dinsdag 29 december 2015

verbazende natuur

zo luitjes

wat weer een mooie dag
ik liep in de ochtend ff de inval wijk
en maakte al fototjes van sneeuwklokjes
is de natuur in de war of niet
ach ik ben dat al zo lang
:)
deed gelijk een boodschapje
en thuis ff flink bezig met stofdoek en stofzuiger
lekker gegeten en op naar een rustig avondje

de natuur blijft verbazen

muziek is een stille

the sound off silence

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen zien we wel weer
we gaan voor weer een fijne dag

lieve groet

karel

12 opmerkingen:

  1. 2 mooie ppsjes en al was de eerste een oude bekende, de 2e helemaal nieuw :)
    met plezier gekeken...naar de rust haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook zo de pc uit...morgen vroeg dag...
    En wil fit zijn haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kom maar eens mee spelen, eens kijken hoe fit je nog bent grijnzzzz
    Geintje hoor...Daan wil meestal spelletjes doen en als Guus slaapt kan dat ook.
    Maar hoop evengoed dat we er ff op uit kunnen...we zien het wel.
    Slaap wel en oant moarn...wanneer weet ik niet ligt aan de kids :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Wat een rust hè...een reactie hihi
    Maar meer tijd heb ik ook niet dus straks maar eens kijken voor mijn rondje...
    Jij een ander rondje...nu ik slauit weer af en ben foetsie...geniet je dag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely videos ... so beautiful ... takes my breath away ... makes me wanna travel, Karel ... 0153hrs am here ... me going to bed ... hope you having a nice day? ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je toegevoegd aan mijn leeslijst en dat zie jij als je op mijn blog http://tinedejong.blogspot.com komt en bovenin zie je dan de leeslinks. Ik zie jou zelf niet staan bij mij als volger. en ik zie mij ook niet staan in je rechtse balk. Elke blog is anders heb ik al gezien, maar kan je ook een leeslijst maken rechts in plaats van namen. Of mijn naam erbij zetten. Ook op http://catherinetine.blogspot.com De mens en de natuur heb ik je ook in de leeslijst boven gezet. Via de linkse flipcard kan je allerlei opties doen en onder de balk zie je bv auteur staan en zo kom je ook bij mijn menige gedichten /columns uit en ook via label invoering kan je veel tegenkomen. Vind het wel vreemd dat als ik mijn url wil invoeren ik te zien krijgt dat dit niet gaat wegens ongeldige domein naam, Nu het is wel van van mij zelf hoor.
    Dit bericht kan je verwijderen als je wilt na het lezen, want wist niet hoe ik anders het uit moet leggen. Groetjes van mij Tine en fijne dagen voor jou en je lezers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo Guus slaapt en opa is met Daan met de trein aan het spelen...tja dan heb ik tijd voor krabbels...
    Ja jaarwisseling staat er al en heb jij alle tijd om iedere keer 1 klik te doen grijnzzzz
    Ja had thuis nog even de pc aan maar was maar kort dus nu verder met mijn rondje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Ik kan geen ppsje openen.Komt wel weer.
    Ik zag ook een sneeuwklokje.
    Bedankt voor je kaart, de post is wat laat maar toch goed aangekomen.
    Je bent een echte lieverd.Haha.. zeg ik niet vaak.
    Fijne middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mens en de natuur zie ik al staan in je leeslijst, maar mijn url nog niet. Jij staat nu wel in allebei van mij. Dank je wel voor je bericht op Bomen. Heb net nieuwe gezet openbaar en ben benieuwd of je deze nu ontvangt op mijn persoonlijke blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Wat zijn ze weer mooi en ik zie uitspraken waar ik me heel goed in kan vinden .De natuur is echt helemaal van slag ,hier nog steeds rozen die bloeien en zelf een paar zomerbloeiers die in de tuin staan hebben nog hier en daar een bloemetje Je bent maar druk met je [inval]wijkjes ,maar ja alle beetjes helpen zeg ik maar zo .Ik blijf nog maar ff gewoon in de geniet modus want dat bevalt erg goed haha .Fijne avond
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Net thuis dus op tijd voor de smakelijk...ik denk het niet meer voor jou...maar wens je dan een fijne avond. Hier duik ik zeker weer de bank op vanavond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha jij een tukkie en wij moesten nog eten...ja liep wat uit haha
    Daan kon geen genoeg krijgen van kleien met oma...
    Dus de mams met eten klaar maken begonnen...opa met guus spelen en oma en Daan samen kleien...was weer gezellig...nu zo de bank op met een bakkie...rust haha
    Bankhangze na de afwas grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen