zaterdag 2 januari 2016

genieten deed ik van filmpje en foto's

zo luitjes
en ook zo genoten als ik van dat smerige weer vandaag
ik was ff om een half brood en dat kon hier vlakbij
thuis de deur weer op slot
bbbrrr
heb de bovenboel gestoft en gezogen en verder was ik in de
rust modus
hihi

ik heb eens iets anders als een pps een filmpje
als U op die mooie kop van de adelaar klikt
zal het zich openen

de adelaar kan niet altijd winnen

in de serie met foto's
nog een serie winnende
U zal wel zien waarom , wat een pracht

asferrrco

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Jij MOET weer ?
    Zal de bank wel zijn dan...
    Denk dat ze geen fan is van muizen en zeker niet in haar eigen huis ;)
    Beetje vroeg maar morgen ben ik er niet...en kan maar staan toch?
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee niet zo vroeg...en uitslapen op zondag zeker weten ja
    Nu ze wonen ineen jaren 20 huis dus gaten en kieren genoeg haha
    Weet dat ze er een keer een in de keuken gehad heeft...hebben ze gevangen en 3 straten verder losgelaten...volgende dag weer haha...
    Daarna zover ik weet niet meer grijnzzzz
    Dierenvrienden hè...die maak je dus niet dood.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja wat was het koud gister he en hier gister middag en avond ook nattigheid. Zo ook vandaag dus geen wandelweer maar zoals je zegt lekker binnen blijven vandaag. Doe ik ook. Vandaag alweer de laatste dag van de vakantie... morgen maar weer alles een beetje op regel zien te krijgen. Da mogen we weer. Hier ligt de rest nog lekker in bed en laat ze ook maar lekker liggen. Milli gaat vandaag weer terug naar Oss dus die kan nog wel wat slaap gebruiken. Ik ga hier de boel straks weer even opstarten en de dag ook beginnen. De verwarming slaat hier steeds weer uit dus morgen maar weer bellen voor een monteur, geen pretje als het hier zo koud is... snap daar helemaal niets van hoor, ze zijn kort geleden nog voor jaarlijkse controle geweest.. zal straks eens kijken of het water bijgevuld moet worden... Ben alweer op zolder geweest vanmorgen en het is hier nu weer lekker warm. Fonnie is al in Twijzel, vanmorgen in alle vroegte opgehaald door Guido... voor 10 dagen is ze nu daar. Als alles goed gaat dan gaan wij komend weekend op kraamvisite. Maar eerst vandaag nog even genieten van de laatste dag vakantie. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    De dag zelf is morgen maar dan moet ze werken...dus feest op zondag.
    Kan iedereen haha
    Maar snap wel dat het voor jullie verwarrend moet zijn zo...
    Dus al volop aan het wassen geweest...en dinsdag weer haha wij wassen iedere dag...alleen de extra's melden we grijnzzzz
    zometeen de deur uit en vanavond pas weer terug...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Vandaag wat beter weer,ik zie een mager zonnetje.
    Vandaag wasdag voor Neil.Doordeweeks heeft hij geen tijd.
    Alles gaat door, ook mijn kleding.
    Na het wassen komt hij weer langs.Voor hem is het ook zwaar,zo word je geleefd.
    We wachten op betere tijden.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt gelijk maar de 30 was vol hj
    Jij vandaag HH wij zijn met een kwartiertje weg...
    Leuk hè als je bekende beelden voorbij ziet komen, moet je wel van houden.
    Ik kijk daar nooit naar...haha geen tijd
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. Jij druk in je huisje bezig, scheelt morgen weer veel werk. Ik ben ook hier wat in de weer met wat kleine klusjes. Milli is al weer onderweg naar Oss, is rond 1 uur vertrokken. Heeft hij daar nog wat aan een stukje middag en hele avond, is beter... Marten belde me vanmorgen ook al, of het goed of ik zijn was zou kunnen doen. Hij moet morgen ook weer aan het werk. Ja ik vind het prima, moet toch wassen... Heeft hij hier vanmorgen gelijk even een zak vol was gebracht, was geen haast bij, en even een bakkie gedaan. Nadat Milli was vertrokken en Marten weer naar zijn eigen heb ik even boodschapjes gedaan en trof ik Anke en Sikke... die komen rond drie uur even een bakkie doen. Ik net de stofzuiger aan kant en nu tot drie uur even rust. Vanavond doen we het makkelijk met het eten, ik haal wel even een patatje met snackie. Morgen maar weer gewoon. He ik ga verder en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu wij doen het met een gebakken ei en daar redden we het wel mee...is toch een rare dag met taart en hapjes...maar op tijd thuis.
    Op naar een rustige avond...morgen mogen we weer haha...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen