vrijdag 11 december 2015

het weekend is daar

zo luitjes
ja het weekend is daar
denk zal het ff melden
want misschien is het door de vele regen niet goed te zien
hoe ik nu op onderstaand ppsje zo kom
zal ik U vertellen
ik heb een blogvriendin op WP
die woont in Zuid Afrika
en die zitten te springen om regen
ik probeer mij voor te stellen hoe dat gaat
" zitten te springen "
Indianen heb ik wel gehoord die sprongen zonder te zitten
en dan heet het een regendans
maar of dat nu echt helpt
ik zei haar al , je mag het hier wel weg halen
en ons wat warme zon sturen
hihi sarie mareis
ja de wereld was / is fascinerend
maakt niet uit waar je gaat
laten we hopen dat de wereld weer tot rust komt
weer net zo fascinerend als altijd
nat king cole


hier wordt het een ander weekend
m'n ex collega Gerard had dit weekend al aangegeven
te willen komen wandelen , ik dacht dus met dit weer zal hij niet komen
wel dus , zal hem zo ff oppikken van station
heb een mooie route niet te ver van hier 
met eventueel een flinke afkorting
we zien het wel


ik wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen toch een fijne dag
lieve groet
Karel

13 opmerkingen:

  1. Nee hoor dat wordt geblokkeerd door chrome dus niks installeren haha
    Dat is ook de reden waarom ik chrome nooit gebruik...snel maar teveel blokkades.
    Maar voor jou om geen knallers van muziek te krijgen ideaal whahaha
    Kwebbel ze...of laten doen hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja en wat ik van de ppsjes vind staat op wp grijnzzzz

      Verwijderen
  2. Omdat kwebbel slaapt of omdat je geen muziek hoort?
    Dus jullie wagen het erop en gaan als bikkels aan de wandel...plu mee ???
    Trusten en fijne wandeling morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat wordt een kort nachtje voor jou...of staan jullie niet met de kippen op ???
    Hoe dan ook veel wandelplezier...laarzen en plu mee kan het niet mislopen.
    Slaapwel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus je gaat weer met je ex collega aan de wandel. Ja het zou hoofdzaak droog blijven en pas in de avond weer regen geloof ik. Maar dat weet je hier in Nederland natuurlijk nooit helemaal zeker. Gewoon je regenkapje opzetten dan hoef je de plu ook niet mee te sjouwen hihihihi. Ik zal zo de dag hier beginnen, straks even naar de konijntjes en Aimillio,s komt straks thuis dus dan wil ik verder hier klaar zijn. Ik wens je een hele fijne en voorla droge wandeling en een gezellige zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nu of je me ziet maar de krabbel in ieder geval wel haha
    Dus de kippen bleven achter en jullie al vroeg op pad...en het ziet er goed uit tot nu toe.
    Hier schijnt de zon ook alweer...maar niet van lange duur volgens de berichten.
    Och als het maar droog blijft tot jullie weer ophonk zijn toch?
    Geniet je dag samen met...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel
    Na het vreten van deze dag?
    Wat hebben jullie uitgespookt dan?
    Ja was best om te doen vandaag...nu wij morgen nog en is het hopelijk ook droog...kunnen jullie ook weer op pad.
    smakelijk en fijne avond (beide)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee naar de beekse bergen dieren kijken...dus ook aan de wandel.
    kilometers vreten wist ik wel maar de dag genieten stond er niet haha
    zo mooi net als nu dubbele woordjes...hebben begrepen hebben
    Je lijkt wel een vergiet dat had ik al minsten 5 x gemeld...mijn verjaardagscadeautje ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Jij al weer aan de wandel denk ik, of onderweg. Ja ik ben laat, weer een gebroken nacht gehad. Vandaag maar wat rustig aan en straks eerst even naar de konijntjes want die zullen wel zitten wachten.. maar goed dat is nu even niet anders. Het is nu weer droog maar wat een weer hebben we gister avond weer gehad. Jullie gister ook mooi op tijd weer binnen las ik. Ik zou zeggen, geniet er vandaag maar weer lekker van en wens je een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Niet schrikken..ik ben het maar..
    Dank je wel voor je trouwe krabbels.
    Ik woon nu vlak bij de bruggen naar noord.
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel
    Kijk ons geduld wordt beloond met een krabbel van Corry
    Beekse Bergen...nu de beesten waren leuk en de hele dag droog...op een beetje motregen na...
    Toen we met de bussafari op pad gingen zo rond 2 uur begon het te regenen zodat we de hele tour maar gedaan hebben...maar ruim 1 uur in een bus met 5 kleintjes duurt te lang haha (guus was er niet bij)
    Maar wel heel leuk en de interactie met de kinderen en de ranger (chauffeur) was geweldig.
    Nu net thuis na gegeten te hebben in een pannenkoekenhuis...jammie
    Bospaddestoelensoep...erna pannekoek met seranoham, brie en walnoten met honingdressing en salade.
    Koffie na dus kan er ff tegen grijnzzzz
    Erg leuk zo een dag met de hole family :)
    Maar ook druk aan het hoofd want opa en oma waren de favorieten...
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nahhhh...... wij hebben inmiddels wel regen genoeg gehad denk ik zo Karel hihi...
    ik vond de Nederlandse taal heel verrassend in je pps :-) Klonk grappig :-)
    Weekend inmiddels al weer ver verleden tijd hahahaha..... maar we gaan door voor de volgende.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen