zondag 17 januari 2016

nieuwe week

zo luitjes
vertel hoe was Uw weekend
mijne was fijn en rustig
fietsje weer op orde al wil ik nog eens vragen om de achterrem te checken
wat HH en zelfs een was
zo was mijn weekend
morgen weer mijn reclame wijk + een inval wijk nog
ook komende donderdag een inval wijk met de krant
dus mijn nieuwe week is wel bezet
ik weet niet wat het met mij is
ik verlang naar de lente
maar dat had U vast al door
ik was toch een aardig winter mens
schaatsen en skien grote hobby's
koud had ik het zelden of nooit
nu wil ik spelen met water
als het kan tussen warm en heet
 
fantasy with water
ff op alleen lezen klikken
dan niet meer klikken
 
nooit geziene foto's
zo heet de volgende pps
of het ook zo is
laat ik in het midden
rechts of links mag ook
mooi vind ik ze in ieder geval
 
nooit geziene foto's
 
wens U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
en morgen weer een fijne dag
 
lieve groet
 
Karel

10 opmerkingen:

  1. Je bent er bijna doorheen...scheelt je een hoop geklik op wp haha
    Kijk en omdat ik daar al geklikt heb scheelt mij dat hier weer...grijnzzzz
    Winters weer morgen?
    De hele week nog volgens mij...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk dat dat een ietsie later word :)
    Maar zal aan je denken als je de kou trotseerd grijnzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja maandag alweer en het afgelopen weekend best wel rustig gehad, lekker relaxed. Maar vandaag weer druk genoeg en een iets minder goede nacht gedraaid. Jij straks de wijk weer in. Nou als het mee zit, droog en winters weer met het zonnetje er wat bij. Ja jij bent echt een halve slag gedraaid wat dat betreft, altijd in de sneeuw en nu graag spelen met warm water.. Zal je het voorlopig nog even met water onder de douche moeten doen hihihi. Ik wens je nu eerst even ene hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel
    Dacht dat jij je portie vis wel weer gehad had hihi
    Maar je gaat er gewoon mee door...nu wij eten slavinken, prei en piepers...winterse kost.
    Maar dat is vanavond pas...eerst de dag door en stoppen met blogjes maken haha
    Zoveel staan er ingepland dat ik niet meer weet wat ik eronder verstopt heb...
    Groetjes en geniet je dag en de muts en handschoenen aan dan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. jij vast de wijk in.. het is prachtig weer, de zon er bij en droog. Ja vanavond moet ik naar school, belangrijke info over de eindexamens. Ritza staat vlak voor haar examens. Komend schooljaar gaat ze naar Sneek ... Ik hier de boel aan kant in zoverre en ben nu met het eten bezig. Boerenkool stamppot, ook winterse kost. Kan ik dat straks zo warm maken en is alles maar klaar. Verder hou ik me vanmiddag rustig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    De ppsjes openen weer en zeker de onderste is prachtig.
    Hoe krijgen ze de foto's zo....
    Loesje draait alweer bij..ze was zo boos dat ik haar in de steek heb gelaten.
    Gisteren kwam ze even op schoot maar toen twee boze blauwe ogen en weg was ze..kleine opsodemieter is ze..haha..
    Katten zijn wonderlijke wezentjes.
    Mooi weer maar bibbertjeskoud al kan ik er niet uit.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jij weet niet wat een portie is...geloof ik gelijk haha
    Dus koud buiten en binnen weer behaaglijk.
    Je wijkjes gedaan en kan je binnen verder gaan...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Ja wat zijn ze weer mooi en ik heb genoten .Mijn gevoel wat het weer betreft is wat dubbel .Nooit een koukleum geweest en nu nog niet echt ,geen muts das of handschoenen draag ik en nooit gedaan ook ,maar ik ben wel iets kouwelijker geworden .Maar het Voorjaar lonkt een beetje ,ik mijmer er maar een beetje over en dat is ook erg leuk .
    Lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In een keer goed geraden ja...nu even krabbelen en weer terug naar de bank ;)
    Vandaag voor 2 dagen gekookt dus morgen een makkie...
    piepertjes bakken en de rest warm maken.
    Was de mailtjes door aan het lopen en weg wat weg kan en gebruiken als er wat is...de rest reserve houden. Werden er veel teveel en veel bijna dezelfde....dus ruimt goed op zo.
    Straks weer verder...maar eerst terug naar de bank haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De winter duurt nog even Karel dus je moet er doorheen ziet te komen.
    Kranten en invalwijk maar dat levert ook weer even wat extra op :-)
    Mijn weekend was een werkweekend en die was ook nog druk blehhh.....
    Komen weekend wel vrij al heb ik wel nog 3 verjaardagen te gaan dat weekend!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen