zondag 6 december 2015

geschiedenis

zo luitjes
de zondag loopt op zijn eind
ik maakte er een pyjama dag van , geen reden om naar buiten te gaan
weer lokte me ook niet
komt bij ik ben morgen weer lang genoeg buiten als ik
voor de 1ste maal die reclamefolder wijk loop

ik ben bij de
F
met de muziek en vond een mooie jukebox
gelukkig verschillen de smaken
ik mag Country wel horen
er was een tijd , noem het maar mijn Canada tijd
hoorde ik veel Bluegrass
elke week ook in het Neebing hotel een band te spelen
prachtige tijd , en het weekend voor ik terug naar NL vloog in 1979
bezocht ik met vriendinnen en vrienden een Bluegrass festival in
nadien dropten zij mij af op het vliegveld van Toronto


Carlisle, Hamilton, Ontario

Carlise Hamilton 1972

ik heb mijn kop op z'n kop gezet
en verder rond gesnuffeld , maar kan niet op haar naam komen
weet dat het een Oekraïense naam is
haar ouders hadden ook een boerderij in de buurt van Thunderbay

wens ik U nog een fijne avond
en een gezonde nachtrust

morgen doe ik de 1ste maal een reclamefolder wijk
dat ben minder online
maar kom Uw reacties bekijken hoor
:)

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Nu net klaar met me rondje...verder hou ik mijn gemak maar...
    En nee nu al slapen is me te vroeg.
    Nee de kinderen waren juist allemaal sinterklaas en pietjes en kleding bij om van opa en oma ook een sint en piet te maken.
    Dat hoort er tegenwoordig allemaal bij...
    Heette deze geen Magda? Broekie van 29 haha verstand komt met de jaren...hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Dus morgen de reclame folders ,je blijft zo aardig in beweging ,maar dat ben je wel gewent met al je wandel tochten .Nu hopen dat je een beetje goed weer hebt .Country en Bluegrass mag ik graag horen maar deze twee sla ik liever over .ondanks dat ze zeker goede stemmen hebben ,teveel covers jammer genoeg .Leuke foto trouwens !! Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat zal zeker anders zijn...al kan ik me herinneren dat het altijd s'morgens in alle vroegte feest was met borden gevuld met snoepgoed voor ieder kind en de cadeautjes erbij in de goei kamer hj
    Hopelijk blijven er mooie herinneringen hangen bij de kleinkids ;)
    Ja tuurlijk wil ik die vol hebben haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus vandaag een reclame folder rond brengen.. heb ik denk ik iets gemist.... terwijl ik de reacties wel heb gelezen... Maar goed ik weet het nu. Leuke foto heb je weer staan.. toen was je nog mijn stoere cowboy neef hihihihihi. Ook voor mij leuke herinneringen toen je in die tijd bij ons kwam... en ik maar opscheppen op school, dat mijn neef een echte cowboy was.. ja die kenden wij alleen van westerns op t.v. Hier in huis lijkt het ook wel western, zal er weer een rustige plek van gaan maken want het is een rommeltje nu. gister avond pas de boom op kunnen zetten.. het waarom lees je wel bij mij. Ik wens je succes vandaag en een fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie weet zit er tussen die reclamefolders wel iets bruikbaars.
    Ik heb nooit een vermoeden gehad dat jij ooit cowboy was.
    Zo zie je maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel was dit dan niet de vriendin van Magda?
    haha komt de naam toch nog voorbij grijnzzzz
    Leuk om te doen dat opzoeken hè...vreet alleen tijd en je hebt er niks aan haha
    Ja hier was genoeg te doen vanmorgen maar het is weer aan kant
    Tegenwoordig moeten we ook boven op gaan ruimen want daar gaan ze met lego spelen...en ja bedden springen ligt dan voor de hand haha
    Maar dan steken de ouders daar weer een stokje voor en oma lacht stiekem...
    Groetjes en fijne dag

    Die folders zullen er intussen wel zijn toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boos is een groot woord maar ze werden wel vermanend toegesproken haha
    Jij graaft maar fijn in het verleden cowoy hj
    Houd je van de straat ;)
    en 2 + 2 = 4
    Geniet de rest van je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een wp ?
    En ik heb dat adres niet dat kan helemaal niet hè..
    Ha ik sluit sitejes en jij maakt er nieuwe bij haha
    Nu ik krijg wel meer op mijn kop als ik lach als zij aan het opvoeden zijn.
    Dan zeg ik altijd je "weet je niet meer dat jezelf kind was"
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zie de 3 dametjes nog turnen op ons bed...koste zelfs een lamp...;)
    En nee vergeten zijn ze dat niet hj
    Er komen regelmatig herrinneringen voorbij
    Ga bankhangen en jij ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De manier voor de jongste spruit om ook te winnen haha
    Ken dat... ;)
    Bank roept ...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee herken dat omdat ik ook 3 broers had ;)
    Nee hoor zelfde bank maar meer tijd om erop te gaan zitten hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen