren anders dan rust in de tent.
    Alhoewel niet in pyama grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hadden wij geen afspraak op 1 jan. ?
    Of ligt je agenda niet in de buurt hj
    Bankhangze...en mailbox zit weer vol geladen :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat stukje voor stukje en beetje bij beetje begint hier met het opruimen van de kerstboom komende week en dan werken we het hele huis weer door...pffttt
    ga weer kijken sbs6 lachen

    BeantwoordenVerwijderen