maandag 25 januari 2016

plannen maken pppfffttt

zo luitjes
en genoten van het mooie weer vandaag
ikke wel en wel op mijn manier
al wandelend van deur tot deur

nu na een belletje van m'n oudste broer
plannen maken , hij wil een auto huren , ik dus
hij heeft geen rijbewijs
en dan met zijn meissie en haar moeder
2 rondjes toeren
rondje 1 Texel rond en Makkum
een andere dag rondje 2 rondje IJselmeer
dus ik zal op zoek naar een verhuur hier in de buurt

zo nu over tot de orde van de dag
en dat zijn mooie ppsjes
via een vreemde taal terug in de tijd

Sixties 02

foto pps brengt een mooie symfonie
en wel in zwart

Sinfonie in schwarz
wens U een fijne avond

een gezonde nachrust
en morgen nog maar zo'n dag als vandaag
toch

lieve groet

Karel





10 opmerkingen:

  1. Weer 2 nieuwe...en in de onderste zitten wel heel mooie platen, maar de 1e geeft een sfeer van een mooie tijd...dus missie geslaagd. Je hebt me verrast met je keuze.
    En welja ook zondagsrijders kunnen door de week rijden haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ga ik zo ook doen...nog steeds wat in te halen hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. ja je hebt het gister weer getroffen en zo het nu staat zal het donderdag ook droog blijven. Maar zo ver zijn we nog niet... eerst vandaag maar weer door. Dus je hebt een opdracht van Rob gehad.. Wat een gedoe evengoed.... Heb je ook weer een klus. Ik heb gister de boel even ruim gemaakt op de slaapkamer en moet van de week nog even weg voor een andere kast maar vandaag doe ik even wat anders, al moet ik nog even kijken wat... er zijn meerdere opties hihihihi. Ik ga jou eerst een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Ja de ramen zijn schoon en de boel hangt allemaal al weer. Zus kwam net op tijd voor een bakkie, was net klaar en zou zelf ook even een bakkie doen en broodje eten zo rond de klok van 9. Hebben we samen even een bakkie gedaan en is zus naar Twijzel gereden rond half 10. Komt ze donderdag tegen de middag ook weer thuis. Heb ik hier de boel even op zijn plaats gezet en gezogen en net de eerste was op de hang. Ga ik zo nog naar Marten, daar ook even alles aan kant dan hoef ik er niet eerder weer naartoe dan als hij thuis is. Bel ik voor morgen de koffie drinkers af en denk dan morgen maar even om een kast ga kijken... heb de folders al klaar liggen. Ja lijkt me ook een beter idee om naar Rob te reizen en van daaruit een auto te gaan huren, scheelt weer heel wat kilometers. Ik ga verder ...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo daar was ze alweer even. ja soms kom ik even niet of minder langs maar vandaag haal ik dat wel weer in. Bij Marten snel klaar, had alles keurig netjes achter gelaten. Even het bed verschoond en de w.c gedaan. Op de terug weg even eten gehaald voor vanavond en bij thuis komst de tweede was even op de hang. Broodje gegeten en nu verder rustig aan. Jij je eten ook al weer binnen dan kan de deur weer op slot. Hier was ook de zon maar het wordt alweer bewolkt, we zien het wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Dikke kans dat zo een scanner bij de dia's is...zou het eerst maar eens navragen.
    En jij druk haha waarmee ? Met druk zijn ?
    Hier een rustige dag...cadeautje voor mathijs aan het opbouwen, gaat het in een doos mee morgen en kan er gelijk mee gespeeld worden.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Weer twee verassende ppsjes.
    Gisteren een dag met een gaatje.
    De therapeut belde af en zou in de namiddag komen.Ruim een half uur te laat kwam ze eindelijk.
    Mijn uitje met de rolstoel viel ook in het water.
    De mediabox had kuren en kon niet online komen.Een gedoe allemaal.
    Vandaag in mijn uppie en dat valt best tegen.
    Maar goed.. het is niet anders.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee ik dacht aan zo een lichtraampje waar je dia's mee kon bekijken...
    Maar jij wil ze op de pc hebben...nu snap ik um hihi
    Nee een school van playmobiel, vis marktplaats anders werd het te duur haha
    Maar ziet eruit als nieuw en de mams had het gescoord al een tijdje terug en het hier neergezet.
    Ja dan moet je wel ff aan de slag om te kunnen zien wat het is...

    http://www.ruralking.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/p/l/playmobil_toys_furnished_school_building_pieces_4324.jpg
    Zo dus haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha wij eten ook nasi...ala me hj
    Nee hij is nog te klein om dat te bouwen voorlopig is het spelen met de poppetjes
    Is idd groot en daarom hebben we het voor een deel opgebouwd...zodat hij er gelijk mee kan spelen.
    Ook heeft hij de ziekenwagen van playmobiel en zus de speeltuin...dus ze kunnen vooruit.
    Prachtig om te zien als hij met de poppetjes speelt...en zelf een rollenspel verzint.
    Mogen wij mee luisteren en genieten.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je bent er weer vroeg bij...moet het nog klaar maken...half uurtje dus valt mee...
    Jij de vaat en uitbuiken haha
    Doen wij wat later...tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen