maandag 21 december 2015

waarom doen lui dat

zo luitjes
ik had vandaag toch best een rustige dag
de folders die ik rond breng op de maandag
kwamen laat , dus ik was al naar de apotheek en de suup
in de ochtend tijdens een opklaring
maar ze kwamen en ik had ze snel in de brievenbussen
en ook geen druppel regen
dat mag voor mij zo blijven hihi
pps is vandaag over iets wat ik vandaag las
je lijf zo veranderen wat eigenlijk niet nodig is

vrouwen gedicht lidia

me de muziek zijn we bij de W
en ik ben zeker dat U veel herkend

windows soundmachine

wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachrust

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. ... just guessing what mood U r in rite now, Karel ... but, frankly, the first video is worth s..t ... the second one is kind of neat though ... I picked: "Another Brick In The Wall" by Pink Floyd ... Hope U have a really guuud evening ... o, and Happy Winter Solstice, hmmm? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha de tekst in de pps was een bekende maar de pps nieuw en leuk om te zien...
    Vanaf nu laten we alles hangen grijnzzzz
    Die 2e vond ik 3 x niks niet om aan te horen...maja heb dan ook W10 haha
    Waarom reageer ik zo snel op je nieuwe blogjes...pffttt
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee daar krijg ik ook geen bericht van maar in de lezerslijst is die dan te zien...
    En ik weet als jij de laatste reactie zet dat er meestal een nieuw blog staat.
    Och ik weet het met jou dat het goed komt nog deze maand en dan zijn er geen blogjes meer op stekkie
    Voor zolang ik nog niet weet wat ermee te doen....slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel.. Breek me de bek niet open over wat sommige mensen wel niet doen om er strakker uit te zien... vind het zo verschrikkelijk en zo nep. Als het iets medisch is dan is het een ander verhaal maar voor de lol in gezond vlees laten snijden of spuiten.. nee hoor. Laat mij maar een rimpeltje krijgen, spreekt mij meer aan. Zo nu dit gezegd te hebben ga ik aan mijn oefeningen beginnen hihihihihi... geintje.. Ik ben een uurtje later, lag schijnbaar nog lekker vanmorgen.. maar zal zo de dag beginnen en even naar de konijntjes.. Fonnie komt vandaag wel weer thuis maar dat zal wel late ochtend zijn. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Dus jij ook wat later uit bed, moet mogen en je hebt vandaag de tijd aan jezelf... Ik doe verder ook weinig meer. Wil zo veel mogelijk de was er deze week door heen draaien, al komt er elke dag wel wat bij ... Hier loeit de wind behoorlijk om huis, zo nu en dan een bui... Heb nog niets van zus vernomen dus ik zie het allemaal wel.. Straks maar eens even gaan kijken wat we vandaag gaan eten... Ritza ligt nog maar die was ook laat thuis... geloof dat de film tot 12 uur was en ja dan nog naar huis... He Karel, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Nee hoor de lachjes krijg je toch wel al is het maar voor je reacties hihi
    Ja die ik nu had staan stond ook al eens bij jou hè...weet ik wel maar zo eentje mag in mijn blogjes niet missen...volgens mij toen ook gemeld dat ik die ook nog eens ging plaatsen...
    Maar handig toch was je snel klaar hj
    Zo even een bakkie en dan gaan we spelen....haha
    Groetjes en geniet je dag al zal ik er niet veel zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Karel... jij houdt jezelf wel bezig lees ik. Ik ga net weer even zitten. net even eten voor vandaag gehaald. Als het goed is komt Milli morgen thuis en gaan we dan boodschappen doen, kan ik donderdag nog wat voorbereidingen treffen voor vrijdag. Zal morgen wel lekker druk in de winkels zijn maar goed dat loopt nu net allemaal even anders dan ik in gedachten had. Zus is ook weer thuis, Guido zou haar brengen maar Marten heeft haar opgehaald. Ze moet zo voor controle en dan komt ze hier even bakkie doen .. kunnen we dan bij kletsen. Wij gaan maandag weg, eind ochtend begin middag... Dus tot maandag morgen ben ik nog aanwezig op het blog en zo hoor... Ik ga je een fijne middag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Vanmorgen naar het OLVG geweest voor controle.
    De chirurg was niet zo tevreden over de wondgenezing.
    De terug weg zijn we wezen lopen en rollen.Het motterde wel maar voor mij nu heerlijk als je steeds binnen bent.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen