woensdag 30 december 2015

gein uit de mailbox

ja luitjes
had vandaag een rustige dag
ff over de markt en wat kleine boodschapjes
thuis wat klusjes en lekker aan de kokkerel
en smullen nadien natuurlijk
en bij het voorbereiden voor morgen toch weer het nut van een lijstje
greep mis , sambal op en winkels dicht
foute boel dus , nee hoor komt goed
het is morgen alweer donderdag
dat ik donder dan ff op voor de dag
:)
en zal de inval wijk niet redden op dezelfde dag
dus doe ik die vrijdagochtend ff
en ben in dit geval blij dat er niemand wacht thuis
:)
voor groter beeld klik ff op kiekje
It is so good when somebody waits for you at home…















we zijn aan het einde van deze maand
en dus van een maand met muziek

113966278

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Daan was niet hier maar wij bij hen thuis...pffttt
    Soms denk ik dat jij niet denkt haha
    En nee die klei is in alle kleuren en blijft zacht...dus niks bakken
    Daan had met zijn verjaardag handjes en voetjes, hoedjes, petjes, ogen en oren en daar kan je heel leuke poppetjes van klei mee versieren. Dat deden we dus...en koekjes met slagroomspuit versieren...ook van klei haha...
    Hoor nu op de achtergrond Guus zingen, dus ik heb de bank vaarwel gezegd...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vandaag me wat boos gemaakt om dat Google + niet naar behoren werkt en net op deze dagen dat het ik het al zo druk heb met het Mantelzorgen en daarna wat ontspanning heb gezocht. Zo heb je nu eenmaal van die dagen dat niets lekker loopt. Er worden nieuwe deuren geopend maar sommige zoals de nieuwe uitvoering van G+ mag van mij wel op slot blijven. Laten we maar hopen dat 2016 wat kalmer wordt en mooie onverwachtheden op ons paden komen. Tja en over je mooie fotos,De huisdieren zorgen er ook wel voor dat je bezig blijft. Fijne dag morgen en ach de meeste hebben tegenwoordig van die sticker op de deuren dus wellicht ben je ook snel klaar met je folders. Kijk uit voor het vuurwerk!! Ik ga nu maar evn bankhangen en dan schaapjes tellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie blaast er nu het hardst...de ene pfftt na de andere pffttt
    Lijkt wel of we er moe van worden haha
    Nu ik niet zit lekker voor mijn pctje en doe mijn ding...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je zei het al op wp...je wordt er moe van hj
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Piet zei het ook al dat ie er moe van wordt?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hihi oant moarn...mogge karel
    Nu dat stekkie was een pint op nieuwjaarsdag toch en das morgen pas...
    Ja er staan er geen meer ingepland daar en het stopt nu tot ik weet wat ik er mee wil gaan doen.
    Jij aan de wandel en dat is geen straf...hier een rustig dagje tot de avond dan gaan we feesten tot in de vroege uurtjes haha...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Verloopt vlotjes zo te lezen...kan jij met een pint het nieuwe jaar inluiden straks.
    Het zonneke straalt hier...op naar de volgende wijk dan...kan maar klaar zijn ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zal thuiskomen en aantreffen van wat je op de foto's ziet hahahahaha....
    Jij nog aan het folderen vandaag en waarschijnlijk ook nog op de vrijdagmorgen. Ik zal zo ook weer naar het werk maar wilde je nog even een groetje brengen en bedanken voor al je leuke reacties en ook je mooie pps'jes op je eigen blog.

    Ik wens je ook en je dierbaren een hele gezellige jaarwisseling en een liefdevol 2016.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pff je zal zo'n ravage aantreffen als je thuiskomt .Ooit in een ver verleden twee katten gehad ,nou die hadden de kerstdag dat wij weg waren erg veel lol gehad met de kerstballen ,de halve boom was leeg gemept en wat hebben we zelf in een deuk gelegen erom .Mikki is zo braaf die vernield nooit iets ,echt niet !Nu hopen dat het zo blijft haha .Jij nog je wijkje lopen en morgen nog eens .Wens ik je alvast een heel goed en gezond 2016.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 1000 kranten...beter als zo heel veel ;)
    Maar je bent klaar en mag genieten van je happie en drankje en op naar het nieuwe jaar
    Wij eten een snel hapje want vanavond genoeg andere dingen en oliebollen bakt zus ook altijd dus dat wordt smullen. 2 van de 5 zussen doen dat nog op de ouderwetse manier...staan ook meestalsamen in de keuken. Traditie van de 2 oudste zussen.
    Moet je nu morgen nog of is het helemaal klaar?
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een lang weekend...tot maandag?
    Hier morgen bezoek en zondag naar een verjaardag enz enz...ja dec/jan is hier topdrukte.
    3,4,7,12,14 jan voorlopig feesten genoeg.
    Denk dat we niet weten wanneer het weekend is...annie is een leuke film.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Even genoten van de stoute foto's van de lieverdjes.
    Groetjes..

    BeantwoordenVerwijderen