woensdag 6 januari 2016

donderdag en dus , juist gein uit de mailbox

zo luitjes
het jaar draait alweer
en ik morgen ook , draai ik ff de kranten wijkjes
maar eerst maar wat slapen nog
en dan mag U wat voor mij doen
duimen dat ik het wederom droog houd
hihi
Ontrouw...
het zijn altijd de kinderen die er
het slachtoffer van zijn!!!
ontrouw
KINDERVERHAALTJES
Een jongetje tot zijn moeder
Ik heb besloten van niet meer naar school te gaan!
En voor welke redenen dan wel ? vraagt mama
Wel ze hebben daar juist op TV getoond dat ze in Italië
iemand vermoord hebben omdat hij te veel wist
...
Twee jongetjes van zes zijn aan het discuteren
De ene zegt aan de andere Ik heb vanmorgen een condoom gevonden
in de veranda
Waarop de ander antwoordt
Wat is dat, een veranda?
...
Twee kinderen van acht jaar hebben een gesprekje
Zegt de jongen Wat ga je vragen voor Sinterklaas?
Het meisje is overtuigd om een barbiepop te vragen
Zegt de jongen daarop Ik vraag een tampax aan Sinterklaas
Wat is dat voor iets vraagt het meisje
ik Heb er geen idee van, maar volgens de TV kunt ge er
alle dagen mee gaan zwemmen, onbeperkt fietsen en paardrijden
dansen en lopen, op café gaan en talrijke sympathieke dingen mee uitvoeren
En het beste van alles er is niemand die het ziet!
...
het is nog ver weg en toch denk ik dat ik minimaal
1 persoon blij maak met de volgende fototjes
celebi grubu
wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag
lieve groet
Karel

12 opmerkingen:

  1. We hadden geen neppert binnen...maar een echte.
    En morgen gaat die mee naar zus en daar de grond in, als heeft die van vorg jaar het niet gehaald.
    Maar we proberen het wel altijd ;)
    Wat een mooie en wat zag ik daar voor lekkers langskomen ;)
    Spanakopita Kalinichta :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha mag je nog een keer klikken...zei het toch, ik mocht die plaatsen haha
      Nu hier is die dan...met een bonus...maar ook een ouwetje

      Verwijderen
  2. Zit hier in een tshirt dus koud heb ik het niet maar ja bij het zien voel je gelijk de Griekse zon...hou het droog morgen en voor nu slaap lekker
    Oja leuk dat blogje bij fon :)
    Prachtfoto die straalt gewoon :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Wat een lieverdje heb je staan, pracht beestje. Ja ik bedoel die kleine ezel... hihihihi. Ja jij vandaag de wijk weer in en inderdaad ..hopelijk hou je het ook vandaag nog droog. Ze geven wel regen en nattigheid op vanuit het zuiden geloof ik, of was dat vannacht?? Het is zo wie zo hier weer afwachten met het weer. En ik pas mijn dag er wel weer op aan. Kijk straks even hoe het er buiten voor staat en of ik ook weer moet strooien. Maar nu eerst wens ik je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Jij wachten tot de kranten komen, en dan gelijk de wijk in. ja vanmiddag regen en ook natte sneeuw.. wij zijn er dus vandaag nog niet van af.. al die nattigheid levert gelijk weer gladheid op. Voor de late middag en avond wordt hier weer goed gewaarschuwd dat het wel weer spekglad kan worden. Ritza is ook vandaag weer vrij van school.. lekkere lange extra vakantie dagen zeg maar. Ik verschuif de boel eerst naar vanmiddag, dan maar kijken of ik alsnog naar Marten kan. Moet zo eerst even de medicatie halen voor zus, was er gister nog niet. Nu eerst even een krentenbol naar binnen werken.. Ook vandaag dus alles weer aangepast aan het weer. Ik hoop voor je dat je het droog houdt..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Zo dat heb je vlot gefikst vandaag...kan je volgende keer wel een uur later opstaan en beginnen haha...ja het winterweer komt steeds dichterbij en zakt vanaf de noordelijke provincies naar beneden...maar dan is het ook alweer over...dus denk dat wij nu niks krijgen.
    Och wie weet zijn wij volgende keer aan de beurt.
    Van mij mag het nu ook wegblijven ook.
    Groetjes en geniet je dag...in de nieuwe pyama haha....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Zo nu even de rust... Vanmorgen de auto ontdooid... warm gedraaid en toch even naar Marten... Weg was goed gestrooid want daar komen bussen langs tot aan de laatste rotonde en ja toen was het laatste stuk naar Marten spekglad, dus glibberde met de auto de bocht door en heb ,m toen maar in het grind gezet, gedraaid en daar uitgestapt en het laatste stukje maar door het grind gelopen. Vond het allemaal maar niks.. die ijsbaan maar alles goed gegaan. Op weg naar huis eerst even bij de huisartsen praktijk langs voor zus haar medicijnen, heb ik nu ook binnen kan zondag mee. Daarna nog even aardappels gehaald want had niet genoeg om vanavond zuurkool te maken... Eenmaal thuis even een kop koffie gehad en een broodje en toen hier aan de slag. Ritza heeft even gezogen en ik ben met de was aan de haal geweest... Gaat Ritza straks naar haar vriendinnen en heb ik even rust. Ga ik morgen in de late ochtend wel voor de boodschappen naar Harlingen. Jij vlot je wijk gedaan en droog heen en terug... hier was al weer wat nattigheid net. En voor de ijzel krijgen we stormachtige wind terug... schiet ook niet echt op zo... hihihi. He Karel, ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha een zitpyama heeft ook wel wat haha
    Ik denk anders waarom zou je zo vroeg opstaan als je de hele dag de tijd hebt...maja die regen kan een reden zijn.
    Net een filmpje van mijn buurjongen zitten kijken...daar wordt je vrolijk van.
    http://linda.tv/share/568cef6c1b924f1104d39f30
    Wisten dit al lang maar toch als je als vader dit voor je kind kan doen...geweldig.
    Groetjes en fijne dag verder...feestje vanavond :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha jij hebt je eigen feestje...pyamaparty ?
    Ja ik krijg het er warm van als ik het filmpje bekijk geweldig!
    Wat een lieve buren hebben wij hè...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Nou ik ben bang dat jij het ook niet droog hebt gehouden? Mooie plaatjes en het doet me toch een beetje verlangen naar zon en zomer maar dat duurt nog wel even .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Juist een bloedverwant zo..je moet er niet over na gaan denken haha
    Dus jij zo nog een bordje...hier staat het in de oven...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Denk zo dat je pyamafeestje begonnen is en een tukkie op de bank ook nog...
    Wij zijn foetsie...fijne avond en straks slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen