donderdag 17 december 2015

gein uit de mailbox

zo luitjes
de donderdag weer daar
en ik dus op pad met de krant
en u wat gein uit de mailbox
vandaag een rondje langs de toiletten wereldwijd
heb overal een bordje geleend
:)
klikken alleen op de sneeuwwals
...
Waar is het toilet ??
Hieronder toiletbordjes van over de hele wereld.
Nu kun je je toch niet meer vergissen !
Waarheen je ook reist, wees er zeker van dat je de bordjes begrijpt.
Toiletbordjes van over de hele wereld.
Sommige mensen zijn wel heel creatief met het uitleggen waar het toilet is


wc1


wc2


wc3


wc4

Hierbij weet ik het nog niet helemaal zeker welke ik moet hebben.
Ze hebben beide een rokje aan, maar de linker is 'n krijger


wc5


wc6


wc7


wc8


wc9


wc10


wc11


wc12


wc13


wc14



wc15


wc16


wc17


wc18


wc19



wc20


wc21


wc22


wc23wc24


wc25wc26


muziek wel passelijk zo tegen de kerst
velen willen die namelijk wit
nee ikke niet
:)

snowwalzer
ff op alleen lezen klikken


wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel.. Nou er zitten wel hele leuke en mooie tussen als ik dat zo bekijk.. er zijn inderdaad hele creatieve mensen aan de gang geweest hihihihi. Jij vandaag weer met de krant rond... Je treft het weer want het zal droog blijven en ook nog eens voorjaars temperaturen... Ik hou deze dag even voor mezelf.. ben de hele week al weer aan het vliegen en morgen is het ook weer kort dag met de koffie drinkers dus vandaag even nog wat dingetjes in huis en verder hou ik me rustig. Nog twee dagen en dan begint de kerst vakantie en loopt het ook weer anders en doe ik ook weer wat minder ... Ik ga je nu een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Had minstens een pps met toiletten verwacht haha
    Toeval of bracht ik je op een idee ;)
    De Pps is prachtig met een mooie bewerking maar wel traag grijnzzzz
    Ne albert is morgen jarig...verwarring alom haha
    18 en 19 dec vieren we feest...mogen we de 20e uitrusten
    Groetjes en s6 met je rondje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik de plaatjes...ook daar zitten mooie tussen maar dat touw vind ik goed gevonden.:)

      Verwijderen
  3. Ha die Karel.. Jij vast al met je ronde bezig... Nou hier is er zelfs wat een flauw zonnetje bij. Je treft het maar weer... Ik moet straks nog even eten halen maar wacht even op Ritza die zal er met een klein half uurtje wel zijn en zouden we samen even kijken wat we vandaag gaan eten. Vanmorgen werd ik al weer gestoord door zus... Had met Guido gebeld over een nieuw stek hier... moesten de zusjes maar even een tekening gaan maken en de afmetingen door geven, want Guido neemt dan materiaal mee... Veel heb ik niet gedaan dus...het is weer eens niet anders. Ik zal even door en jij neem ik aan ook.. we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel
    Nou er zijn wel heel creatieve plaatjes bij hoor haha.De pps is echt prachtig en ik vind de muziek heerlijk om te horen .Jarenlang speelde ik bijna elke avond samen met mijn broer accordeon en mijn vader vroeg altijd wel of we dit wilden spelen ,ja een mooie herinnering .Dus ik heb echt genoten .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi
    Nu dan hoop ik voor jou dat dezelfde niet bij mij ingepland staan haha
    Maar zover ik weet niet zo heel veel muziek dus blijven we uit elkaars vaarwater hj
    Ben je ziek of zo, haha voor de hele maand al...
    En ja met zo een vrouw is hij iedere dag jarig grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zegt altijd ik bekijk het per dag hoho
    Och ik heb ze al verder ingpland staan dan deze maand...
    En maar goed ook...en ach af en toe een dubbele is niet erg haha
    We gaan eten...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen