donderdag 21 januari 2016

Milieu

zo luitjes
ik was er vandaag maar druk mee
was een uurtje of 6 onderweg om zeg maar een 900
kranten weg te brengen
fris op de fiets goed te doen lopende
vandaag doe ik wat HH en rommel wat aan in mijn huisje
hoef de deur niet uit om eten te halen
heb genoeg in huis
ik had een pps die environment laat zien
in mooie foto's
ja zoek daar nu in dat enorme archief 1 die er mooi bij past
nu ik vond een prachtig milieu
ik was er nooit maar afgelopen jaar toch aardig in de buurt
als ik over het Pieterpad wandelde
bargerveen 2

foto's zijn schitterend
maar dat is dan mijn bescheiden mening

pictures of the year environment

ik wens U een fijne avond
een gezonde nachrust
en morgen net als ik een rustige dag

lieve groet
Karel

9 opmerkingen:

  1. Zo je hebt weer wat gevonden...de eerste is een pracht van een pracht gebied...erg leuk om te bekijken...al mocht er van mij andere muziek bij haha
    En ja de 2e sommige mooie andere bijzondere...maar niet allemaal
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vast wel ja...en zeker dat lang grijnzzz
    Waar ons kleine landje groot in is...heel wat anders dan griekenland, maar dat vind ik ook mooi haha
    Wanneer is het weer vakantietijd ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Heb goed geslapen en ben weer gezond opgestaan vanmorgen. Wij hadden gister al even contact... vanavond haal ik even kaarten dan zijn die maar in huis. Heb jij ook weer een weekendje uit in het vooruitzicht. Ik zal me vandaag even bezig houden met het huishouden. Heb alleen maandag even de boel beneden goed gedaan en ben verder nergens meer aan toe gekomen dan alleen het nodige... Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. En jij nu ook even rust of ben je weer met van alles en nog wat bezig? Of je tuintje even in dat kan ook nog, mooi weer maar frisjes hoor. Gister zo dom wat dingetjes vergeten mee te nemen met de boodschappen dus vanmorgen greep ik mis wat de kaas betreft... net nog even hier gehaald. Ritza is ook al weer thuis, maar niet echt fit.. verkouden, zere keel, last van de spiertjes en koud .. griep aanval .. maar zolang ze op de been is. Ik heb alles even kunnen doen wat ik wilde doen en komende week als het even kan maar weer even wat extra dingen. Ik ga verder en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Vandaag eens van het dwars geweest en eerst wp gedaan tussen de bedrijvigheid door...
    ja huisje moet weer weekendproof zijn...bovenboel was al klaar en nu beneden gedaan.
    Nu klaar op de bloemen die met de boodschappen meegebracht worden haha
    Je wil me weg hebben 12 februari of is dan jou vakantie ;)
    Ja het vasteland heeft ook genoeg mooie plekken maar zolang er eilanden zijn waar we nog niet waren...komt dat later wel haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Twee mooie ppsjes en van geluid geen last.
    Hij staat toch altijd uit.
    De peut is geweest maar ik heb toch liever een neut..hihi.
    Echt een puntje..meer voor jou..grijnzzzz.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee dat willen we kost wat kost voorkomen...
    dus we zoeken wel een eiland uit die aan de andere kant ligt.
    Ha jij uit logeren zag zoiets al staan...alleen wist de gastvrouw er nog niks vanaf haha
    Of bedoel je een ander heiligenhuisje?
    Hoe dan ook duurt nog ffkes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je zal je kostje wel al op hebben...
    Nu ik had de bloemen in de vaas gezet 2 x
    Pak een glaasje water en wil ff rust...wat doe ik flats over de pctafel...
    telefoon , fototoestel en toetsenbord kletsnat en papierwerk.
    Dus je snapt het wel ik was weer aan het poetsen...met water dit keer haha
    Maar is weer klaar en gelijk is mijn bureau veel leger want ja veel wat er lag kon gewoon weg.
    Zo aan tafel en dan ga ik ook voor die bankhangavond pffttt
    Ja over je neef had ik gelezen...probs met filmpjes geloof ik...moet een makkie zijn voor jou
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Ik heb een paar blogs verwijderd .Soms vraag ik me af waarom ik nog schrijf op mijn blog .Negatief is niet goed en positief word ook nauwelijks op gereageerd en dan zijn er degenen die het gewoon steeds af laten weten .Eigenlijk heb ik er nog weinig zin in .Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat er nog altijd een paar lieverds zijn waaronder jij die het niet af laten weten gelukkig .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen