zondag 13 december 2015

kleur vol

zo luitjes
ik had een zeg maar kleurrijk weekend
ik hoop U ook
we maakten zaterdag een mooie wandeling
bij goed weer en er kwam pas wat regen toen we klaar waren
vandaag zijn we hier gestart en liepen naar
Hollandsche Rading
troffen zes ree├źn en ook mooie vogeltjes
welke ik helaas niet op de foto kreeg
was een prachtige dag
en dus een prachtig wandel weekend

coloriage

de muziek brengt ons bij de
O

op de tandem

wens ik U een fijne avond
goeden nacht
en voor morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Veel mooie kleurtjes gezien en een lekker gek liedje .Slaap lekker straks
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Op stekkie dus haha...zo zie je maar weer de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    Zo een hele mooie nieuwe de eerste...en de 2e haha die had ik een tijdje terug al staan
    Niet goed opgelet grijnzzzz
    Ben foto's aan het uitzoeken...leuk om ze gelijk al te hebben :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij weer heel wat kilometers gemaakt het afgelopen weekend. Nou ik heb het rustig aan gedaan gister hoor. Fonnie belde me gister ochtend dat Sas weer naar het ziekenhuis was gebracht maar ze blijft daar nu en Fonnie blijft in Twijzel want vandaag of morgen wordt de kleine geboren... Het worden nu spannende dagen. Betekend voor mij morgen ook een ritje Twijzel want dan breng ik zus even wat kleding en zo want hier was ze niet op berekend. Straks eerst hier even mijn maandag ochtend klusjes en vanmiddag zou ik Eddie even helpen met zijn kerst boom op te zetten.. Heb het momenteel drukker met de familie dan met mezelf hihihi. Ik ga je nu eerst een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Jij denk ik al weer onderweg ... wel lekker als je de boel al in huis hebt, kun je maar beginnen als je er klaar voor bent. Het is droog, tenminste hier. Denk dat je vanmiddag dan wel weer lekker vrij hebt. Hier verliep de ochtend ook al weer anders... Guido is gewoon aan het werk, en kwam 9 uur samen met zijn collega een bakkie doen.. ook Marten stapte binnen voor een bakkie. Bij Sas is verder alles stabiel en als ze wil mag ze naar huis.. ze laten het kindje nog zo lang mogelijk zitten. Ze heeft weeen maar dat zet niet echt door. En zoals het nu staat komt zus morgen vroeg toch eerst thuis, ze moet nuchter want ze moet te bloed prikken.. gaat de kleine jongen vannacht naar de andere beppe... Ik heb het er ook maar druk mee zo want Anke belde me ook al, ligt ook ziek thuis, aan de snelle en overgeven, dan ben je flink beroerd, of ik voor haar even koekjes en appelsap wilde halen en brengen.. dus dat ook nog even gedaan. Vanmiddag dan om 1 uur naar Eddie... Zal ik zo nog even de laatste dingetjes hier doen want ja de ochtend was nu iets korter dan verwacht.. He we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Zoals het er hier uit ziet is het beter weer dan gisteren...maar goed op maandag moet iedereen weer werken hihi en jij ook.
    Nu ik had een rustdag ingepland maar dat doen we morgen wel op het feest van zus die jarig is en vandaag maar even de strijk wegwerken en alvast gebak bestellen. Doe ik toch nog wat grijnzzzz
    Wat een onzekerheid allemaal bij fon...maar een ding is zeker de baby komt haha...nog even afwachten wanneer....spannend allemaal.
    Dus je had co gevonden en ook gelijk het nieuwe blogje...ja nog ff doorbijten hoef je daar niet meer naartoe haha....geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu had gister toch liever het weer van vandaag gehad...
    Ben jij gek die heeft ook kinderen en eentje ervan is kok dus verzekerd van lekkere hapjes en wij als ouwetjes mogen gewoon genieten...
    Nu het is een feestje in de middag en uitlopend naar de avond...dus heerlijk relaxed.
    En ook nog eens alleen met eigen broers en zussen en een vriendin van zus met man.
    Die hoort zowat bij de fam hihi
    Jij je wandeling weer gehad...en klaar denk ik zo.
    Nu op naar een rustige avond...smakelijk alvast.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    het was gelukkig ook mooi weer om weer eens te wandelen.
    De laatste tijd echt wel veel wind en regen gehad dus het moch nu wel weer eens wat beterder :-)
    Ook nu komen er een paar zachte dagen aan, maar je zal waarschijnlijk moeten folderen.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen