donderdag 28 januari 2016

druk baasje

zo luitjes
wat een mooie dag buiten hé
ik weet er 1 die er van genoot , maar ook 1 die dat denk ik minder deed
ik genoot dus als ik een stuk of 1200 kranten door gleuven liet glijden
:)
maar dat was dus vandaag
we gaan voor morgen dan heb ik een mak an dag
want op zaterdag krijg ik mensen te slapen
die op zondag vroeg van hier naar Schiphol gaan
om dat het bij hun vandaan niet zal gaan
om op tijd te zijn
en dus ik doe wat extra HH , ja dames bezoek hé
dus ff een extra borstel door wc en badcel
en een gordijn hangen voor die laatste
wat halen om te kanen
pppfffttt
kom we gaan mooie ppsjes bekijken
deze heet adembenemend mooi
mag ik U aanraden dat gewoon de blijven doen
dank U

adembenemend mooi

foto pps is een mooie
die ergens nog eens komt
en dan onder de NL naam
op de juiste tijd op de juiste plek

uma foto em um

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen allemaal weer wat gezonder op

lieve groet
Karel

10 opmerkingen:

  1. Aha je krijgt logetjes dat wist ik nog niet...dus daarom druk haha
    En ik maar denken dat jij alles verteld pfftt
    De eerste is een nieuwe, de 2e al zoveel over de mail heen en weer getypeld dat je wel weet dat ik die ken haha...
    Sommige teksten in de eerste ook maar is een mooie maar adembenemend is wat hoor gegrepen haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bijna alles dan haha, want weet nu nog niks haha
    Wanneer komen ze en gaan ze weer ?
    Kan je gelijk je verjaardag vieren als ze blijven hangen grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Zo jij vandaag een mak an dag. Nou ik niet hoor. Vandaag worden de kasten in elkaar gezet, ja we hebben ze gister op gehaald, waren op voorraad dus konden gelijk mee. Ja wat heb je het gister weer getroffen met het weer.. maandag wordt het geloof ik toch net even anders.. maar dat is maandag. Jij morgen bezoek en ook nog slapers.. Dat wordt bedjes opmaken.... Ik hoop vandaag de kleren ook weer in de kasten te hangen en leggen dan komt er ook weer ruimte op de logeerkamer... daar staat alles nu in zakken.. en een week is zomaar om en moet ook mijn logeer kamer weer klaar zijn voor een logee... hihihi. He Karel geniet de dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    aha nu weten we dus welke dames er komen...
    Die stomme cam ook haha
    Nu jij verveeld je vandaag niet als je alles op orde gaat maken voor je logetjes
    Zo worden de familiebanden aangehaald...dus goed voor herhaling haha
    Hier een flinke wind om het huisje dus binnenblijven...foto van mathijs geplaatst met zijn school en politiepak hihi...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geen feestje maar zondag de familiedag en wo de zussendag...dus erop uit.
    Dan is het ff rustig. Wel 1e weekend van mrt erop uit met de kinderen en kleinkinderen...dan hebben we een boerderij aan de maas dus ook dat zit al vol gepland van vr. t/m ma hihi
    En jij ff uitpuffen van het HH en een broodje gegeten. Goed plan...al zal ik het met een normale boterham moeten doen. mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely videos, friend Karel ... smiles .... you cheer me up every time ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    gezellig..logeetje maar wel van korte duur.
    Wat een slecht weer,zeg.. geen weer om buiten te oefenen.
    Succes met je krantjes en folders.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Corry loopt een beetje achter haha
    Die gluurder tuurlijk grijnzzzz
    Ja zeker de meoite van het bekijken...ook filmpje van arijn van 4 jaar terug weer ff van stal gehaald...nostalgie...al spelen die 2 nog steeds heel goed met elkaar haha
    Zeker kan jij tevreden zijn...in ieder geval meer werk verzet als ik hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klerkenhof ligt midden in de natuur. Aan de ene kant grenst uw vakantieverblijf aan de Maas en aan de andere heeft u een schitterend uitzicht op bossen en velden.
    Is wel een nieuw gebouwde of herbouwde boerdery
    http://www.klerkenhof.nl/vakantiewoningen.html
    Eens kijken of je het eens bent met de naam boerdery
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt niet alleen het is haha
    Je hebt gelijk is pas helemaal overnieuw opgebouwd...en ziet er allemaal erg nieuw uit...
    En ja weet het zit te laag haha

    BeantwoordenVerwijderen