zondag 3 januari 2016

ben benieuwd

zo luitjes
wat een naar weer hé deze zondag
doet zijn naam geen eer aan hoor
al werd het in de middag wel wat beter en zelfs een dun zonnetje
ik was ff de fiets nakijken banden op spanning want morgen moet ik wel naar buiten
 maar zien wat het weer doet
wie weet heb ik weer geluk
ik deed een was en wat poetswerk in de keuken
nu een rustig avondje en op tijd slapen
dit ppsje vind ik een mooie in woord en beeld
mijn vermoeden is U ook

de kracht van het leven
ff op alleen lezen klikken

vrouwen ik ken er velen
zowel in het echt als hier op het web
en ik vind ze allemaal mooi
zo ook die in de volgende foto pps

beautiful women 1
ff op alleen lezen klikken

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en U mag morgen voor mij duimen
dat het droog blijft
heeft U zelf ook wat aan
hihi

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Hier was het de hele dag droog en zonnig...en om 7 uur begon de regen pas...
    En ja zeker vind ik de eerste mooi want had dieklaarstaan om te gebruiken.
    Nog even bedenken of ik die ga verwijderen of niet...en ja de 2e zou ik dus nooit plaatsen maar is aardig om te bekijken...
    Voor mij is het vanaf 8 uur bankhangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier was het in de morgen droog, maar na de middag werd het regenachtig en tegen de avond wind.
    Zo zie je maar op zulke relatief korte afstand hoe het weer anders kan zijn.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    de eerste is een mooie de tweede heb ik weg geklikt want dat is er een voor jullie mannen denk ik maar zo.Het was hier de hele dag droog maar wel behoorlijk fris ,maar ach daar heb ik geen moeite mee gelukkig .
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja volgende keer mannen dus hj
    Geintje...er zijn zoveel leuke dat je keuze zat hebt...
    Net als ik haha
    Hang nog steeds op de bank...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja je moet morgen fris zijn hè...regenlaarzen aan en regenjas...wie doet je wat.
    Of zal ik het droge weertje van hier ff doorsturen ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Maandag ochtend, de vakantie is weer voorbij en ik zal zien of ik hier weer een beetje in het gewone ritme kan komen. Was vanmorgen al een uur later uit bed... Jij vandaag weer de kranten of folders.. dacht dat het een inval wijk was en je dat had gehad... Geloof dat wij het beter treffen met het weer dan in het noorden, daar komt ijzel voor. Geloof wel dat er voor vandaag wat regen is voorspeld maar dat zien we dan straks wel, weet wel dat het koud is. Ik ga zo de dag beginnen, wens jou ook een fijne en voor jou een droge maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. Zo nu eerst even krabbelen want heb weer genoeg gedaan vanmorgen.. Moet nog even een was op gaan hangen maar wilde nu eerst even een bakkie en zo even een broodje. Ja in het noorden ijzel.. zou in Groningen en randje Friesland maar ook wij hadden vanmorgen bevroren ijs deeltjes , beetje hageltjes en natte sneeuw... Jij je boodschapjes ook binnen, ik ook... gelijk op de terugweg even bij de huisartsen praktijk aan voor de medicatie van zus... kan ik woensdag op gaan halen en kan het zondag mee naar Twijzel. Heb verder de maandag ochtend klusjes gedaan en zoals ik zei staat er nog een was voor op de hang. Dan nog even de keuken in om gehaktballen te braden.. Hoop ik maar dat het vanmiddag verder even rustig blijft. Jij straks nog de deur uit, nou hier is het nu droog... ik mag hopen daar ook. He Karel we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel
    Jullie allemaal aan de slag en wij doen lekker niks vandaag...zo ff koffiedrinken bij een jarige schoonbroer...en dat is het...heerlijk die maandagmorgen en weten dat je alleen maar koffie gaat drinken want jarig was die gisteren...kan je het nog volgen ?
    Hoe dan ook wij komen de dag wel door....groetjes en ja mag droog zijn straks.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee die worden allemaal bijgehouden...donderdag alweer een haha
    Dan is zus jarig...
    Maar voor die tijd nog van alles te doen, dus die dag is er voor ik het weet...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Ik heb geen maandagklusjes..
    Vanmorgen naar de fysio geweest en het ging goed.
    Ik denk dat je pech hebt, het regent een beetje.
    Nog een fijne maandag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En al aan de kokkerel of alles alweer op?
    Smakelijk en fijne avond...je ziet wij zijn ook weer thuis en ga nu de keuken in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee je was me gewoon vergeten...snik snik
    Dacht dan zet ik maar een reactie ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen