vrijdag 22 januari 2016

arm & rijk

zo luitjes
de vrije vrijdag loopt op z'n end
komt er een vrij weekend aan
ja toch
en het brengt bijna lente
hihi
de foto pps onderop
vond ik zo mooi en hart verwarmend
om te zien dat bij vaak ellendige omstandigheden
zoveel plezier er nog in het leven is
dus ik op zoek in de archieven
om iets wat ik er goed bij vind passen
ik zag in de onderste veel armoede
dus de naam Rijkdom sprong er uit
en U zult zien
dat deze ouwe dwaas gelijk heeft
als U de 1ste gezien hebt
dan zegt U bij de 2de
ja Karel je mag dan prettig gestoord zijn
je hebt wel gelijk
nu ik ben benieuwd
:)

ff op alleen lezen klikken


premio internacional de fotografia hamdan 2014

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    De eerste is heel mooi ,de tweede is idd veel armoede en ook zie je mensen en kinderen plezier hebben .En lees ik Lente ? pff het stortregent hier al een tijd.Nog een fijne avond en voor straks slaap lekker
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha nee dat lag niet aan de bloemen...die stonden al in een vaas...
    Nam glaasje water mee naar de pc en flats stoot het gelijk om...weg rust grijnzzzz
    Maar ook dat is weer opgeruimd...
    Mijn bankhangen zit erop en even berichtjes bekijken en tuurlijk ff klikken...maar niet hier dat had ik daar al gedaan hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zal wel moeten hè een lang weekend voor de boeg met weinig slaap...
    Als ze die kinderen nu eens leerden uitslapen hj
    Ja morgenmiddag komen ze...samen eten samen spelen
    De kleintjes naar bed en de paps en mams naar een feestje...
    Dan de zondag hier nog en na het avondeten alles weer weg.
    Kunnen wij aan een weekend beginnen grijnzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Zo jij ook beginnen aan een rustig weekend.. ik ook. ga me niet haasten en zie wel wat de dag komt brengen. Zou wat langer slapen maar Domino wilde er uit... ja dan kun je er maar uit want die houdt aan. Ik heb de kaarten binnen dus we kunnen gaan het tweede weekend van februari. Ik ga je nu eerst een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Duurt nog ffkes hoor voor ze komen hj...en dat ze op mij komen passen duurt ook nog wel wat jaartjes...voorlopig vind ik het prima zo...
    Wat een vroege vogels weer. En de koffie smaakt mij 2 uurtjes later ook lekker haha
    Groetjes en geniet je weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Zeker de onderste is in schril contrast met de bovenste maar wel hele mooie foto's.
    Vanmorgen geprobeerd een ommetje te maken in de rolstoel.
    Maar de rolstoel was zo klein..ik kan amper bij de armleuningen en vast te houden en dan zitten.
    Ik had skikousen aan en een laarzen, alles zat te strak om mijn enkel.
    Nu heb ik veel pijn..Geen succes uitje.
    Binnen ben en voel ik mij een hele Piet maar buiten...valt zo tegen.
    Wat pijnstillers genomen en wachten tot de pijn zakt.
    Neil is nu op pad om de rolstoel om te ruilen voor eentje met meer comfort.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boodschapjes waren hier gister al binnen...denk aan de blommen haha
    Als Guus zijn slaapje uit heeft komen ze...dus nog ffkes rust.
    We zijn er klaar voor...kleed ligt op de grond, maar denk dat Daan spelletjes wil doen met ons haha
    Die houden ons wel bezig...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch nog een ommetje gemaakt in A'dam vanuit mijn luie stoel.
    Dank je wel voor het linkje.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ga je je vermalen...blijft er niks over haha
    En die wijze man was de lama grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha al een bordje op dan is smakelijk te laat...
    Geeft niet een fijne avond kan altijd nog.
    Dus uitbuiken...die is niet mee gegaan met het malen...tja dan de bank maar op hj
    Tuk ze en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tukkie liep uit en dan noemen ze mij een slaapkop grijnzzzz
    Nu All you need is love...dat kijken wij...mzl

    BeantwoordenVerwijderen