zaterdag 9 januari 2016

tederheid & oog in oog

ja luitjes
daar is ie weer
ik had een deels rustdag deels wandeldag
hoe dat kan
simpel ik wandelde naar de markt en het centrum en terug
en alles mak an
:)
vanochtend was het prachtig helder weer
een mooie lucht vol sterren
bij het licht worden was het al wat bewolkt
en wat later een lichte miezer regen
weet U ik heb voor de hele maand de foto ppsjes al staan
en zoek er nu als het kan een passende bij
en volgens mijn bescheiden mening is het dit keer
goed gelukt
wat zegt U

a little tenderness
ff op alleen lezen klikken


face to face
ff op alleen lezen klikken

ik wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een zonnige zondag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Weer twee heel mooie .Hier helaas niet zo'n rustige dag ,maar ach hopelijk morgen beter
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha nogmaals die maagd hè...whahahaha
    Muts is op zijn plaats en al is het petje, je blijft een muts haha
    De 2e is een mooie om te zien en ja de 1e klik ik dus niet grijnzzzz
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja de maagd en ze heette niet Maria
    Was trouwens derde laatste blogje op stekkie snik snik
    Maar goed ja de glimlach heb je en de oppermuts was Betty toch?
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij binnen waar anders zo midden in de nacht hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Hier gister eerst de zon en later werd het hier bewolkt maar toen waren wij alweer thuis van de stad. Vandaag kan het zonnetje er ook nog wat bijkomen maar de voorspelling zo die er nu ligt voor het einde van de komende week........... sneeuw. Maar dat zien we dan wel weer. vandaag gaan we genieten van de kleine Jesper. Straks op naar Twijzel. Alles staat klaar om mee en half 10 komt Eddie hier en gaan we weg. Ik ga je nu eerst een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel
    Een plakdagje....moet ik dan in mijn gbje gaan kijken of krijgt de stoel geen rust vandaag?
    Hoe dan ook je komt vast je dag wel door...
    En ja dat eelt daar zal je aan moeten werken anders krijg je er last van.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Het lijkt een prachtdag.
    Mooi wandelweer als je goed ingepakt bent.
    Ik was ffkes buiten maar vergeten een jas aan te doen..brrrrrr.
    Nog een fijne zondag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waar eelt zit komen geen blaren dat scheelt dan weer haha
    Och er zijn genoeg hulpmiddeltjes om dat te lijf te gaan...en beter nog dat ook werkt...
    Als je nu maar geen eelt gaat krijgen op je zitvlak... ;)
    Vermaak me ook prima binnen...en hoor kramer en blokhuizen op de achtergrond
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pas maar op dan, straks moet er een pampertje om ;)
    Heb ik net ook gedaan anders ga ik maar sneukelen en das ook niks...
    En zou de nieuwe wereldburger goed gekeurd zijn?
    Wat zijn er toch grote verschillen een lach en een traan zitten dicht bij elkaar ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moest je sneukelen googlen ?
    Bij ons is het jantje komt pietje gaat... ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij kennen nog een andere Jan en die kan er wat van grijnzzzz
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent soms snel van begrip hj
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Werkelijk een vreselijk hoog knuffelgehalte in je erste pps.
    Zo mooi en zo liefffffffffffffffff...................
    Super pps Karel :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen