zaterdag 5 december 2015

voor ons kattenvrouwtje

zo luitjes
en hoe was Uw dag
ik maakte nog een lekkere wandeling
nadat ik op orde was hier
besloot ik om een half bruin brood te halen
liep er 11 kilometer voor
dus dat brood zal mij wel smaken
morgen
want voor vandaag had ik nog nasi
morgen zie ik wel weer
zal wel niet echt zo uitslapen zijn als die kat hier onder
:)
maar denk dat ons kattenvrouwtje
het graag zo had gedaan
kop op meid
 

 

voor de muziek vandaag
een jeukbox
frank sinatra1
wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachrust
morgen zien we wel wat de dag brengt
lieve groet
Karel

8 opmerkingen:

  1. Zo die heeft genoeg te klikken en kijken als ze tenminste op blogger kan komen met de laptop van het zkh...
    We horen het wel...maar is een lief filmpje en gelijk genieten van mooie muziek...
    Ging gelijk kijken maar ik heb een andere van frank ;)
    En is er iemand door de schoorsteen gekomen vanavond?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja in vergelijking met anderen wel...maar toch vind ik je rustiger dan anders...
    En dat leeg gifje was een foutje haha
    Was blogjes aan het husselen en dan kan er soms wat mis gaan...zoals een in febr.2015 publiceren...dus erg oud haha
    En omdat je het blogje niet kon vindenging je maar gelijk weer weg ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is alleen het 1e liedje...verder engels en frans
    Maar moet je wel geduld hebben want loopt automatisch...
    Och komt allemaal wel als ze zich wat beter voelt...kan me ook voorstellen dat ze nu met heelanderedingen bezig is dan pjuteren ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha nu ben je hier wel aanwezig maar op wp de grote afwezige ;)
    Ja dat krijg je als je ze zolang vooruit plant...en van 2015 geen 16 maakt :)
    En ja maandag jij aan het werk...och ik ook wel denk ik na een dag de hut vol te hebben...
    Verheug me wel op morgen...blije gezichtjes en zelfsde ouders weten van niks haha
    Slaap wel haha ook de laatste x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel...mail doorgestuurd naar ons kattenvrouwke...
    Kijk als ik het maar weet dan doe ik dat wel haha
    Zo voor de drukte snel ff me rondje maken...dan zal ik er vandaag niet veel meer zijn...
    tot vanavond...want kleintjes moeten slapen hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. ja je nichtje is laat vandaag. Heb geslapen tot goed 11 uur.. maar lag er dan ook in de vroege ochtend pas weer in. Moet zo toch echt de dag gaan beginnen. Straks gaat de boom opgezet worden, gister alles alleen van zolder gehaald, staat het maar klaar. Ook bij zus even geholpen de boel van zolder te halen.. die was gister steeds zo draaierig dus wilde ook niet alleen naar de zolder... Jij gister 11 kilometer gelopen om een brood te halen, ja die zal vandaag dan wel extra lekker smaken. Ik ga verder want de ochtend is al bijna om en ga je een hele fijne zondag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemiddag karel
    ja het is wat met ,,onze,, corry
    ik hoop dat alles goed gaat met haar, het is niet niks
    ,,pootje,, in de kreukels
    hier is het weer wat beter, al kan ik maar niet van die hoest afkomen
    dus maar aan de drank hihi [ hoestdrank dan]
    ik ben blij dat mijn brood zo uit de vriezer kan halen
    loop er echt geen 10 km voor haha
    maar het zal vandaag vast extra lekker smaken
    karel wens je een fijne zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Nu rondje was snel klaar want jij was de eerste en gelijk ook de laatste want de sinterklazen en pietjes kwamen binnen...
    Allemaal verkleed en ja wij moesten er ook aan geloven...ikke piet en opa sint...
    Allemaal heel goed verlopen vandaag en allemaal tevreden en blije snoetjes.
    Sinds een half uurtje de laatste de deur uit...ja allemaal mee eten natuurlijk .
    Maar dat werd de frietboer...
    5 snacks zaten er niet bij dus ff gebeld pffttt
    Dat kwamen ze nabrengen...erg netjes vond ik dat.
    Zak friet er nog bij en tas met 8 colablikjes als sorry voor het ongemak...
    Netjes toch? Nu denk ik ff rust...al ben ik best wel moe haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen