dinsdag 12 januari 2016

voer geen oorlog - voer vogeltjes

zo luitjes
wat een dag weer
het leek goed weer
dat ik dacht eindelijk weer
eens een wandelingetje in m'n tuintje te maken
sloeg het weer
om
en bracht regen
ja dat viel weer ff tegen
zou ik aan het HH ook dat kwam niet echt van de vloer
omdat ik zat
op een
plakstoel
hihi
maar toch haalde ik ff een frisse neus zo dat zo mooi heet
en bezocht ff mijn mooie dokter
ja oud verhaal en dus lang ,  gaat terug naar de midden jaren '70
goed geholpen en het zal mij ook helpen
maar die zon hé
heb het wel in pps vorm
geniet dus


foto's zijn naar mijn idee ook
verwarmend

igor zenin

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen voor de verandering eens
een geheel droge dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Is het zinkzalf dan?
    En ja die sokken hè haha
    De eerste is prachtig maar zou voor andere muziek gekozen hebben...en ja de 2e achteruit gaan zitten en kijken naar al dat moois...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Dat waren weer heel veel plaatjes .Vooral de eerste vond ik erg leuk. Oorlog voeren doe ik niet net zo min als vogeltjes voeren want dat durf ik niet meer nu die twee roofdieren van hiernaast loslopen .Wel jammer want het was altijd een heel spektakel.
    Voor straks slaap lekker .groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha een lichaamseigen zalfje met sokken grijnzzz
    ja even gegoogeld en ja dan wordt je wijzer...
    Wat zal jij slapen met je sokken...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jij dus met sokken aan het bed in , wat zal je warme voeten hebben dan.... maar goed als het helpt en je kan zo van je zere voeten af komen.. wat moet dat moet zeggen we dan. Ja het wordt deze week echt niet wandelweer Karel. Zelfs natte sneeuw voorspeld voor donderdag dus hopelijk komt dat pas later op de dag zodat jij nog even droog de wijk in kunt. Maar afwachten. Ik pas vandaag ook even de uurtjes aan bij Marten. Ga wat later van huis, hoeven de lampen daar ook niet aan, en kan ik bij dag licht gewoon mijn ding even doen. Ik ga je nu eerst een hele fijne woensdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    die natte sneeuw is vast in het noorden die zijn er al aan gewend hihi
    En zeg nu zelf op donderdag dat kan helemaal niet hè...
    Al wordt je er niet zo nat van als regen toch?
    Wij zo naar afzwemmen van marijn kijken...dus foetsie
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Gisteren ben ik er niet meer aan toe gekomen om achter de pc te zitten.Ik was zo lusteloos.
    Vandaag weer wat beter.Mijn gedachtes gaan uit naar morgen en hopen op goede berichten dan kan ik eindelijk slapen zonder zware gips poot en nu mag jij met sokken aan naar bed.
    Het is geen weer voor een straatje om.
    Nog een fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. Jij druk met soppen en opruimen lees ik. Ja je moet niet met maccaroni smijten hoor. Daar kun je ook raar op uitglijden, vooral op sokken.... Ja alles even in een bus of glazen pot met stopdeksel.. weet niet of jullie daar een Xenos in de buurt hebben, die hebben ook niet duren potten en bussen. Ik vanmorgen tegen 12 uur thuis, zag dat de containers geleegd waren dus gelijk de deur weer uit om die van zus ook weer even achter huis te zetten. Bij thuiskomst eerst mijn was op de hang en een pan kippensoep gemaakt. Bij Marten alles weer aan kant en hier geen zin meer om verder nog wat te doen, komt morgen wel. Hier regent het zo nu en dan ook maar tussen de buien door het zonnetje. Jij maar even kijken of je nog droog even het dorp in kunt, heb je gelijk weer een frisse neus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Even een reactie op de jagers in onze buurt .Het zijn het de buurpoezen en de jongste is een echte jager .We hebben al veel dode dieren gevonden sinds deze buiten zijn .Nee de poesjes neem ik het niet kwalijk die beseffen niet wat ze ''aanrichten'' .Helaas word ons ook het plezier ontnomen .We hebben al zoveel muizen kikkers en vogels dood gevonden in onze tuin en in de poort ,nee niet echt fijn ,het vrouwtje had ze gewoon lekker binnen moeten houden .Ook wij hebben een poezel zoals je weet onze Mikki en nee ze komt niet buiten ,nee niet zielig want ze heeft een fijn leven .
    Fijne avond ,lieve groet Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jij bent flink bezig geweest...
    Het was smakelijk...pompoen pastinaak soep
    Heilbot, piepertjes, witlofsalade met appel en paprika
    Heerlijk gegeten...toetje na en beter nog marijn heeft zijn A, B en C
    Gehaald dus vandaag en o wat moeten ze veel kunnen voor dat C
    Knap hoor...1 jaar geleden begonnen en nu nu al 3 zwemdiploma's
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen