zaterdag 19 december 2015

weekend

zo luitjes
het is er weer
wat krijgen we nou weer
karel
gewoon dat het weekend er weer is
ja ik werk tegenwoordig ook weer dus heb ik ook weer weekend
toch
:)
neem U eens mee naar mijn mooie kindertijd
onbezorgd leventje had ik toen
en wat een mooie jeugd
ik hoop dat had U ook

the fabulous 50 en 60

met de muziek zijn we bij de
T
en wie treffen we daar , juist

tina turner
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
en een goede nachtrust
en morgen een fijne dat

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Leuk die oude foto's .Hoewel mijn jeugd helaas niet echt geweldig was zijn er gelukkig ook wel wat leuke herinneringen .Geen groot fan van Tina Turner maar dit is een van haar nummers die ik wel graag hoor .Slaap lekker straks
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel... Ja het is weer weekend , ook hier hihihihi. En ook ik kan terug kijken op een prachtige jeugd en geboren in de 60ties... en de muziek van die tijd heb ik zelf volop in huis. Dus je bent gister goed bedeeld met het rond brengen van de kerstwensen.. zo hoort het ook. Ik ga zo de dag hier eens beginnen en even naar de konijntjes... Wens ik je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel.. Heb nog niet veel gedaan hoor maar zal zo nog even de afwas doen en de strijk welke ik laatst al zou doen maar niet heb gedaan.. Verder houden Ritza en ik het rustig. Vanmorgen al even in het donker nog naar de konijntjes geweest, in de late middag nog even... Denk dat het straks spelletje doen wordt hier.. ben Ritza stratego aan het leren.. leuk en gezellig hoor ..doet me ook aan thuis denken, daar deden we wat spelletjes. Jij straks aan de kook en aan het stofhappen... Ik wens je een fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Wow als je het over oma's hebt haha doe ik die tina niet na...
    En de eerste leek een bekende maar toch wat het niet...weer net anders.
    Dus na een feestje mooie muziek en we gaan zo weer door...
    De kamer weer op orde was in de machine zo de bloemen nog even netjes in de vaas die we allemaal gekregen hebben, kan het bezoek er van mee genieten.
    Het was gister een drukke maar gezellige dag en die doen we vandaag nog eens dunnetjes over..
    Hoop wel wat meer rust in de tent haha...de ouwetjes moeten bijkomen van alle drukte.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu die feestjes lopen in elkaar over en vandaag niet zo druk als gister maar je zegt het goed erna RUST haha...al zal dat niet lang zijn grijnzzzz
    Och we dobberen zo gewoon de maand decemberdoor op grote golven ;)
    Poets ze hj

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Soms heb ik geen idee wat voor weer het is.
    Nattigheid is vervelend omdat buiten even een sigaretje ga roken.
    Je hebt wel een rookkamer maar die stinkt een uur in de wind en dat terwijl ik zelf rook.
    Kokkerel ze.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus het stof aanvallen was geen goed plan of intussen toch wel gedaan?
    Nu hier is de rust begonnen en we wilden uit eten gaan maar stellen we uit want na de hapjes van vanmiddag geen van biede honger haha
    En ook geen zin om er nog uit te gaan...dus op naar een rustig avondje
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen