zondag 24 januari 2016

ouwe barrels

zo luitjes

een rustige niet zonnige zondag loopt op z'n eind
grauw en nat buiten de hele dag
heel fijne regen als of het nevel was
toch was ik er ff uit , ja tot de schuur , vond ik ver genoeg
;)
zat enige tijd op zolder , zocht oud fiets zooi bij elkaar
U moet weten er was een tijd dat ik van 2 of 3 niet bruikbare fietsen
weer 1 goed bruikbare maakte , doe ik al jaren niet meer
nu sprak ik laatst een buurman die mij met een barrel wat ik weg wilde brengen
naar de dump niet ver van hier
wat doe je daar mee , die mag je wel bij bij neerzetten
kleinzoon van hem doet wat ik toen deed hihi
dus ruimt weer wat op
ik zet de foto pps eens boven aan
en mag U vertellen of ik die er na komt er goed bij vond
:)

Rare Historical Photos


de geur van toen

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een droge dag net als ik die heb
ja want ik loop weer langs de deuren in 2 wijken
hihi

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. uw luie zondag is dus toch goed besteed.
    Groetjes en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu dat is beter dan door de regen naar de tandarts moeten hihi
    Wat een mooie pps van Jeffy...zie wel andere van hem en die zijn minder mooi.
    Deze nostalgische is een pracht...en die foto's in de andere verrassend...
    Beide nieuw voor mij haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bank weer verlaten...en nu ffkes hier aan de slag...oftewel gewoon ff een spelletje doen haha
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Speel nooit vals...of ze moeten het niet door hebben grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Ja jij was gister aan het rommelen op de zolder, nou daar was het ook echt weer voor. Hier werd het ook steeds meer mistig en druiliger.. Vandaag ook nog niet echt een mooie dag maar vanaf morgen wordt het weer beter. Gister heb ik me echt heel rustig gehouden en vandaag maar weer even met de maandag ochtend klusjes bezig. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    en zijn de folders er al of ben je ze al weer kwijt ?
    Je boft zo te zien want het is droog en de zon schijnt...maja dat is hier en niet daar.
    Dus kan zelf droog naar de smoelensmid zo meteen...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja heerlijk weer vandaag...zelfs met de fiets.
    We kwamen een wandelaar tegen met hond en die had de trui om het middel gebonden en liep met korte mouwen hihi
    Gaat de goede kant op...en de crocusjes bloeien volop in de tuin..mooi paars.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dus jij had de fiets ook uitgelaten vandaag en zag mauwen ipv mouwen hj
    Ja hoor kan gewoon eten...was maar controle :)
    Dat smakelijk staat er al hj
    Wat een rust overal...volgens mij is iedereen naar buiten
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer druk jij...met tochtjes plannen hihi
    Dus je mag als chauffeur aan de slag ;)
    Wat zei je... ma en do zijn bezet hihi
    Welke van de 3 broers vraagt zoiets...maar omdat je zegt meissie denk ik de jongste
    Fijne bankhangavond in volle rust

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De eerste is twijfelachtig er staan ook echt heel akelige foto's op .De tweede is best wel mooi van Jeffy.ooit heeft hij voor mij een mooi pps van mijn tuinfoto's voor mij gemaakt .
    Fijne avond, groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha fout geraden dus...die uit Den helder...
    Nu dan moet je eerst een aardig stuk om ze op te halen, maar wel leuk om weer eens in een karretje te rijden denk ik zo.
    Ga nu ook bakhangen hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is net als fietsen dat verleer je niet...en als zondagsrijder al helemaal niet haha
    Straks de ppsjes bekijken nu terug naar de bank...mzl

    BeantwoordenVerwijderen