maandag 28 december 2015

wegdromen

zo luitjes

na de kerst nu ook het weekend voorbij
iedereen blij
toch
ik vandaag de reclame folder en wel maal twee
ja heb er een inval wijk bij voor een week of twee

heeft U dat ook wel eens , heerlijk wegdromen
had ik gisteravond kwam erdoor slecht in slaap
zag mooie wandel en fietstochtjes
bij heerlijke warme temperaturen in een mooi landschap
misschien kwam dat wel door de mooie wandeling
die ik gister maakte , fietsers zelfs in korte broek
en ook mooie meiden aan het hardlopen
in zomerse outfits
:)
nu ik vind dat de volgende pps er mooi bij past

beauty on earth

muziek is een bekend nummer
en de pps zit vol wijsheden

voor je iets zegt

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus je was gister aan het dagdromen, is heel gezond hoor maar ja je moet wel kunnen slapen natuurlijk. Ik heb de uurtjes die ik gister te vroeg was vandaag weer ingehaald. was niet de bedoeling maar ga me niet haasten. Ja het is extreem warm voor de tijd van het jaar maar de temperaturen dalen al weer en wie weet komt er de komende maanden nog wat winter... Voor mij vandaag hier de laatste krabbels van het oude jaar.. maar kom in het nieuwe jaar gewoon terug om te krabbelen. Ik zal zo de dag beginnen en nog even het een en ander recht gaan trekken ... Wens ik je hier alvast een hele fijne maandag. je zal je niet vervelen met je inval wijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Vandaag ben jij een keer de laatste in de ronde...zag nieuwe ppsjes dus dacht eerst ff zwaaien naar je nichtje hihi...
    Ja wat kunnen ze het in de ppsjes mooi laten zien en die adviezen uit de 2e ha daar kan ik wel wat mee grijnzzzzz...
    Ben blij dat je beseft dat ik zinnige dingen zeg haha
    Je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn maar toch !!!
    Vandaag jou 2 wijken aan de beurt...zijn de folders er al of zit je nog te wachten...hoe dan ook de zon schijnt en je hebt nog een nieuw blogje te gaan...geniet het buiten zijn en de wandel
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik grijnzzzz hier wat af...maar vind het een mooie uitdrukking.
    Nu dan heb je alle tijd om af te slaan naar stekkie...na deze nog 1 blogje en het is over daar grijnzzzzzzzzzzz
    Wachten duurt altijd lang hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zie je wel ik maak een punt...erg eigenwijs !!!
    Lees mijn eigen reactie wel...wachten duurt altijd lang pfftt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee had het niet koud maar last van de nek...maar denk kou gevat ;)
    Las op wp dat je het al op had en op pad kon...is maar net wanneer je iets leest haha
    Smakelijk straks want dan zal je wel weer trek hebben na je wandeling...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Mooi hoor die eerste pps .de tweede ,ach het zijn zulke mooie uitspraken maar er zijn weinig of geen mensen die ze echt waar maken jammer genoeg en nee ik ook al lang niet meer helaas
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat smakelijk zat er al op hoor...maar de avond kan wel..
    Ja ook hier een rustige avond in de planning...te beginnen met gtst.
    Dus verdwijn zo meteen richting bank met een bakkie en geen pint.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. The first video is just sooo awesome, Karel !!! ... especially the albino peacock ... that pic just blew me away ... and all the green ... ya ... it's white here and -21C ... so I take a deep breath and hold it till Spring comes again ... smiles ... Love, cat. PS: Glad You put the pic of you in the sidebar ... nice ... smiles

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heb geen powerpoint of pps, maar geniet zo ook van je schrijfsels en mooie plaatjes hoor Karel. Zal mijn vriendin ook eens navragen die ook bijdrager is van mijn andere blogsite hoe ik dingen kan verwezenlijken op mijn blogsite. Zij heeft er een beetje meer verstand van en heeft mij ook geleerd wat ik nu allemaal al kan.
    Nog tijd zat om alles beetje bij beetje te leren.Wens je mooie dag en hoor wel of je me laatste post nu wel heeft ontvangen. Ik deel niet altijd op mijn G+ kanaal, maar zet ze openbaar op de blogsite en wacht af.

    BeantwoordenVerwijderen