zondag 20 december 2015

misschien aan den wandel

zo luitjes
ik had een rustige zaterdag
deed wat boodschapjes en o wonder
toch nog wat HH
heb het hier aardig op orde hoor
dus het kan wel wat hebben
ik bekeek ook een wandeling door een mooi gebied
hier niet te ver vandaan , als ook het weer morgen
het lijkt een zonnige zondag te worden
dus wie weet ben ik aan den wandel
de muziek pps stond er al
dus ik zocht er een pps bij hihi
volgens mij wel geslaagd
wat vind U

uniek belgie

de muziek is na Tina bij de
U
maar die heb ik niet
dus gelijk naar de
V
van veen's opzij

wens U een fijne avond
en een goede nachtrust
en voor morgen een hele mooie
zonnige zondag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Ha daar ben ik al volop mee bezig...lekker bakkie naast me en de oude blogjes die ik gemist had even langsgelopen ;)
    Dus jij alweer plannen gemaakt voor morgen...ik plan niks haha
    Mooie ppsjes en alweer nieuw...beide wel om te lachen ook...mzl en bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Uhh oh jeetje de ppsjes niet mijn ding ,maar dat vind je vast niet echt erg .Gaat het goed met de wens kaartjes ? wij zijn weer flink bedonderd ,zo gemeen en oneerlijk !
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus blijft een verrassing voor ons of je aan de wandel bent of niet...
    Kijk wel naar buiten morgen dan weet ik het zo grijnzzzz
    En ja van ppsjes genieten doe ik eigenlijk altijd wel op een paar dubbele na haha
    Bankhangze...en die bovenboel moet eerst klaar hoor pffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je niet helemaal fit dan?
    Of paste het gewoon in het rijtje?
    Mijn oogjes worden moe...even wat anders gaan doen...denk bank haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gadver...moet er niet aan denken een engels ontbijt...
    Aha zo bedoelde je dat...maakte me al zorgen.
    Denk niet dat er een wandeling inzit morgen...menu voor de kerst uitzoeken en boodschappenlijst maken. Maar hoop dat jij aan de wandel kunt...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... omg, Karel ... came to your blog post, and what do I spy with my lil eye??? ... Herman !!! ... so loved him once upon a time, and found I still do and always will ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klopt jij snapt het niet haha
    Voor 14 man koken en alles warm op tafel krijgen vergt wat planning...ook voor het menu ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Jij bent er al op uit.. ik ben net uit bed.. Ja ben laat maar heb vannacht weer zitten posten, weer niets en ik vind het nu wel welletjes geweest. Ik zal straks eerst even in de kleren en naar de konijntjes... Jij dus aan de wandel vandaag, ja het zou een redelijk mooie dag worden, maar hier is het nog bewolkt hoor, maar droog. Komende week weer wat dagen met nattigheid dus geniet er nu maar even van. Ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een mooi blog met heerlijke leesdingen. Kom zeker eens terug om te ontdekken wat je zoal post. Wens je alvast fijne dagen toe. Maar ook voor al je bezoekers. Liefs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Dat misschien aan den wandel is nu dus aan de wandel hj
    Ziet er goed uit als ik naar buiten kijk...dus mooi wandelweer.
    En ja dan mag je morgen weer toch?
    Groetjes en fijne wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Best lekker wandelweer maar nu wordt het donker.
    Jan is nog even langs geweest met gewichtjes om mijn armen te trainen.
    Geniet de dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja morgen is anders maar kan je ook van zweten haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wachten op iets is nooit leuk...maar er zal vast wel een keer regelmaat inkomen als de drukte van deze dagen voorbij is...maar kan me voorstellen dat je liever gelijk in de ochtend begint dan halverwege de dag...geniet nog maar ff van je rust ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen