dinsdag 22 december 2015

altijd oppassen

hi luitjes
ik liep vanmiddag het grootste deel
van mijn 2de krantenwijk
bij op de flinke wind na best lekker weer
morgen  best mooie dag dus doe ik de rest
bij lange na niet iedereen thuis of deden niet open
waren er al die zeiden meneer is goed dat U op de dag komt
want hier doen we ´s avonds de deur niet meer open
en met dat ik iets zoek in de pps archieven
tref ik er ook een die U waarschuwt
voor vreemde praktijken
met een tip als controle middel
geef het hier graag door

doorzichtige spiegel

muziek de Y alweer
de maand loop op zijn eind
en wat blijkt die stond er al eens
:)
dus nu geen muziek
;)


wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Ja die tip heb ik al vaker gelezen .waar is een mens tegenwoordig nog onbespied zou je zeggen .Heb je de muziek pas geleden al eens geplaatst of ben ik in de war ? De deur de ik niet eens overdag meer open ,eerst ff kijken door het raam of het iemand is die ik ken of anders de vraag waar ze voor komen ,ja het is erg dat het tegenwoordig zo moet .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Nu ik denk niet dat ik elke passpiegel ga controleren hihi
    Heb daar wel wat anders te doen dan dat...maar denkt ook niet dat ze mij op internet gaan zetten grijnzzzz...ben dik tevreden met mezelf maar of anderen daar van willen meegenieten is een 2e haha
    Een leuke dag gehad en ja hoor ook naar buiten geweest...en nee was niet koud maar als je op een open plek kwam kon de wind behoorlijk koud aanvoelen. Maar de hummels hielden ons wel warm...rennen verstoppertje spelen en thuis heel veel knuffels haha...en beter nog de ouders waren erg laat dus we hebben ook mee gegeten...
    Nu is het al bijna tijd voor trusten of helemaal?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En die boom...gewoon een kwestie van goed aanpakken haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat hoop ik toch want met de kerst hebben we slapers en die zijn vroeg wakker haha
    Och we zien wel hoe het loopt...de wekker zet ik in ieder gevalniet :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Hier loopt alles op schema...zo meteen eens kijken of ze met de benen buiten hangen in de suup en de laatste dingen halen...mijn lijstje is weer gegroeid hihi
    Maar komt goed...en vanaf 1e kerstdag laat ik gewoon alles over me heen komen en zien wel hoe het loopt de planning is gemaakt maar er kan altijd wat tussenkomen. Dat weet je met kleintjes nooit.
    Aan mij zal het niet liggen genoeg eten in huis hj
    Groetjes en geniet je dag met je vissies hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Have no idea, what your post is about, Karel ... even my google translator crashed on me ... anyway: Hello from the slopes ... smiles ... Let's go, let's go, let's really go ... You coming or what? ... smiles ... https://www.youtube.com/embed/QXp-v8vna9o?rel=0&controls=0&showinfo=0 ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt lekker haha
    Wij gaan naar de frietboer vanavond want met het vooruitzicht van de kerstdagen heb ik daar gewoon zin in haha...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Helaas kan ik nog niks openen.Komt wel weer.
    Vandaag een heerlijke zonnige dag.
    Lekker buiten gezeten...ik kan niet anders.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. He he, eindelijk even zitten en tijd voor een krabbel. ja heb het echt even druk gehad. Vanmorgen kwart over 7 de deur uit naar Marten... bij thuiskomst even snel wat afwas weg gewerkt en Domino zijn eten gegeven, koffie boel klaar, koffie gedronken (zaten met 6 man om tafel ... weer afwas, even weg gewerkt, in tussen tijd de bedden even afgehaald en was aan gezet. Milli was goed 11 uur thuis... was ik al na de koffie gelijk met Fonnie even naar Bolsward gereden om de voor de beestjes voorraad te halen, moest ook weer. Dat bij zus afgeleverd en ik hier, daarna in de auto naar Harlingen voor de boodschappen met zijn viertjes.. Aldi, slager en Jumbo... weer naar huis. Heeft Ritza even de boodschappen opgeruimd en zijn Milli en ik nog even naar de Liddl gereden.. thuis even een bakkie... weer wat afwas weg gewerkt, was opgehangen, was gevouwen en opgeruimd en de bedden nog opgemaakt. Was ik 5 uur klaar... Nu zo even rust en Milli haalt even pizza,s voor vandaag. Ga ik nu even snel verder, kan ik dit ook nog even bij de anderen plaatsen. Wens ik je een hele fijne avond en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij op zoek op die berg haha
    Mag je ook zien anders plaats ik ze niet toch?
    Maar goed dat ik straks al smakelijk en fijne avond had gekrabbeld want nu is het weer te laat.
    Maar morgen kan ik beginnen met de voorbereidingen want alles is in huis...een hele opluchting.
    Soms moet je het menu aanpassen omdat wat je wil niet te krijgen is...maar deze keer ging het goed grijnzzzz
    Morgen de soepen alvast maken...kan maar klaar zijn en de planning van wanneer wat op het vuur moet of de oven in...anders loopt alles in de soep en dat willen we niet.
    Vanavond even rust inplannen...denk tv avondje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen