donderdag 7 januari 2016

bergen regen

zo luitjes
ik zat zo te denken
waarmee kan ik mijn bezoekers verwennen
niet met het mooie weer
maar dan toch ook wel weer
ik liep vanochtend droog 2 wijken kranten
11:45 klaar en thuis
om zeg 13:15 regen en veel
hihi
dus ik keek eens in het archief op water en wolken
vond iets , maar daar zit iets bij nog
mijn vraag rara wat zijn dat

wolken water bergen

foto's stonden al
en ik vind dat de pps hier boven daar wel wat bij past

in the shadow of K2

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
morgen een zonnige en niet gladde dag

lieve groet

karel

6 opmerkingen:

  1. En ik heb rustig aan gedaan...keurig op tijd thuis en 2 bellen rooie met glaasje water.
    Netjes toch?
    De eerste had ik al eens maar de 2e was weer nieuw...dacht zelfs dat jij de eerste ook al eens had staan. Maar is geen straf om te kijken het is en blijft een mooie
    Trusten ook al slaap je vast al hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja jij trof het gister wel en was vlotjes met de kranten. Hier nog geen post of krant gehad .. misschien komt het vandaag dan allemaal tegelijk... We zien het wel. Hier een stormachtige wind en gister ook regen en niet zo,n beetje. vandaag weer een korte ochtend. Ik zal zo even in de kleren en eerst maar even naar de konijntjes. Dan maar kijken hoe ver ik kom met de huishoudelijke klusjes voor vandaag want straks ook boodschappen halen .. de boel moet echt weer bijgevuld. Ik ga je ene hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Het is mooi weer en de zon schijnt, ben er dus ook een paar dagen van tussen. De familie heeft mijn hulp nodig want zoals je weet ben ik ook een mantelzorger,dus is het weinig genieten van buiten zijn. Gisteren hele dag geregend en een harde wind en ging hele nacht door. De weersverwachting is hier niet zo best in het vooruitzicht. Veel regen. Hoop dat jij je wijkjes goed doorkom.. Wens jouw en je volgers ook een fijne wekkend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Het is zeker mooi weer met een zonnetje maar ik en niet buiten geweest.
    Vanmorgen wel fysio en op de kamer had ik weer post met een pracht kaart van jou.
    Kusje er op en het leed is geleden..haha..Leuk gevonden en dank je wel.
    Geen dipje maar de wifi had er geen zin in.
    Uren wachten, dat is geen doen.Alleen maar ergenis.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Jij deelt maar haha
    2 was te weinig om goed te kunnen slapen...pfftt
    Volgende keer luister ik niet naar je en ga ervoor grijnzzzz
    Nichtje die hier in het dorp woont wilde met ons mee naar huis want manlief en zoontje waren om 9 uur al weg...dus kon mooi zo.
    Maar dat betekende dus wel dat wij ook een keer op tijd de deur uit waren haha
    Nu met een zwaar hoofd de dag doorkomen ;)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zwaar hoofd is geen houten kop hoor...
    Dus in slaap gevallen haha slaapkop
    Hier het eten intussen open opgeruimd en zo meteen richting bank...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen