maandag 11 januari 2016

mooie wereld -nare wereld - hoe kan dat toch ?

zo luitjes
had ik geluk of had ik geluk
de folders voor de inval wijk werden vroeger gebracht
dan mijn vaste wijk , maakt niet uit
al in al had ik in de tijd dat ik vandaag buiten was slechts
een paar spatten regen hihi
helemaal top en dat al maanden lang
dat houden we er maar in hoor
ja toch
;)
ik heb een prachtige foto pps staan vandaag
ach eigenlijk elke dag wel
maar als U nu eerst de 1ste ziet
en goed leest
snapt U wat ik bedoel
 
daar is de wereld Greetje
ff op alleen lezen klikken
 
foto's zo mooi
bijna toch niet voor te stellen
zo mooi de wereld is
kan zijn
moet zijn
 
Hamdam International Photography Award 2014
 
wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag
 
lieve groet
 
Karel

9 opmerkingen:

  1. Denk je dat ?
    Nee ieder een eigen stoel/bank ;)
    Wat een verschillen hè...en alleen maar omdat je er geboren bent...
    2 mooie ppsjes en een goeie combi :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The second video struck my soul terribly close ... thinking of my own heritage, Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Prachtig beschreven in de eerste pps... zo is het maar net... ik zou het zo willen versturen naar die malloten daar in Syrie en zo.. stof tot nadenken. Ik heb hier ok stof maar dan anders.. zal het straks boven even gaan verjagen. Ja en het raam even vrij maken op de voorste slaap kamer, daar komt vanmiddag voor het raam... weet niet of ze er gelijk een nieuwe in plaatsten of dat ze eerst komen opmeten en zo.. zie het wel. Ja jij treft het tot nu toe echt wat het weer betreft he.. voor donderdag, vrijdag of zaterdag, is nog niet helemaal zeker maar wordt er sneeuw verwacht, dus maar afwachten. Ik ga je nu een hele fijne dag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemiddag Karel. Als mijn vriendin Catherine komt volgende week en ik weer op honk bent dan zal ze eens kijken hoe ik Powerpoint kan downloaden zodat ik ook je posten kan zien. Moet even nakijken of Window 7 dit kan etc.Hier heb ik helaas geen verstand van .Ze gaf me wel een link, maar iets wat ik niet kan ben ik zelf altijd erg voorzichtig ermee. Want er is veel rotzooi op net wat niet deugd. Het is nu slecht weer geworden maar in de stal is het heerlijk toeven tussen mijn koe vriendinnen. Wens je mooie dag en ook voor je volgers van je site. Tot Laters. En als je het zonnetje ziet stuur hem even naar mij dan. Hoop dat jij ook niet te nat wordt met je ronde. Ook nog bedankt voor je reacties op de websites.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Die tijd van hand in hand zitten komt misschien wel weer haha
    Als we lichtelijk dement worden grijnzzz
    Nee dat is niet om mee te spotten...
    Dus jij niet naar de hoefsmid maar de dr..ja dan krijg je in ieder geval de goeie zalf
    Dus de regen trotseren of hoop je op een half uurtje droogte...hj
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Zo de glazenzetter kan maar komen. Ik heb twee voorzet ramen voor boven omdat het enkel glas is.. is het met die twee dubbel glas en een stuk warmer. Deze zaten er al in toen wij hier kwamen, ideaal. Kon ik die krengen er niet af krijgen.. heb Eddie gebeld en die heeft even geholpen. Ook het rolgordijn er even vanaf, helemaal vrij dus. Eddie heeft dit werk ook gedaan en zei .. buiten snijden ze het raam los, binnen tikken ze ,m los en uit de raamlat en zetten ze er zo een nieuwe in. Heb de andere ramen gelijk maar even gelapt, is alles weer schoon. Ook de stoffer en zuiger er even overheen en bij langs dus kan straks alles weer schoon op de hang... De vitrage is al schoon en de overgordijnen kunnen er straks ook weer gewoon voor. Maar gaat wel tijd in zitten hoor. Zou Eddie me straks weer even helpen de boel er voor te zetten en het rolgordijn er voor te hangen.. Kan Ritza vannacht schoon en donker slapen. Jij straks naar de huisarts.. ja maar kijken wat die zegt. Gewoon baby olie er op smeren en in de sokken is ook goed. We horen het wel. Ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijna droog is dus niet helemaal hihi
    Had het er staan en dacht nee dat kan eigenlijk niet grijnzzzz
    Maar om het nu te verwijderen doen we ook niet haha
    Wat een combi spek met prei en peper haha, maar als het smaakt waarom niet.
    Wij gaan voor een makkelijke hap vandaag...morgen de hort op dus wil niks over houden.
    Ligt nog een lap vlees dus wat patat erbij met appelmoes is genoeg...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goeie avond Karel,
    jij had dus mazzel ets het folderen en ja, laat dat vooral zo blijven.
    Folderen in de regen is echt niet leuk dus een enkel spatje moet kunnen.
    De powerpoint van Greetje was er weer een die prachtig in elkaar is gezet
    met mooie foto's en een mooie en inderdaad pakkende tekst!
    Ik wens je nog een hele mooie avond.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denk zo dat kareltje in slaap is gevallen tijdens het uitbuiken ;)
    Guus loopt alleen...weer eens wat leuks te melden haha
    fijne avond als je nog wakker wordt grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen