vrijdag 25 december 2015

een beetje geluk

zo luitjes
hoe was Uw dag
bij mij was het rustig zoals altijd
en zelfs ik was rustig
of deed het rustig aan
draaide een was maar verder niets
ik las ook overal dat het koud was en af en toe een spatje regen
nu ik maakte er dus maar een pyjama dag van
...
een beetje geluk noemde ik de titel
hebben we allemaal wel eens
of nodig
ik wil dit Plukje Geluk
opdragen aan 2 blogmaatjes
te weten de maakster van dit prachtige pps
Greetje
die en dan druk ik mij bescheiden uit
last heeft van een oog
en aan Corry
die aan het revalideren is van een gebroken enkel
meiden kop op

plukje geluk greetje
ff op alleen lezen klikken

muziek de komende dagen niet meer op alfabet
ben er door
:)

blue christmas

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen weer een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Lief van je om zo aan je blogmaatjes te denken ,ja Karel gezondheid is een kostbaar iets .Mooie ppsjes Hier was de dag rustig tot 15.00 uur en dochter op bezoek kwam en we hebben een paar heerlijke uurtjes gehad met ons drietjes .Nu even bijkomen want ohh wat zijn we druk als we samen zijn en natuurlijk nagenieten .Ik ben gewoon een blij en tevreden mens .Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie die van greetje en voor greetje en corry
    Ja dat beetje geluk hebben ze nodig...en jij denkt daaraan
    Hier nu alles in ruste en ik zo meteen ook want mathijs komt oma wakker maken en heeft al in gedachten hoe...hij komt oma wakker kietelen haha
    Of hem dat lukt is een 2e grijnzzzzz
    Morgen ook ff naar buiten met de kleintjes als het weer het toelaat...we zien wel maar ook weer met 12 aan tafel...en wie weet blijven er weer slapen. We zien het wel...vanaf zondag is het huis weer voor ons...als het er dan nog staat met al die wildebrassen hoho
    Voor nu slaap wel...ga ik zo ook doen. mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo rondje gedaan en ff relaxen bij de pc...nu slapen
    Morgen weer een dag maar of ik dan aan de pc kom is de grote vraag ???
    Fijne dag morgen en ik kom vanzelf weer een keer aan de pc toe...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Lief van je dat je dit blog aan je blogmaatjes opdraagt. Dus jij gister een rustig dagje.. ja het was echt koud en ook hier begon het te regenen in de namiddag. Vies guur weer dus. Maar we krijgen geloof ik nog wel wat mooie zonnige dagen met veel te hoge temperaturen dus nog even afwachten. Wij gaan straks naar Leeuwarden.. daar tweede kerstdag vieren. Nemen we zus mee maar die gaat na afloop met Guido mee naar Twijzel. De datum dat het kindje zal worden geboren is bekend, je leest het wel op mijn blog. Ik ga je nu vandaag een hele fijne tweede kerstdag wensen en ja ook voor mij geldt.. weet niet of ik vandaag nog langs kom te krabbelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor je blogmaatjes opgedragen is een lief gebaar. Nog bedankt voor je reactie op mijn blogger website.
    Vandaag voor mij een lees en bezoekdag en voor de rest van de uren is dat ik even relaxen mag. Waren drukke dagen en er komen er nog meer, dus sluit ik af en zeg tot jou: Wellicht tot een volgende keer.
    Wees welkom op mijn blog en ook op de andere De mens en de natuur, die je boven in de balk vind op de website.
    Nog een gezellige en rustige 2e Kerstdag en dat je er ook plezier aan beleven mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Ook hier is het ontbijt op en opa is met de kinderen naar het hertenkamp...gaan we zo met de hele bups weer aan tafel voor de lunch...ja met kinderen moet je de tijden van hen wat aan houden...
    Dat is het beste...dus maak ik zo de tafel klaar en kunnen ze aanschuiven als ze terug komen...en de volgende lading is onderweg...die uit Breda komen nog erbij
    Jij vermaakt je in je tuintje straks...hoop dat ook bij jou de zon nog doorkomt dan.
    Hier koud maar wel de zon aanwezig dus met een goeie jas aan is het lekker buiten...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt helemaal karel ik lees het nu pas...de kamer is weer netjes, de vaat doet truus en de was ligt in de garage waar de wasmachine staat...
    Half 10 was de laatste de deur uit en konden we aan de slag...even snel in de kamer alles opgeruimd en op de vloer na is alles klaar...morgen verder want de meute heeft boven gespeeld dus dat is nog een verrassing hoe het er daar uit ziet...we hadden wel afspraakjes gemaakt...niet op de bedden springen en uit de kasten blijven. Ging goed...zover als we het konden volgen door de babyfoon, maar hoe het eruit ziet boven is nog de grote vraag haha
    Geeft niet ze hebben lief gespeeld en dat is toch een feest als ze allemaal hier zijn.
    Fijne avond nog of is die al om?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt heel lief dat je aan ons denkt.
    Het zijn de lichtpuntjes.
    Beterschap voor Greetje.
    Liefs....

    BeantwoordenVerwijderen