dinsdag 26 januari 2016

terug in de tijd - de tijd vooruit

zo luitjes
een rustige dag loopt op z'n eind
ik deed niet veel deze dag
op boodschappen na en kokkerellen
niets mag ik wel zeggen
nou ja niets
in gedachten vloog ik wat rond in m'n gedachten
mooie herinneringen en wat er nog komt
en dus weer mooie herinneringen maakt
en zodoende kwam ik bij deze 2 ppsjes
ff terug in de tijd en wat rondvliegen en mooie foto's maken


anything thats part of you
ff op alleen lezen klikken
 
foto's uit een drone
toch best mooi dat zo iets kan
jammer dat ze ook misbruikt worden

Amos Chapple Photographer

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen zien we wel wat de dag brengt
toch
:)

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Terug in de tijd en de tijd vooruit...hoelang heb je daarover na moeten denken haha
    Maar is goed gevonden...
    De ppsjes...de eerste is een mooie qua muziek en de 2e bijzonder dat er zulke beelden gemaakt kunnen worden met zo'n klein apparaat...vooral die eerste foto van de stratenlijnen vind ik mooi
    Slaap wel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Valt wel gelijk op dat erover nagedacht is ;)
    Maar nu vlieg je richting bed...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus weinig tot niets gedaan gister... Nou ik wel hoor maar dat had je al gelezen. Zou vandaag naar de stad voor een kast maar dat wordt nu morgen. Ritza ligt flink ziek op bed en ik moet even kijken of ik naar de tandarts kan vandaag want het eten en drinken is flink pijnlijk. Zou mooi zijn als ik daar vandaag nog even terecht kan. Verder geen plannen voor vandaag en echt fijn is het ook niet om er verder uit te gaan. ik zie wel hoe het vandaag gaat. Ik wens je nu eerst een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Nu hier niet hoor...blogtitel is dikwijls het ppsje dat verstopt zit..kan ik het beter onthouden haha
    Dus jij een flink ontbijt...hier een snelle hap en klaar maken voor feestje Mathijs...al is hij morgen pas jarig hihi...
    Nu ben benieuwd wat hij van de school vind...
    Het is wel herkenbaar want vera zit op school en hijzelf op de peuterspeelzaal...dus we zien het wel. Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Jij nog in pyama, ja als je er dan toch niet meer uit hoeft.. Ik wel in de kleren hoor, vanmorgen vroeg al. Ben even naar de konijntjes geweest, de glazen en zo van gister even afgewassen en twee belletjes op de vroege ochtend. Eerst Milli, zelf niet fit maar eerst wel aan het werk maar zou eerder ophouden, met de vraag hoe het met Ritza ging. We hangen op en daar de tweede, Fonnie.. Komt morgen niet voor 12 maar rond 2 uur thuis. Kwam Eddie vanmorgen nog, even snel een bakkie en die komt straks even de auto halen, moet even voor ondergoed naar Bolsward. Ritza is er nog niet hoor, maar heeft nu wat fruit naar binnen gewerkt.. kon ze op dat bodempje ook parasetamol krijgen. Ja op een lege maag geen medicijn. Nu maar hopen dat de koorts wat meer zakt al is het niet zo hevig als gister. Zelf half 12 naar de tandarts geweest, blootliggende wortelkanalen, omdat mijn tandvlees wat zakt.. is geplakt en heb net gegeten en geen last meer. Ja en verder doe ik heel veel steps.. trap op, trap neer... heel goed voor mijn conditie. Zal zo nog even een was vouwen en opruimen en een pan groentensoep maken.. hopelijk krijgt Ritza daar straks ook wat zin in... al is het maar een sleef vol. ik zie het allemaal wel. Ik hoef er verder ook niet meer uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Twee verschillende en toch passende ppsjes.
    Heerlijk toch..om er een pyjamadag van te maken.
    Buiten is het niks gedaan met de wind en regen.
    Vanmorgen een stukje binnen gefiets..lekker droog en warm..hihi.
    Nog een fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het opstappen gaat vrij gemakkelijk maar het afstappen is nog een probleempje.
    Op de hometrainer begon ik met 10 minuutjes en nu 15 min.
    Ik doe nog niet aan km.Komt wel weer.De enkel is zo dik en pijnlijk...jakkes...
    Morgen naar buiten met de peut zonder niks...hihi...wel kleren aan,hoor.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He die Karel. Even jullie op de hoogte brengen. De huisarts vanmiddag nog bij Ritza gehad. Ze moest hoesten en spuugde bloed, vertrouwde het niet dus gebeld. Huisarts kwam en heeft haar helemaal onderzocht.. 40.3 graden koorts en een longontsteking. Heeft ze nog met andere huisarts overlegd of ze ook naar het ziekenhuis moest maar dat was niet noodzakelijk. Wel antibiotica kuur, goed drinken, eten is niet echt noodzakelijk en moet haar in de gaten houden. Mocht het erger worden dan bellen. Ja ze is flink ziek hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee joh kinderen vinden school tegenwoordig geweldig...haha en wat is er nu meer waar dan wat de juf zegt...zeker nog in de kleuterklassen.
    Was een groot s6 de school en een fiets met zijwielen ja dan moet je natuurlijk gelijk naar buiten om die uit te proberen haha...lang leve marktplaats grijnzzzz
    Dus jij wil droog weer donderdag en vrijdag?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zucht................... Elvis.
    Ik zal er wat bij weggedroomt hebben hihi......
    Heerlijke muziek en ja, kuch... hij mocht er zelf ook best wezen hihi....
    Foto's vanuit een drone. het moest verboden worden!
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar de foto's die in je pps staan van de drone zijn echt ontzettend mooi!

      Verwijderen