maandag 14 december 2015

dromen mag en is mooi , toch

zo luitjes
na een prachtig weekend
had ik een prachtige maandag
liep mijn reclame folder ronde onder een zonnetje
had briefjes mee om de mensen namens de firma
en de bezorger fijne feestdagen te wensen
met er in
hoe kan het anders reclame
als ze willen kunnen ze er voordeel aan hebben
ik had er al voordeel mee
:)
dromen kan zo mooi zijn

weer mens worden Lidia
ff op alleen lezen klikken

muziek vandaag gaat over
people

people

wens U een fijne avond
en goeden nacht
en morgen weer een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja dat is rond kerst zo.. kranten en folder bezorgers bellen dan vaak aan, bieden je persoonlijk de krant aan in plaats van in de bus te gooien en dan is het de bedoeling dat men een extraatje geeft omdat je er voor loopt. Ik moet ook nog even wat envelopjes maken hier voor. Jij vandaag denk ik je huis weer een beetje op orde maken en verder een vrije dag. Nou het wordt en blijft ook weer wandelweer, de temperaturen gaan weer omhoog... Geen witte kerst in ieder geval dat is zeker. Zus is als alles goed is nu ook weer thuis, is met Guido mee gereden, en ik zal daar straks even om een bakkie koffie en kunnen we weer even normaal bij kletsen. Ga ik je nu een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Ik kan geen ppsjes openen en ook is hier een zwakke wifi verbinding.
    Soms laadt dit kleine toppie niet eens.
    Vreemd hoor...buiten in een perkje staan rozen te bloeien.
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb nu met recht een plakstoel, de hele dag in de rolstoel.
    Mijn kont doet zeer van het zitten.
    De koffie gaat wel maar is nooit heet,is gevaarlijk voor de oudjes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Dus jij even naar buiten, het is ook prachtig weer... Zoals Corry aangeeft, de rozen bloeien daar.. zus haar tulpenboom zit vol knop... als daar een vorst over komt heeft ze waarschijnlijk niets komend voorjaar.. maar de nachten zijn zelfs zwoel rond deze tijd.. Heb met zus, Guido en collega, Marten en Eddie zitten koffie drinken, had ze gelijk het huis weer vol. Guido is nu hier klaar en gaan naar de volgende klus... Misschien dat we vanmiddag even een ritje naar Leeuwarden doen, even een kerstboompje bij Jessica af gaan leveren.. die zit zonder boom en ja een nieuwe aanschaffen... omdat we dit jaar kerst bij hun vieren kon dat er even niet af.. vind ik zo sneu dus gaat tante Kobie zorgen dat ze evengoed een boompje heeft met de kerst. Verder hier alleen de was en de rust..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Ha het is nog geen middag toch?
    Maar om 2 uur zijn we wel foetsie haha
    Dus jij gaat kijken of je nog wat kan vangen...groot gelijk ;)
    Goh is toch wel leuk dat co weer af en toe aanwezig is...
    En je ppsjes ja dat wist je al hè...ze zijn prachtig en nieuw wat wil je nog meer...oja :) :) :)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo rondje zit erop kan ik me gaan fatsoeneren voor het feest...zo nog ff naar wp en dan gaat de pc uit. Jij komt vast je dag wel door zonder krabbels van mij hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi de pps van Lidia maar zooooo Tergend langzaam ! Mensen zijn best leuk ,nou ja sommige dan
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie heeft het over hobbelen ?
    Ja als je terug gaat zoeken kom je het vast wel tegen maar geen zin in haha
    Ga zo richting bank met een bakkie...even die rooie wat verdunnen.
    En er was rust want 4 waren er niet en dan wordt het clubje zichtbaar kleiner...11 ipv 15
    En vreemd maar is gelijk een stuk rustiger...voor de ouwetjes haha
    En nog wat kunnen vangen vanmddag?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je mag deze dagen als bezorgen (of is dat met oud en nieuw)
    aanbellen bij de mensen en ze een mooi nieuw jaar wensen.
    Dan krijg je ook nog wat extra's. Zou leuk zijn als je hierdoor iets voor jezelf overhield Karel :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ja de hebberds...heb je eindelijk wat extra's komen zij er weer aan.
    Hoe komt dat eigenlijk ?
    Misschien je abonnement bij hen opzeggen ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen