maandag 7 december 2015

oorlog & ellende

zo luitjes
nieuwe dag nieuwe kansen
maar wacht ff
hoe was Uw maandag ?
ik moest wachten tot die reclame bende hier was
maar binnen 2 uur was het toen weg ook :)
en kwam ik thuis om goed 14:00 met de boodschapjes
best redelijk weer , warm zelfs hihi
maar dan zie je ff het nieuws
Uw weet inmiddels wel deze geinponum leeft op de gein
en er van natuurlijk
soms wat moeilijk
kijk maar nu weer een blogmaatje in de lappenmand
en zo zijn er voorbeelden genoeg
ik ben bijna zo ver
dat ik het nieuws
NOOIT
meer wil zien
U
?
Vrede Lidia
ff op alleen lezen klikken
ik hoop dat een totaal ander muziek genre als gister
U dat ellendige nieuws laat vergeten
Helene Fischer im duett mit
wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust
en morgen een fijne dag
lieve groet
Karel

7 opmerkingen:

  1. Zo weer een hele nieuwe voor mij...en wat een mooie woorden
    Muziek en rust...toch wil ik het nieuws nog wel zien om bij te blijven.
    Een prachtige pps en de muziek uit de onderste vind ik alleen de 1e mooi haha.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel... Dus jij gister een vlotte rit. En je kilometers weer gemaakt want zo kun je het ook bekijken. Dus je wilt geen nieuws meer kijken, nou ik wel hoor... Hebben ze nu weinig goeds te vertellen, er komt weer een tijd van goede berichten... Ik was gister druk en laat.... vandaag boven even opruimen, de lege dozen even weer naar de zolder voor zolang de boom staat... en straks een vriendin hier voor een bakkie en even bij praten. Ik zie vandaag wel hoe ver ik kom. Ik ga je nu een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Ja die moesten ook weleens uit elkaar gehaald worden door pa...en liepen de gezichten als ze in een houtgreep zaten ook blauw aan...
    Maar ze wisten precies als pa zich er mee ging bemoeien moesten ze oppassen haha
    Ja hoor de muziek van de eerste was mooi en de 2e vond ik alleen de 1e mooi...kan toch?
    Vandaag de boom halen...poetsen doen we erna wel hihi
    Ja ben in de avond meer voor de tv dan hier op het kastje...was wel eens anders hj
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ojee als je dan maar niet in mijn vaarwater komt haha
    en muziek kan altijd toch?
    Heb er nog een paar staan maar komt er niet van om ze te plaatsen...vind iedere keer weer andere dingen mooier whahahaha
    Ja of we de boom ingaan...de lampjes en ballen in ieder geval wel maar dat is pas morgen.
    Eerst is er werk aan de winkel voor manlief...boom in pot zetten en de lampjes.
    De rest blijft voor mij liggen.
    Moet er niet aan denken met guus van 1 jaar die alles wat nieuw is moet ontdekken.
    Dus de oude ballen gaan aan de onderkant erin grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee Guus moet van de ballen afblijven maar dat gaat niet lukken haha
    Dus de minst kwetsbare maar onder in de boom...
    Gaan er daar van stuk is minder erg...doos van 20 dezelfde ;)
    en ja als de kids hier kerst komen vieren moet er wel een boom staan natuurlijk voor de sfeer.
    En jij blijft aan wal haha...nu we zullen het mee maken...
    De boom is er en denk een mooie...maar dat zie je pas als de versiering erin zit...wel weer een van kamerhoogte...lekker groot.
    Nu ff hier kijken en dan ook de keuken in...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie pps weer de eerste .Nieuws kijk ik nog heel weinig .Ik wil zeker niet naar mijn mandje met zoveel ellende haat en moorden op mijn netvlies gebrand !Maar een klein beetje op de hoogte blijven is wel goed .Van de tweede vind ik alleen het eerste nummer van Michael Bolton mooi.
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha net een kerstman uitgepakt en knijp je op zijn hand speelt ie kerstliedjes en gaat dansen...die zetten we dus voor de kerstboom :)
    Dus jij de warme hap al binnen ik ga dat nog klaar maken...maar zijn nu met de lampjes het en der in de kamer bezig...ziet er gelijk kerstachtig uit en nog wel zonder boom haha
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen