vrijdag 1 januari 2016

en dan is het weekend

zo luitjes
die dagen kunnen weer in de kast voor een jaar
ik hoop jullie hadden het fijn met oud & nieuw
geen ongelukken gebeurd en alles nog heel
alle schalen en flessen leeg
kan er weer vers gehaald worden
ik had zoals altijd een rustige avond en genoot van wat tv
en ook van mooi vuurwerk dat boven de daken uit kwam
hier bij me voor was het echt bijna geheel stil
is wel eens anders geweest maar die lui wonen er gelukkig niet meer
dat brengt mij op de volgende pps straten
wat zijn er een boel mooie van hé

streets
ff op alleen lezen klikken

en we kunnen al naar wat mooie foto's
van vorig jaar kijken

awarded phtos 2015

wens U een fijne avond
en maar wat vroeger naar bed
voor een gezonde nachtrust

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Was niks te zien van een pint op stekkie...maja die zit dan vanaf vandaag ook op slot haha
    En die Streets kan dus gelijk uit de mailbox de prullenbak in...
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Piet gezien maar of dat in makkum was weet ik niet...de film gaat weer verder was een onderbreking van nieuws en piet pffttt
    dus bank roept...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Valt ons niet op...jammer dat je de eerste 2 uur hebt gemist dan haha
    Was best wel aardig om te kijken...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Wij zijn ook weer thuis. Vanmorgen rond de klok van 11 waren we weer op ons eigen stekje. Heb net het blog weer even gedaan en daar lees je wel hoe en wat we hebben het gehad. Ik hou het nu even kort want er ligt was te wachten dat begrijp je. Ik wens je nu eerst nog een fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nee rust tot morgen hihi
    En weet je de koffie smaakt hier ook goed...
    Verder houden wij het rustig, komen weer genoeg drukke dagen aan.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Het "normale" leven is weer begonnen.
    Al lijken alle dagen hier op elkaar.
    Ik heb net uit het raam gekeken maar het is idd vies weer.
    Nee, ik mag niet naar huis, misschien als de breuken goed genezen zijn.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat anders dan jij drukke dagen...hier is het met feestjes
    Maar nu moet ik george nog even vermaken want Anja wilde die niet meer dronk teveel koffie haha
    Hier is het nog droog...en zonneke is erbij...verschil moet er zijn hè
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn wel de dagen dat het druk is aan mijn hoofd ;)
    En kan ik niet doen wat ik zelf wil haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk dat zijn de leukere berichten...had een foto van Jesper gezien op smoelenboek, maar een persoonlijk berichtje is leuker hè...
    Zo zie je maar weer.
    Nee thuisblijven is geen optie hè, maar de dagen tussen de feesten door doenwe dat wel haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuurlijk vind ik dat leuk en gelijk weer de kleintjes zien...
    Zo leuk hoe ze almet elkaar willen spelen en voorkeuren hebben ook haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel
    Zo dat waren veel foto's ,zeker de eerste pps was erg leuk.Ook ik ben blij dat het gewone lever weer begint .Komende week alle versiering eruit de boel even lekker soppen en dan ben ik weer tevreden
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen