zaterdag 16 januari 2016

ik hoop op een zonnige zondag

zo luitjes
het werd nog redelijk weer
tussen en na de buien door
:)
ik fikste mijn fiets en fietste ff naar het dorp
zo noemen ze hier het centrum
ach het zijn Hilversumers , kan ze het niet kwalijk nemen
maar wist U dat Hilversum een dorp is
het heeft nooit stadsrechten gekregen
maakt mij niet uit ik woon er fijn en rustig
morgen hoop ik een wandelingetje te maken in m'n tuintje
hier vlak achter en kijk er naar uit dat je er weer kan lopen
zoals dat meiske in het plaatje hier onder
;)

gelukkig mens Lidia
ff op alleen lezen klikken
 
foto's dit keer
zijn mooie kleine zaken groot weer gegeven
 
macrofotographie
 
wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust nadien
en we zullen morgen wel weer zien
lieve groet
Karel



12 opmerkingen:

  1. Ook hier het verkeerde huis ingelopen? whahaha
    Ja dat zou wat zijn hè...communiceren met stofdeeltjes...
    De zin om aan de slag te gaan is hier nog ver te zoeken, blijf wel bezig maar er komt niet echt wat uit mijn handen. De ene tegenslag na de andere houd me tegen pfftt
    En dan is het echt een kunst om positief te blijven...
    Ga zo bankhangen...koffie is op dus kan wel wakker blijven haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Weer twee mooie ppsjes .Het was vandaag best een mooie dag ,frisjes maar dat mag in deze tijd .Ik hoop dat je morgen een fijne wandeling kunt maken met hopelijk een lekker zonnetje .Voor straks slaap lekker
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben zowiezo een positieve denker, maar als de berichten niet goed zijn dan gaat het wel eens de andere kant op...even maar hoor.
    Dan gaan we er weer voor...
    Maar je bent zo machteloos als iemand zo een gevecht moet leveren.
    Ga je morgen aan de wandel?
    Hopelijk blijft het droog dan...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Men haha je bedoeld vast Piet :)
    Och de kleinkinderen helpen je daar wel bij en geven genoeg afleiding ;)
    Jij wil gaan kijken of je tuinpersoneel hun werk wel goed doen...ja er is altijd een opzichter nodig en die langs de lijn weten het altijd beter :)
    Slaap lekker en wandel ze morgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Nou het is mooi weer, mooi winters weer zo te zien. Hier een laagje sneeuw, niet veel maar de boel is wit en het zonnetje komt er bij. Dus denk dat het een mooie dag kan worden om even een wandeling te maken in je tuin en je personeel weer even te begroeten. Ja ben laat vanmorgen, heb weer heel wat uurtjes geslapen, heb het schijnbaar nodig gehad. Vandaag doen we het lekker rustig aan en zien wel wat de dag verder komt brengen. Wens jou ook een zonnige zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel, het is hier erg koud en heb ook gevroren. Mij krijg je niet naar buiten vandaag. Mijn partner laat de hond maar uit. Dit weer is niet goed voor mijn spieren. Bedankt voor je mooie feedback op enkele gedichten op de Schoonheden van het leven website en op de website De mens en de Natuur- De Natuur weetjes van mij op de websites. Wens je mooie dag vandaag. Zondag groetjes van mij Tine en Ook rebbeltje bedank ik hier ook even voor haar reactie. Allen fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Ik ben er weer.
    Heerlijk thuis met man en de poesjes.
    Het zonnetje schijnt..wat wil ik nog meer.
    Mijn enkel is geheeld maar kan nog maanden duren voor ik weer pijnloos kan lopen.
    Nog een fijne zonnige zondag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Of ik het langste slaap weet ik niet ben vandaag wel de laatste met een krabbel.
    Maar je weet het niet gelijk zoals jij aan de pc...
    Dus toch niet aan de wandel...tja dan andere bezigheden zoeken...
    Je wordt fietsenmaker maar dan in huis hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee er is niet genoeg gevallen voor een sneeuwpop...maja als ik ze nu niet plaats ben ik misschien te laat...en is alles weer weg haha
    Was wat aan het omgooien met de blogjes en gaat tijd inzitten maar is weer klaar...
    Dus jij kijkt naar de sneeuw maar dan op tv...nu ik niet hier genoegsneeuw gehad grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jij klikt per keer op een plaatje...ben je nog wel ff bezig grijnzzzz
    Op wp heb ik het blogje gesplitst...dus mak an voor jou haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zon hebben we hier volop gehad Karel. Wel was het erg lastig autorijden deze morgen toen ik naar de kerk reed om daar het licht te zien. :) Zo is het altijd iets, nietwaar ?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kan je de laatste 2 daar klikken hihi
    Al komen eerst de eerste 2 en morgen de volgende 3 grijnzzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen