maandag 4 januari 2016

dromen en bewegende beelden

zo luitjes
ja ik ben er nog hoor
was vandaag best druk
eerst droog heen en weer naar de suup
toen 2 wijken folders , ook droog op wat druppels na
als ik klaar was en naar huis fietste
knap gedaan toch
kan je alleen maar van dromen als je het weer bericht zag

Dromen lydieke

foto's die bewegen
en niet door de wind rara hoe doen ze dag
wie het weet mag het zeggen
dan weten we het allemaal

bewegende foto's

wens U welterusten
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Ja hoor geloof je gelijk...kan gebeuren.
    En ja de dromen...prachtige teksten
    De bewegende had ik al eens gezien...maar blijft mooi...vooral de kaarsjes en de chocolade.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Bij jullie dus geen gladheid en jij gister nog droog uit en thuis. Dat is treffen. Ik verneem net dat de bussen niet rijden tot nader bericht dus Ritza blijft vandaag thuis want ook ik ga me nu niet op de weg wagen om haar te brengen. Hier code rood en dat zegt genoeg. Zal straks de school wel even bellen dat is wel zo netjes. Maar zo eerst de dag hier even beginnen en vanmiddag voor controle naar de tandarts... als die open is want die moeten ook uit Bolsward komen. Moet straks maar even een rondje gaan bellen ... Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Rare ochtend hier, beetje hectisch en anders dan normaal. Maar goed dat is nu even zo. Hier geen gladde wegen en stoepen.. maar elders wel weer. Ik vanmorgen half 8 met de bus strooizout naar buiten, dacht dan doe ik mijn pad voor en gedeelte stoep even.. achter huis, de steeg en stukje stoep daar.. maar niks niet glad. Maar Ritza is thuis en gaat om 12 uur samen met de vriendinnen bij 1 van hen broodjes eten, ja je kan er gewoon een leuke vrije dag van maken. Samen met Ritza even boodschapjes gehaald voor vandaag, even gelopen door het Makkumer bos. De bomen kraken gewoon en is nog link ook want er kunnen door de ijzel zo takken af breken. Dus je hebt beppe Fonnie op de foto met de kleine jongen... ja zet maar op haar blog, hoef ik geen overleg voor vind ze vast heel erg leuk. Want ze is trots hoor... Moet vanmiddag naar de tandarts, ben nog niet geweest en heb ook geen afmelding gehad dus ga er van uit dat ze er gewoon zijn, anders zie ik het wel en ben ik snel weer thuis. He ik ga weer, op naar boven daar even de boel stoffen en zuigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Zeker grote verschillen in ons landje.
    Hier is het wat nattig en niet echt koud.
    Gelukkig geen sneeuw en ijzel want dan krijg ik weinig bezoek.
    Lekker, 2 gebakken eitjes.Een echt ontbijt.
    Nog een hele fijne dinsdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel zei toch dat ik je geloofde haha
    Ja zag je bij ko en Co en dacht aha die komt zo ook...not dus...
    Maar rechtgetrokken..dus jij houd vandaag een rustdag of ga je er nog op uit.
    en rijst kan je toch makkelijk in een pan koken...net als eieren...want die heb je ook.
    Vind het allemaal overbodige luxe en kastvulling haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan niet de bewegende beelden zien Karel maar aan de reacties te lezen zullen ze best wel mooi zijn. Je kan niet alles hebben in het leven toch? Hier is het nog aardig weer vergeleken in de nadere provincies in Nederland, maar de buien worden hier in ZuidHolland wel verwacht. Fijn dat bij jou alles vlot is verlopen. In het gasthuis waar ik werk met mijn hond ging ook eens alles naar wens. Wens je fijne dag nog en nog bedankt voor jouw reactie op mijn blog(s)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee ik bedoelde een eierkoker, pastapan enz enz...
    Nu als jij denkt dat je er gebruik van gaat maken...ik weet van hier lijkt iets makkelijk en na 1 keer verdwijnt het in de kast en komt 1 x per jaar tevoorschijn.
    Zo we zijn weer thuis en hadden een makkie...Vera wilde met een vriendinnetje spelen...
    Voor niks gereden dus.
    Smakelijk zal wel weer te laat zijn....fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen