donderdag 10 december 2015

menselijkheid - wenselijkheid

zo luitjes
ik mijn wijkjes weer gelopen vandaag
duurde ietsje langer omdat er 2 reclame briefjes bij waren
maar droog weer , wel een frisse wind maar zover zo goed
nog geen regen gehad
:)
wat gebeuren er toch een nare dingen mensen
hoorde over de kinderen aan de grenzen
misbruik en handel zijn schering en inslag
kan toch niet en mag toch ook niet
wat een stelletje zotten die zo iets doen
bah
 
menselijkheid Greetje
ff op alleen lezen klikken
 
een vrolijk en mooi nummer
met mooie beelden
 
La paloma
wens ik U een fijne avond

en een gezonde nachrust
en morgen een fijne dag
 
lieve groet
Karel

11 opmerkingen:

  1. Tukkie wat uitgelopen...zal de buitenlucht wel mee gespeeld hebben.
    Ja ineens kreeg ik het op mijn heupen en de ramen lappen...geen planning werkt voor mij beter dan wel een planning want die klopt toch nooit haha
    Een mooie pps met een aangrijpende tekst...en ja je mag best bah zeggen want er zijn er waar menselijkheid ver te zoeken is.
    Bankhangze...niet te lang haha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zelfs op stekkie was je al...ook op het schaartje geklikt?

      Verwijderen
  2. Zou je intussen moeten weten dat je overal op kan klikken en het staat erbij ook nog eens haha
    Zeker zijn het beide mooie ppsjes...had alleen la paloma blanca verwacht maar deze is ook mooi met beelden...maar de bovenste is toch wel de mooiste weer ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ik heb gister het nieuws niet gezien maar lees hier dat er ongezonde dingen met kinderen wordt uit gehaald. Ziek is de wereld momenteel... maar we mogen de moed niet opgeven en er zal verbetering komen... dat weet ik zeker. Wanneer komt de mensheid in opstand of gaan er lichtjes branden? Juist als het te zot voor woorden wordt.... het moet eerst op zijn ergst hoe erg dat ook is. Nou wat weer een zware teksten op de vroeg ochtend... Ik ga zo de dag beginnen, vandaag weer genoeg te doen en ik wens je een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Ja wat dacht jij dat ik er met de schaar in ging knippen?
    Als het goed is blijft ie mooi schitteren tot in het nieuwe jaar hj
    Jij alweer volop aan het HH
    Daar moet ik nog mee beginnen, maar heb nog een week voor er eentje jarig is hier...dus mak an
    Vandaag de bovenboel even en dan maar kaarten gaan schrijven...ja moet ook gebeuren haha
    Zoblijven we bezig...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Koffie, krantje...bijwerken en dan bedenken wat voor grote klus we gaan beginnen haha
    Nee ik ben geen ochtendmens en moet de dag rustig aan beginnen.
    Klinkt herkenbaar toch?
    Jij zei dat van ff zitten...en ik doe niet anders haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat bijwerken gebeurt hier iedere morgen...even door de wc wapperen en de vloer naaldenvrij maken enz enz... Die grote klus is vandaag de bovenboel geworden...bijna klaar
    En hoezo ik vertel toch steeds wat nieuws haha
    En zondag is het droog hoor...anders gaat ons uitje niet door grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Zo dat waren weer twee heel mooie .wat zou het leven mooi kunnen zijn met wat meer begrip en menselijkheid .Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook weleens flink uit mijn slof kan schieten hoor ,dat ik het gedrag van anderen even helemaal zat ben ,tja ben ook maar een mensje .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoor wie het zegt...pfftt
    Nu hier de badkamer morgen nog en dan is het tot aan beneden de trap helemaal klaar...en kunnen er slapers blijven.
    Al weet ik dat nog niet maar nu kan het in ieder geval.
    Komende week beneden en boodschapjes voor het feest in huis halen...drukte genoeg toch?
    Al gaat het vandaag op zijn elfendertigst ;)
    Geeft niet wat ik wilde doen is gedaan en verder zien we wel weer.
    Smakelijk zal wel te laat zijn maar een fijne avond kan nog wel
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. Bijna avond... en hier nu even rust. vanavond niet de meiden hier maar ieder op haar eigen en om half 9 bij 1 van de meiden verzamelen. Dan is het heen brengen en rond half 1 verwacht ik Ritza weer thuis want het is 12 uur afgelopen en dan staan de autoos daar bij school in de file hoor. Ben wel blij dat ik dan niet meer hoef te rijden. Zus zit inmiddels in Twijzel en morgen komt Marten weer thuis.... die zit in Duitsland. We hebben van auto geruild zolang en rijdt ik nu in die van Marten.. tjonge jonge oude barrel maar goed ik kom daar waar ik moet zijn dus ben allang blij. Hihihihi. Dus je mag morgen nog even om eitjes... je kan ook een kip nemen... elke dag een vers eitje hihihi. Ik ga je een hele fijne avond wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. IE vervelend en met chrome hoor je geen muziek ja dan is er wat mis.
    Mag je daar weer naar op zoek...vrijdag is manneke jarig en za 40 jaar getrouwd dus feest genoeg ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen