dinsdag 8 december 2015

muziek dag

zo luitjes
en nog wat lui
:)
nee ik was vandaag niet echt lui
al vroeg op ook en zodoende ook vroeg aan de was
even dacht ik de tuin in te gaan daar de zon zo mooi scheen
maar nee ik besloot thuis te blijven en wat aan het HH te doen
trouwens ik ben ook niet graag lang weg als de wasmachine draait
wat anders
rechtsboven ziet U een link staan
ben benieuwd wat U daar van vind
;)
hier onder vind U vandaag veel muziek
hopelijk is het wat
:)
you needed me
ik had geen muziek pps beginnend met een I
dus nog maar een J
van jukebox
jukebox mix 18 mix 10
wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een fijne dag
lieve groet
Karel

9 opmerkingen:

  1. Daar ben ik weer even .Ik heb genoten van de muziek ,bijna allemaal bekende nummers op een na .Voor straks slaap lekker
    Elisabeth .

    PS ik kijk later op je foto blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De eerste een mooie pps met mooie platen en de 2e...nu eens anders dan maar een mooie, die Sylvia vind ik niks maar de andere leuk om weer eens te luisteren...
    Zie nu dat je de fotoblog op wp bedoelde grijnzzzz
    Mag wel wat duidelijker aanwezig zijn
    Bankhangze..oja lampjes en piek laat ik doen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha je hebt weer genoeg aan te passen...ja als je de letters wat groter krijgt dan vallen ze meer op dan nu...maar eerst je schoonheidsslaapje...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Ook hier je boompjes maar geplaatst?
    Je was al druk vandaag...hihi ikke niet.
    Wacht rustig tot manlief eraan toe is om de boom in de pot te zetten haha
    Ja dan kan ik pas verder al ziet de kamer er best al kerstproof uit.
    Maar nee meneer zit rustig de krant te lezen met een bakkie...pffttt
    Hoezo geen geduld haha
    Jij al lekker een visje weggewerkt...en jij kreeg een kado?
    Of was het de shoppertas...kan ook natuurlijk...
    Ineens hebben wij ook allemaal vandie bakbeesten van tassen die als je ze vol laad niet meer te dragen zijn grijnzzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In zoverre iets veranderd dat er flink gevloekt en getierd wordt achter me...de lampjes gaan aan en uit en dat meerdere keren. Ergens zit er een kink in de kabel...dus wat denk je ik heb een rustige dag achter de rug...
    Ja dacht al dat je aan de wandel was want bleef zo stil overal...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindelijk opgelost...lampjes branden maar ik moet de keuken in...
    Nu je zegt dat wel maar zag je op wp alleen bij rob grijnzzzzz
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij had ik het over de reactieantwooden bij rob...moatje

    BeantwoordenVerwijderen