woensdag 23 december 2015

donderdag , dus gein uit de mailbox

ha die luitjes

wat een mooie dag was het weer vandaag
ik deed al wat ik van plan was
en nu een rustig avondje en op tijd te bed
morgen ben ik weer druk met de krantenwijk
zou zo'n goochelaar goed van pas komen

klik er maar eens op
ze vinden wat uit
:)

tablet

en kijk toch eens wat ik zondagochtend
via whatsapp ontving al wachtende op de trein
juist ja een zonnetje

ik-stuur-je-een-zonnetje

zou ik bijna een passend muziekje vergeten
en we zijn bij de Y die gister niet lukte
dus past nog beter

you-are-my-sunshine-word-art-mary-jane-cannon

zo ik wens U een fijne avond
een goede avond
en een gezonde nachtrust
en morgen weer een fijne dag

lieve groet

karel

9 opmerkingen:

  1. Nu ik pakte de rust ook en een film gekeken van half negen tot kwart over elf...dus geen tijd voor een tukkie haha
    En haal die laptop eens snel weg die mocht ik plaatsen zei je toch haha
    Och komt in jan zijn ze deze wel weer vergeten...hopelijk haha
    En ja de 2e had je gestuurd...maar 3 een bekende qua platen maar de tekst is anders
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja aan jou beloftes heb ik ook niks...
    Deugniet ;)
    Maar slaap toch maar lekker :) Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja gister een pracht dag, zonnetje er bij.. ook de kerstdagen zal het mooi weer zijn, een groene kerst met bloeiende bloemen in de tuin welke normaal in het voorjaar en zomer bloeien.. Ik vandaag de voorbereidingen treffen voor morgen. Ja Fonnie, Eddie en Marten schuiven morgen aan hier. Zaterdag hebben we het dan wat rustiger, gaan we bij Jessica en Maikel kerst vieren, gourmetten en de pakjes onder de boom. Jij vandaag gewoon de kranten, ja dat gaat ook gewoon door.. Ik was evengoed nog wat later gisteravond hoor, was een leuke film op de t.v en even uit gekeken. Maar ga zo wel de dag beginnen want was vanmorgen ook wat later weer uit bed. He ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Deugniet
    Schiet ik niks mee op
    Zegt je kleine nichtje wist ik al lang, maar wel een lieve deugniet haha
    Weer een lesje geleerd...leg het vast op zwart en wit ;)
    Al stond het nog overal en was terug te vinden...zelfs in de zeldzame chat's
    Plaats jij het maar ben er morgen toch niet...dus was ook op een wo/do
    Maar we gaan nu over tot de kerst waar jij niks mee doet...ga jij maar de verjaardag van Corry mee vieren...is ook feesten. Maar nu eerst de krantjes en je boft al weer het is stralend buiten.
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Je hebt er weer wat moois van gemaakt .Een ''rare'' Kerst met hier en daar nog een roos die bloeit en zelfs een paar zomer en voorjaar bloeiers in de tuin .Tja van mij had het mogen vriezen en sneeuwen haha .Ik hoef bijna niets meer te doen ,geen gekke dingen ,even nog een lekkere salade maken en morgen wat stokbrood erbij en ik ben klaar .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha dat heb ik nu dus zwart op wit...zal je eraan houden grijnzzzz
    Dus geen benen buitenboord zien hangen en geen koppen lopen...nee idereen staat in de keuken nu...en tussendoor snel even reageren...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Ik kan van al het moois nog niet genieten.. dit toppie redt het niet en ook met de zwakke verbinding.
    Maar ik geniet wel van die bijzonder leuke kaart met al die poesjes..haha..Leuk hoor.
    Dank je wel.
    Fijne avond en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reactie erboven staat het zwart op wit...die bewaar ik haha
    En ja hoor alles goed...op naar een tv avondje met mr LOVE
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. Jee ik laat Ritza net uit, wat is het koud en wat een wind... Ja Ritza nu net weg om met de vriendinnen te gourmetten.. Milli en ik hebben een patatje gehaald. Vandaag vrijwel de hele dag wat in de keuken bezig geweest. Maar het vlees en de soep is klaar en nu morgen de rest nog even. Anke kwam vanmiddag ook nog even een bakkie halen. Verder ben ik nog wat aan het ompielen geweest.. zuiger en dweil even over de vloer... Straks lekker op de bank en maar kijken wat er voor komt op t.v, zijn steeds de zelfde films welke ze jaar in jaar uit herhalen.. Maar heb nog wat voor kerst op nieuw liggen aan dvdees dus wij vermaken ons vanavond wel. Jij ook een knusse avond en oant moarn.

    BeantwoordenVerwijderen