dinsdag 5 januari 2016

natuurbeelden en winterbeelden

zo luitjes
wat een enorme verschillen van weer
in ons kleine landje weer
de foto pps had ik al in concept
en ik dacht dat de 1ste er wel bij past
best mooie winterbeelden
met zo hier en daar 1 dat je denkt
bbbrrrr zij liever dan ik
ik zag vandaag bloesem in een perkje , maakte er een kiekje van
stuur ik naar Canada
daar is het winter bbbrrr

es ist saukalt

natuur is mooi
soms wild en ruig
maar toch altijd mooi
vind
ik

bizarre natuurbeelden

wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen gaan we weer voor een fijne dag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Ha die eerste krijg het er koud van...en die 2e duidelijk bewerkte foto's maar die slaper vind ik wel heel mooi...
    Ze gaan onderzoeken waarom hij regelmatig mank loopt...en dingen uitsluiten.
    Want dat het niet die kinderziekte is lijkt nu wel duidelijk.
    in 4 weken tijd aan 2 kanten is niet zoals het normaal verloopt...dus op zoek naar wat het dan wel is. Maar zal veel tijd in beslag nemen.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kinderziekte Coxitis fugax daar hadden we het al eerder over, maar lijkt dat het dat niet was/is want gelijk aan beide heupjes is niet normaal, dus weer foto's maken, bloed prikken, echo en overleg met de artsen...of het zin heeft om door te zoeken als het een vorm van reuma is...omdat hij nog zo klein is.
    Slaap wel
    We wachten het af...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dat heb je leuk gedaan op zus haar blog en zo kunnen jullie allemaal ook even de kleine bewonderen. Gaan wij zondag even doen in het echie. Ik pas vandaag wat aan want ga later naar Marten, wil met dit weer niet in het donker rijden, het is nog steeds code oranje dus oppassen. Geloof dat de busdiensten vandaag wel weer op gaan starten maar echt duidelijk is de site van Ariva niet dus wachten het maar even af.. ook wat de school betreft. Ritza heeft de eerste drie uren zo wie zo vrij en kunnen we straks beter even kijken. Het is flink koud en het heeft weer flink geijzeld dat weet ik wel. Ik ga je een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Ben vanmorgen weer met het strooizout naar buiten gegaan, nu was het wel nodig om te strooien, spekglad. Ben door het gras en de weg naar zus gegaan voor de konijntjes. De strooiauto was al weer vroeg en al 3 keer langs geweest. Heb mijn strooizout ook even mee gehad en het pad bij zus even gedaan. Ritza vandaag weer een vrije dag, de school blijft ook vandaag dicht. Anke deed me ook al een berichtje vanmorgen, is niet naar haar werk, kan niet eens van het parkeerplek afkomen. Ik had maar bedacht niet vandaag maar morgen naar Marten te gaan, komt niet op een dag aan. Ja Marten zit in hartje Amsterdam, ben dan toch wel blij als ik ,m vanavond weer zie hoor, ze moeten wel de dijk over. Ga zo samen met Ritza even naar de suup, er moet toch eten komen. Neem gelijk maar wat extra mee voor in de vriezer, dan heb ik altijd wat in huis, ja de grote week boodschappen hoop ik morgen weer te kunnen halen, zie het wel. Vandaag stsst chilli con carne op het menu, met flink uien, is goed met dit weer hihihihi. He we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nee ze gaan er nu vanuit dat het dat niet is geweest...dus op zoek naar wat wel...
    en ja we weten allemaal als je in die draaimolen komt het veel zkh bezoeken worden pffttt
    Vrijdag mogen ze weer...
    Och het manneke is nog steeds vrolijk en speelt goed dus we gaan ervoor...maar dit was de minst erge versie...maar nu ze daar aan gaan twijfelen is het een ander verhaal.
    Wij zijn de kerstboom aan het ontballen haha...de naalden vliegen eraf.
    Dus voorlopig zijn we ff aan het ruimen...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Ja..in de Indische buurt is het niet koud.Er wonen heel weinig geboren Nederlanders.
    Ook de winkels zijn niet nederlands.Een vollendammervisboer en die valt op.
    Geef mij de pijp maar,hoor..een stuk gezelliger.
    Ik was even buiten maar de kou viel mee ,na 10 minuten weer naar binnen.
    Sneeuw en vooral ijzel mag weg blijven.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus jij erop uit en tot de conclusie gekomen dat het koud is haha...weet je wat je morgen aan moet trekken als je je wijkje gaat lopen.
    Maak jij geen boodschappenlijstjes...scheelt een stuk en niet de deur uit voor je alles bij elkaar hebt haha...niet een bal gesneuveld dit jaar...en is toch allemaal glas en teer spul.
    Zelfs ik niet een laten vallen...alles zit nu in dozen...dus kan 1 voor 1 naar zolder voor einde jaar hihi...eigenlijk vins ik de tijd dat die staat veel te kort...als je ziet wat voor werk je eraan hebt...dus volgende x eerder zetten haha...zeg ik ieder jaar maar ook dan is het weer druk grijnzzzz
    Ja meer dan afwachten kunnen we niet maar schijnt er weinig last van te hebben...is alleen regelmatig moe en dan niet eens 3 jaar...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das toevallig wij eten ook wortelstampot...moet alleen nog klaar gemaakt worden.
    Maar ff zitten pffttt
    Jij maakt het spannend dan overleven die ballen dat niet...en nee ik wil geen kitsch in me tuintje...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen