zondag 20 december 2015

nieuwe week nieuwe kansen

zo luitjes
ik maakte vandaag een prachtige wandeling
bij heerlijk weer
deze wandeling wilde ik ook al met kwebbel maken
maar dan moeten de dagen weer wat langer zijn
de natuur is zo mooi mensen
het mag dan nu wat in de war zijn hier
maar zijn we dat zelf ook niet soms
kijk mooi zijn wij ook
dus ook wel eens in de war
toch
beauty in nature


de muziek vandaag brengt ons over de wereld

worldwide collection

wens U een fijne avond
en een goede nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

12 opmerkingen:

  1. Ha dan zal je daar aan moeten wennen dus...
    De eerste een bekende en had die al eens in 2014, maar blijft een mooie om te lezen en zien
    Dan komt het joepie weer een nieuwe haha
    Ben al de hele tijd bezig met updates pffttt duurt eeuwen dus dacht dat de pc vastgelopen was moest alles weer terug gezet worden zoals het was...had ik het maar door laten lopen was ik nu misschien klaar geweest :(
    Zo meteen nog maar een keer...pfftttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat duurde een eeuwigheid...nu is die bezig op de achtergrond en dat bevalt me beter haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij gister weer een mooie wandeling gehad lees ik... Ja de dagen zijn kort maar ze gaan weer lengen al merk je daar in eerste instantie niets van hihihi. Ik had Marten hier gistermiddag voor een bakkie met zijn vriendin.. even kennis gemaakt.. heel gezellig was het. Was de middag ook zo weer voorbij. Vandaag eerst de boel hier even goed doen want het wordt ene kort en druk weekje. Ik ga je nu eerst een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ... so glad you showed me how to access power point, Karel ... makes me smile every day ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Eerst wil ik je even bedanken voor je reacties op mijn beide blogjes ,echt heel lief van je en het doet me erg goed .Ja best goedkoop om achteraf te zeggen dat het een grap was ,maar ach ik lig er niet wakker van .Gelukkig slaap ik nu een paar uurtjes per nacht en dat voelt al een stuk beter !Een heel mooie pps de eerste met veel waarheid ,de muziek kan ik ff niet luisteren want de man kijkt tv .Jammer genoeg vandaag geen mooi weer dus we maken het binnen maar weer gezellig .Ik wens je een fijne dag
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel
    Nu het was in totaal 3 uur pffttt
    En dan begint het weer...maar was veel en tergend langzaam...volgens mij was W10 installeren sneller gedaan...maar goed het staat er op en ik kan weer verder...ben benieuwd wat ik allemaal tegen kom wat veranderd is...
    En was het je opgevallen dat er een aanklikbare sneeuwpop bijgekomen was en stekkie wacht ook nog op jou hj
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel.. Nou hier het zonnetje er wat bij maar een stevige wind en dat maakt het weer een stukje kouder.. vanmorgen wat regendruppen gehad, stelde niet veel voor. Hier de boel aan kant, het eten voor vandaag binnen en de was hangt... Vandaag even geen bedden verschonen, dat doe ik woensdag of donderdag wel. Kan alles mooi schoon voor vertrek maandag. Jij al weer aan het folders rond brengen denk ik.. ik hou het rustig vanmiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha jij wil morgen ook nog wat te klikken hebben...das ook een manier om het over te slaan.
    En wie weet staat er morgen al een nieuw blogje haha
    Dus je hebt het eten al voorbereid zodat je straks gelijk aan kan vallen.
    O nee eerst klaarmaken....vervelend dat je folders zo laat komen.
    Zou een afspraakje met de man maken eerst bij jou brengen haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vervelend dat wachten maar jij bent het die zegt dat ik geduld moet kweken haha
    Ja kan straks zo op het vuur...hier ook de kliek van gister hj
    Zal eens mijn boodschappenlijst gaan onderzoeken...en eens kijken wat we vandaag al halen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Mijn klusjes zijn achter de rug hoor..
    Naar de fysio geweest.
    Hier schijnt de zon maar voor hoelang.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Te lang of niet maar honger lijden is er hier niet bij
    Pakte de boodschappenlijsten en zei als we nu eens gaan...en ja op het verse vlees en sla/groenten(wel besteld)alles binnen...koelkast rijkelijk gevuld hihi
    Wat een verademing kan ik nu donderdag de rest halen en al vast wat voorbereiden voor het diner
    Dus kunnen we morgen met een gerust hart op gaan passen ik ben er klaar voor ;)
    Smakelijk (te laat denk ik) en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het enige wat bij mij in de war geraakt is mijn haar door die harde wind.
    Zolang ik het mijn allochtone kapper niet kan uitleggen hoe ik mijn haar precies wil moet zo verder.
    Fijne avond Karel.

    BeantwoordenVerwijderen