vrijdag 4 december 2015

sterkte Corry

zo luitjes
ik had me het dagje wel weer hoor
maar bij een lekker zonnetje kon ik mij toch nog amuseren
na de wijkjes gelijk ff om een boodschap
en aanstonds op naar een rustig avondje
bij de mail trof ik een naar bericht
hoe of wat weet ik nog niet
wel dat er een blogmaatje in het ZH ligt
met 1 enkel vol boutjes en schroefjes
en de ander verstuikt
zo vlak voor de feestdagen
zelfs haar eigen feestdag
een riem onder het hart kunt U hier kwijt
we weten nog niet of ze online kan , maar ik weet zeker dat zij het
zal waarderen

Corry

ziekenhuis is geen hotel
bij lange na niet
toch
hotel het ziekenhuis
bergen en dalen
ik zag ze vaak en graag
genoot van de vele bochten
op of neer
op de fiets of met de auto
nu zit Corry in het dal
en het zullen vele bochten zijn eer zij weer aan de top is
maar ze gaat het redden hoor
estradas
wens ik U een fijne avond
en een goede nachtrust
liefs
Karel

6 opmerkingen:

  1. Dat klinkt niet best Karel ,arme Corry .Ik hoop dat het in orde gaat komen met haar pootjes en ze snel weer naar haar Arkje zal kunnen .Bedankt voor je reactie ,ik kijk later de ppsjes .Fijne avond
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was ik zo druk met blogje doorsturen dat ik was vergeten een reactie te zetten ;)
    Geweldig blogje karel...en je weet wie het nu ook kan kijken...zonder op blogger te komen
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij allereerst gefeliciteerd met je broertjes verjaardag. Die wordt vandaag ook weer een jaartje ouder. Ja en dan Corry, allemaal zo sneu.... vind het nog het meest sneu dat ze nu ook nog 6 weken moet gaan revalideren en dan niet thuis kan zijn... en dat net met de feestdagen en haar verjaardag in het vooruitzicht. We zullen haar nu dan ook even een paar weken moeten missen op het blog... maar wie weet kan ze binnenkort haar laptop daar gaan gebruiken. we wachten het maar af. Ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Was idd aan het spelen met Daan en Guus...en ja dan is het zomaar laat
    Kijk eens of er iets in je spam zit...want had een berichtje van Corry willen plaatsen maar zie het niet staan...of het is gewoon mislukt hj
    Mail doorgestuurd dus je ziet het toch wel...
    Zo nu snel aan me rondje beginnen...voor het etenstijd is grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Denk dat ik eerst had moeten uitloggen dan om met naam en url te reageren
    Maar goed je hebt de mail gehad dus weet wat er kwam te staan....
    En wat stond er war was jij gisteravond na het eten niks meer vernomen hj
    Maar denk dat dat dan ook wel in de mail staat of krijg je van blogger geen mailtjes
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu gister na het eten was je er niet meer en ikke 2 x hj
    Zal door de lange tuk gekomen zijn...of niet haha
    Hoe dan ook ik vind je zowiezo maar rustig...
    En ja wilde met de naam van Co het berichtje plaatsen maar dat is dus niet gelukt...niet anoniem maar uit naam van...
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen