woensdag 2 december 2015

gein uit de mailbox

zo luitjes

ik had een heerlijke wandel dag bij heerlijk weer vandaag
en ik hoop U genoot ook van het droge weer
morgen donderdag alweer
en U weet wat dat betekent
ik ben aan de wandel door 2 wijkjes
komt nog bij voor de vrijdag heb ik nog 2 inval wijken aangenomen
en gebruik deze dag
om te ontfutselen een lach
aan U
en ik denk dat het me lukt

klikken alleen onder op de muziek
de rest is zonder pps of filmpje

unnamed3r21

unnamed56b

unnamedf q3rq

unnamedg g3q

unnamedgf gwwh

unnamedt 3qt2

unnamedtt

unnamedttt34

unnamedvt2t2

ZE wint ALTIJD.....

PETER VERKOOPT MATRASSEN EN BROEKEN OP DE MARKTEN.
OP EEN DAG ZEGT HIJ TEGEN ZIJN VROUWTJE :

”SCHATJE IK HEB VANDAAG ZEER GOED VERKOCHT!

IK HEB DRIE MATRASSEN EN TWINTIG BROEKEN VERKOCHT!

IK HEB 500 EURO VERDIEND”

ZIJN VROUW ANTWOORDT:

”AWEL IK HEB MET 1 MATRAS EN ZONDER BROEK

VANDAAG 7000 EURO VERDIEND.!!!”

...

maar ik breng toch ook een stuk muziek
waar U stil van wordt
en al achterover leunend van geniet

canto delle terraff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en morgen een zonnige dag

lieve groet

Karel

U begrijpt hoop ik maar
dat ik minder online zal zijn

6 opmerkingen:

  1. Aha je mag de lange afstanden brievenbussen doen ;)
    Och ook dat went wel...al zal je morgen zeker sneller klaar zijn want die route ken je al :)
    Slaap wel en hou het droog morgen en overmorgen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja jij staat vast eerder op dan ik... grijnzzzz
    Zal aan je denken als ik me nog een keer omdraai :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. je bent weer flink aan het plakken geweest zie ik. Ga straks even kijken hoor maar nu even mijn ding doen en de boel in Sinterklaas sfeer brengen.. even krabbels zetten en de gastenboekjes weer even vullen. Dan zo de dag even beginnen en straks weer even naar zus. Ja jij hebt vandaag weer even andere dingen te doen en moet zeggen, de weergoden zijn je tot nu toe goed gezindt... Ik kom later vandaag nog even kijken en wens je nu eerst een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel nu dat omdraaien is me aardig gelukt...maja was gister dan ook vroeg ;)
    Jij aan de wandel met je krantjes en je boft want het is droog.
    Bij jou ook hoop ik...wel jammer kan je de laarzen niet uitproberen hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu dat wordt een makkie dan morgen...nee wil niet dat je regen krijgt hoor...
    dus de warme hap al op en klaar voor het bankhangen.
    wij moeten nog eten...
    Stil hier hè ;)
    Fijne bankhangavond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whahahahahaha..... ik was ook wel weer even toe aan wat lachen Karel en dat heb ik hier weer uitbundig gedaan hahahahaha...
    ik heb zowaar een werkweek van 50 uur en daar wordt ikniet vrolijk van. Heel veel avonddiensten en veel uitloop blehhhhh.... Als ik dan al vrij ben regent het, zucht.. gelukkig had h= je heerlijk weer met wandelen. Nu ook nog enkele invalwijkjes erbij dus een klein extraatje :-)
    Hele fijne avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen