woensdag 9 december 2015

gein uit de email

ja luitjes
de donderdag weer daar
en dus ik weer aan den wandel
van deur tot deur
en nee dat wordt geen sleur
:)

ik kwam tegen een mailtje uit 2012
nee niet van ene foetsie
(isalleenvooringeweiden)
:)
ja het staat in de map gein
maar eigenlijk is dat het natuurlijk niet
nu 3 jaren later nog minder
ik wil het U toch niet onthouden
en het mag zich dan afspelen in Belgiƫ
het kan eigenlijk overal zijn
helaas
...
klikken alleen op Koos

unnamed 33

unnamed 236unnamed 422 2unnamedunnamed2 2 2tyunnamed4eunnamed22unnamed56 233 3unnamedg g23unnamedrth yqwwunnamedt 2 2unnamedt 2t2unnamedt 4t2unnamedxcbvdzsghe

unnamedy 3 4343uy

muziek vandaag met de K van
Koos

koos alberts
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

 

8 opmerkingen:

  1. Welkom aan boord zit vol waarheid maar dat mag men niet te luid zeggen tegenwoordig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha tussen het ballen en bankhangen even krabbelen...
    Zocht me rot naar de opmerking die je schijnbaar heeft aangesproken.
    Terwijl ik heel wat anders bedoelde...je was wandelen en dat dacht ik al.
    Niet meer en niet minder...
    En omdat ik niet vooruit kon ben ik ook de site maar wat kerstproof gaan maken hj
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja donderdag al weer. Jij straks weer aan de wandel.. vrachtjes weg brengen. ik wandel straks even naar zus... gaan we weer even koffie drinken en bij kletsen met de nichtjes. Het zijn hier wat anders dan anders dagen momenteel.. is meestal zo als er een vakantie in zicht is. Gister ook ... van het een kwam het ander en ben ik niet meer aan bloggen toe gekomen. Vandaag maar goed de jas aan zou ik zeggen want geloof dat het een stuk kouder is dan de afgelopen dagen. Ik ga verder en wens je nu eerst een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    hoezo hij het is een zij hoor haha
    Jij lekker aan de wandel met je krantjes en genieten van de zon...ja ziet er goed uit buiten.
    En intussen binnen ook...gisteravond nog even doorgegaan met de ballen en ze hangen en beter nog de lampjes branden...grijnzzzzz
    Dat was een heelgedoe om die brandend te krijgen...maar goed het is gelukt.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zeker weten genieten maar nog genoeg te doen pfftt
    Ja dit is zeker een mooie tijd maar ook een erg drukke
    Hier schijnt nog steeds de zon en al de hele dag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee het blijft stil van die kant...maar kan me zo voorstellen als ze van het zkh naar verzorgings moet dat dat al een heel gedoe is...en ja voor Co een nare tijd.
    Zo sneu...hoop dat ze toch nog wat kan genieten van de feestelijkheden.
    Nu ik heb de ramen nog gelapt...ziet er gelijk anders uit met al die lichtjes haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet helemaal niet of hij veel op fb komt...maar we wachten het af...
    anders probeer ik het bij janlin nog een keer.
    De jeugd zit er dikwijls meer...maar ook daar kan ik geen reactie plaatsen
    We zien wel of er wat komt...bankhangen of tukkie?

    BeantwoordenVerwijderen