donderdag 3 december 2015

vrijdag maar niet vrij

zo luitjes
ik was echt druk vandaag
en ook morgen nog weer
maar als ik zo rond kijk is een ieder druk
en dat is logisch zo voor het weekend
en dan ook nog het weekend van
Sinterklaas

lang terug dat ik er een van Ina zag
een mooie en ook mooie muziek
 
a love so beautiful
ff op alleen lezen klikken
 
over muziekgesproken
wat vind U hier van
 
dans met mijn vader
ff op alleen lezen klikken

wens U een fijne avond nog
een gezonde nachtrust
en morgen in tegenstelling tot ik
een rustige dag
lieve groet
Karel

8 opmerkingen:

  1. Oefff en toen was het blogje verdwenen ,ik doe nog wel eens iets verkeerd ,tja heel slechte oogjes .Weer een nieuw brilletje besteld vandaag en wat is mijn gezichtsvermogen een ramp nu ,maar ik zal moed verzamelen voor de staar operatie volgend jaar brrr Mooie ppsjes weer .Je bent druk met je wijkjes ,hopen dat je het morgen droog houd .Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha zou het dat zijn druk met andere dingen...hoop het
    Want 2 dagen niks horen is toch vreemd.
    Mooi blogje met mooie ppsjes en verrassend weer eens een van Ine Braat
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We wachten het af...anders kan niet haha
    Nu jij afleiding genoeg je mag morgen weer op pad...maar eerst slepen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus jij gister al even wat extra gedaan en vandaag dus wat gemakkelijker.. Heb je goed gedaan hoor want vandaag is het weer ook wat minder geloof ik. Mag je de komende dagen weer wat rustiger aan gaan doen. Ja denk dat veel mensen die kleintjes hebben nu nog even druk zijn met de laatste dingetjes voor de Sinterklaas. Wij gaan zondag de kerstboom opzetten... dan hebben we er nog wat weekjes plezier van. Misschien morgen even een lekkere cake bakken en wat kerst stukjes maken.. we zien het wel. Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en hoop voor jou dat het straks droog is en blijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Bijna geen verschil...beide buiten en je krijgt er vieze handen van hihi
    En door regen en wind...maar vandaag niet lekker lopen in het zonneke...maandag zal het wel anders zijn grijnzzzz
    Maargoed je had al wat voorwerk gedaan dus zal deze dag sneller klaar zijn...
    geniet je dag en van het buiten zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn voorgevoel heeft me dus niet in de steek gelaten...het geluk van co wel.
    Jeetje daar is ze mooi klaar mee en dat in deze maanden van feest en gezelligheid...nu komt vast het gemis van zus nog dubbel zo hard boven. Ja dacht ik stuur het gewoon door naar jullie is iedereen gelijk op de hoogte...of het mocht weet ik niet maar zelf die beslissing genomen. Dus het was een hele klus deze wijken haha dus die wil je niet voor vast?
    Och zal wel zijn net als die eerste 2 als je er eenmaal de weg kent... ;)
    Nu een rustig avond nog voor jou...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja vind het zo sneu en juist nu...ik voelde aan dat er wat mis was ja ;)
    Nu maar hopen dat ze er goed uit komt en snel weer naar het arkje mag...met of zonder hulp.
    Maar wel fijn dat je in zo een centrum niet alleen zit...heeft ook weer voordelen.
    Maar ziet ze nu vast nog niet...komt goed toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Ik was net ff bij Corry op haar blog .Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik las en lees hier dat het niet goed is .Ik ben niet nieuwsgierig maar wel bezorgd ,wil jij me vertellen wat er is gebeurd ?
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen