maandag 28 december 2015

wachten - kan ook op weer gezond zijn

zo luitjes
wat een mooi weer vandaag hé
mag om mij zo blijven , maar het zal kouder worden
geeft niet , het is die tijd van het jaar
ik had een wat afwachtend dagje
had al een melding gehad dat de levering van die reclame bende
wat anders zou zijn , nu dat werd dus flink later
maar ik bracht mijn eigen wijk vlot rond
en trakteerde mij zelf op een paar pintje bij de suup
morgen de inval wijk ff doen
en ook wat HH
ik hoop U had ook een fijne dag
voor de dag van morgen ff stil staan bij de zieken en  andere ongemakken
en wel in mijn oogjes via een aardige pps

beterschap

muziek spreekt voor zich


unchained melody

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Dat rode verband om het gips...zou Corry die kleur kiezen?
    Want daar moest ik aan denken bij de pps...en de muziek in de andere prachtig
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Both videos are awesome, Karel, but especially the first one ... as it moved me to tears ... Love, cat. PS: Yes I do not watch TV ... smiles.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En klikken doe je dat tegenwoordig niet meer ;)
    Ja zag het...zag je mij ook :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wist niet dat je boos werd...en apenlazerus is dat een aap die te diep in het glaasje heeft gekeken...heb ik het niet eens over de afkorting ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nog maar een klik te gaan en het blogje heb je weer gehad...
    Want ja onder het woordje HIER zit toch wel de mooiste van allemaal.
    Jij je wijkje lopen en gelijk genieten van het zonneke
    Ga zo even naar de buuf die is namelijk jarig...zo op de valreep.
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was op smoelenboek en wat zie ik daar...Beppe Fonnie heeft er een kleinzoon bij...
    Je ziet het ook al is ko er niet we weten het snel genoeg. :)
    Dus jij een achter-achterneefje erbij...Gefeliciteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Haa.. de baby is geboren,lees ik.
    Gefeliciteerd.
    Gisteren was het mijn dag niet.
    Ik kon het niet vinden hier en was behoorlijk depri.
    Het duurt zolang en ook voordat ik goed kan lopen.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja had even zitten rekenen wat het dan van jou zou zijn...Guido achterneef...ja dan komt er een achter bij haha
    En aangezien jij de enige aanwezige bent feliciteren we jou alvast met de nieuwe wereldburger.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dat waren nog eens mooie woorden hè...dus de klik meer dan waard hoho
    Dus jij alweer een wijkje erbij...wordt bijna standaard hj
    Maar vind je vast niet erg die extra verdienste...al moet je er wat voor doen.
    Wij voor noppes dagje oppassen morgen...doen we ook graag.
    We gaan met Daan en Guus spelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daarom gaan wij ook oppassen want zijn toch vrij haha
    Het is de vrije dag van de mams maar die mag gaan werken, door al die vrije dagen loopt ze achter en ja het werk moet toch af in het oude jaar...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jawel hoor de ma gaat al 18 jaar fluitend naar het werk bij dezelfde baas...en is minder vermoeiend blijkbaar dan 2 kinderen vermaken.
    Ja zo ook richting bank...opladen voor morgen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Karel dank je wel voor je bericht en reactie op mijn blog De schoonheden van het leven
    http://tinedejong.blogspot.com je kan op mij abonneren via de rechtse balk die op komt als je erheen scrolt,Daar vind je allerlei opties, maar je kan mij ook toevoegen aan jouw leeslijst. En ik zet je dan ook bij de mijne neer die je ziet bovenin de balk op mijn blogsite .Dan zie je al de updates die ik post. Zo kan dit ook met mijn andere blog wat=r ik ook mijn woorden zet De Mens en de natuur, deze deel ik met een goede vriendin en link is http://catherinetine.blogspot.com ook daar zal ik dan jouw ook toevoegen. Elke blog is anders heb ik al ontmoet en ik kwam via Franky spruyte aan jouw blog en ook die van van andere.
    Dank je wel op achtergelaten hond van mij. Ben er nog hel erg van onderste boven maar dat begrijp je vast wel.Had ook even flinke pint nodig om het even te verwerken.Wel verheugd dat je volger wilt worden. Alvast erg bedankt en hoop dat het lukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ff snel want de bank roept weer...hj
    Ja ze heeft een leuke en uitdagende baan...met veel verantwoordelijkheden
    En ja wij zijn er als het nodig is en dat weten de kids...mzl

    BeantwoordenVerwijderen