vrijdag 8 januari 2016

stap voor stap

zo luitjes
ik kreeg weer een lief berichtje van mag ik zeggen ons Corry
ja op WP niet zo bekend maar geloof me
als ik zeg dat zij met het zere voetje
nu stap voor stap
op weg is naar fijne wandelingen
en al gaat de pps over geheel andere stappen
vind ik het toch passen
want al is het nu een stap op de pc of gewoon een stap
tijdens een wandeling
het zijn stappen
en wel vooruit
toch

stap voor stap lidia
ff op alleen lezen klikken
 
en deze fotograaf
laat mooi zien wat je allemaal kan tegen komen
tijdens dat stappen
 
al rincon del fotografo 2
ff op alleen lezen klikken
 
wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag
 
lieve groet
 
karel

8 opmerkingen:

  1. Bankhangen zit er hier op hoor...en even wat freubelen...
    Ja als je wat tegenkomt wat je wil gebruiken dan moet je er ff voor gaan zitten
    Maar is gelukt.
    2 Mooie ppsjes en nieuwe ook nog eens...goed bezig karel...Slaap wel
    Of is die op ???

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus jij moet op zoek naar een klein friemelding dat wel belangrijk is voor je fiets ;)
    s6...morgen weer een dag...toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja we hebben weer een koud nachtje gehad en dan is de hemel vaak helder en kun je vele sterren zien blinken. Hier de boel nog allemaal dicht dus zie er weinig van hihihi. Zal zo de dag gaan beginnen al hou ik het vandaag rustig. Alleen de nodige dingetjes even doen en straks even om een kraamcadeautje kijken. Verder geen verplichtingen vandaag. Ik hou het ok even kort en ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Ja zo een fiets heeft meer te dragen dan een gewone fiets...en kan er ook vanalles stuk gaan.
    Hier namen ze een oude fiets mee en die ging overal tegen de lantaarnpaal of grond hj
    Maar je vind er vast wel iets op en kan je maandag weer gewoon op pad grijnzzzz
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,

    Nog steeds kan ik niks openen.Komt wel weer net als stapjes zetten.Was het maar zover.
    Even duimen dat het bot aangegroeid is.
    Donderdag weet ik meer.
    Straks komt Neil weer langs, een fijne onderbreking van de dag.
    Het is geen "rolweer ".
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O gebruik je dezelfde fiets...dacht dat je een andere had voor de krantenwijk.
    Dan zal die veel te lijden hebben onder de vracht...maar eens over nadenken dan of er nergens een ouwetje staat, wat jij kan gebruiken
    Dus schaatsen kijken...ikke niet haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee karel met de mams zoals altijd als het met de kinderen goed gaat met de mams ook haha
    Lees nog maar eens en dan de titel haha

    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Muts ben je ook...titel van de mail natuurlijk
    tukkie doen?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen