zaterdag 30 januari 2016

laten we gaan , voor een zonnige zondag

zo luitjes
de zondag hebben we morgen alweer te pakken
de weken vliegen om , januari na morgen alweer gedaan

wat een vraag hé hier onder
U kent mij zo langzamerhand toch wel
maar U zal zien het antwoordt is toch anders
ik dacht eerst het is iets waar ik niets mee heb
maar wat blijkt juist wel
ik nam deze omdat ik het mooi vind passen bij
de foto pps

nature

foto pps is een pracht
vind ik
ik hoop U ook

winners global arcti awards 2014

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en omdat het zondag is
een zonnige dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Nu we doen de boodschappen ook in een keer aar ligt goed in de koelkast en wacht wel haha
    Ja de hele fam. morgen maar niet hier grijnzzzz
    Daar moeten we voor op pad...
    Niet ver hoor maar toch de deur uit ja...mzl
    2 mooie ppsjes waarvan de 1e al voor de 2e maal zie bij je
    Een geheugen pffttt soms te goed haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja als ik dat zeg is dat zo gnagna
    Daar heb je ook weer gelijk in...zoals stampotten
    De rest heb ik liever vers van de pers hihi
    Ja 2 daagjes waar je moe van kan worden...aan de oren haha
    En jij maandag gewoon folderwijk of neem je vrij?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En gelijk slapen dus ;)
    Toch nog een rustige avond gehad dan...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja hier was het wel relaxed...en nu ook maar slapen.
    Morgen een drukke dag...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gisteren had ik mijn handen vol aan die dames.
    Filmpje maken enz.
    Nu hopen dat deze zondag rustig verloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Dus jij al weer vroeg uit bed om de vakantie gangers te roepen. Naar Rome nog wel.. Ik zou het niet verzinnen maar het zal wel mooi zijn daar. Geen idee. Je hebt alles aan kant dus vandaag op de bedden na maar rustig aan dacht ik zo. Ik hou me vandaag ook rustig. Heb toch wel een drukke week achter de rug en morgen beginne we weer opnieuw. Ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog even dit... Jij maar gefeliciteerd met je schoonzus Mirjam. Die mag vandaag een extra kaarsje op de taart uit gaan blazen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihihih moet ook wel weer om je lachen hoor... Nee Karel als tante Dineke een tante van mij is aan vaders kant dan is het geen tante van jou... net zo goed dat de tantes van jou aan oom Jans kant wel tantes van jou zijn maar niet van mij... enz...en ja Mirjam is een aangetrouwde nicht van mij en schoonzus van jou, kun je het nog volgen... ?? Gna gna. Dus jij de speklapjes even panklaar maken en dan een tukje op de bank. Nou dat laatste ga ik niet doen. Ritza en ik hebben net samen even een appel kaneel cake gemaakt en staat nu in de oven.. ruikt nu al lekker daar. verder zo nog even de was op de hang en dan plof.... rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel
    Even snel en dan zijn we weg...tot vanavond
    Dus jij je logetjes alweer de deur uit en nu een rustige zondag...
    En nee warm aankleden is er niet bij...de taxi stopt voor de deur en daar voor de deur er weer uit.
    Denk eerder luchtig gekleed want daar zal het met de grote meute wel warm zijn.
    Als ik de verhitte koppies van de kleinkinderen zie krijg ik het vanzelf wel warm.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo we zijn weer thuis en ja die jas was nodig van huis naar taxi want het regende haha
    Een prachtdag gehad en o wat gezellig de hele kliek speelde met elkaar en verstoppertje spelen met hele mooie verstopplekken...
    En ons hadden ze niet nodig...er zijn intussen al wat 12 plussers die het kleine grut goed bezighield. Al met al een geslaagde dag met als afsluiting een lekker buffet...en nu alles weer thuis en in bed...behalve wij haha....fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die 12 tot 16 jarigen deden goed hun best en de ouders van de kleintjes hadden alle tijd om ons in de gaten te houden (al is dat helemaal niet nodig)
    Maar goed je had het begin alvast gelezen...ben benieuwd wat je van de klik's vind haha
    Bankhangze...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En morgen door de regen ochèrm gij
    Maar er staat vanalles op je te wachten voor als die taak erop zit haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha je mag het verdelen over blogger en wp grijnzzzz
    Dus jij denkt dat het morgen droog is...
    Help het je hopen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen