zondag 10 januari 2016

voor een ieder een bosje blommen

zo luitjes
ook deze toch redelijk zonnige zondag
komt op zijn eind
ik hoop dat U er van genoten heeft
of dat nu binnen of buiten was
ik was van plan om ff m'n tuintje in te lopen
maar ik kwam oud zeer tegen en het deed ook wat zeer
gebarsten eelt op mijn hakken
dat ooit lang geleden eens volgens de dokter toen
bevroren is geweest en toen met ureum zalf weer netjes was gemaakt
een enkele keer barste het weer open
en ja zo ook vanochtend en is mijn dag wat wel genoemd wordt
een plakdag beetje aan de pc beetje voor de tv
waar ik genoot van een mooi EK schaatsen
en ach mijn tijd om te wandelen komt ook wel weer
als pps nam ik vandaag kruiwagens vol bloemen
een bosje voor een ieder
en 2 voor hen die het moeilijk hebben
zelf vind ik de spreuken ook mooi
hopelijk U ook
 
een kruiwagen vol bloemen
 
als foto pps nam ik er een die best vrolijk is
en een lach is altijd goed
toch
 
geweldig leuke foto's
 
wens ik U een fijne avond
en een gezonde nachtrust
morgen een heel fijne dag
 
lieve groet
 
Karel

15 opmerkingen:

  1. Ja als het jou uitkomt hihi
    Mooie ppsjes en nieuw ook nog eens :)
    Je voorraadje aangesproken...want ik hoef niks te verwijderen...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel voor je bloemen en wens je voor aankomende week alvast een gezellige week. Heb ook genoten van de afgelopen dagen maar nu is weer ook helemaal van padje afgeweken (en ditmaal niet de koeien hier) maar regen heeft me op het platteland ook helemaal nat ge...... mag jij en je lezers invullen. hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die glimlach krijg je als ik niet hoef te ruimen grijnzzzz
    Als je er toch genoeg hebt ...mijn keuze is niet zo groot.
    Al komen er morgen ook foto's dus denk erom...niet plaatsen haha
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel.. Dus jij gister weer even met je voeten bezig geweest, ja zelfs eelt kan pijnlijk zijn... Ga zo nu en dan eens met je voeten in een bad met zeezout, geen soda of zo want daar kun je wild vlees van krijgen... Zeezout kun je gewoon bij de supermarkt krijgen. Jij dus een rustig dagje gehad gister. Wij ook een mooie dag en het kleine wonder even bewonderd. vandaag maar weer aan de slag hier en vanmiddag met Ritza naar de tandarts... Ik ga je een hele fijne maandag wensen en bedankt voor het bloemetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Zo even een bakkie, en uit zweten. Moet nog een was ophangen maar dan vindt ik het ook wel weer welletjes hier. Moet zo ook nog even naar zus voor 12 uur want daar de planten nog even water geven. Ja moet tussen 12 en half 5 thuis zijn want er komt alweer iemand voor de ketel op zolder.. rot ding springt weer steeds uit en ik kom soms echt koud beneden en moet dan smorgens om 6 uur eerst naar de zolder om te resetten.. Gister kwamen we thuis was ie ook weer uit en dan kom je dus koud binnen.. geen pretje. Vlieg me momenteel het schompes met een dubbele huishouding en ben erg moe. Ritza ziek thuis, denk Marten ook want zijn auto staat er niet, of hij moet met iemand anders mee zijn gegaan vanmorgen maar vorige week ging hij met de buurjongen van de overkant mee... Ik wacht het vanmiddag wel af. Ook morgen middag thuis want dan komt er iemand voor het raam boven aan de voorkant, zit een barst in, wil ik graag even verholpen hebben voor het echt winter wordt. Tandarts voor Ritza afgebeld vanmorgen... En zo blijf ik dus een beetje achter de feiten aan hollen. Een was waar geen eind aan lijkt te komen nu ik dat van Marten er bij heb... ik zal blij zijn als zus er weer is en alles weer gewoon zijn gangetje gaat. Morgen weer extra werk want dan moeten de vitrage en zo voor het raam boven weg.. ook gelijk maar wassen dan is dat ook weer schoon.. ik blijf bezig zo... En jij straks met de folders/kranten de wijk weer in of ben je al onderweg? Ik ga weer, maar we horen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Ha en wat doe je dan als ik vandaag er eentje van plaats?
    Kan zomaar dezelfde zijn als die jij ingepland hebt staan...
    Zou zomaar kunnen toch?
    Maar hoop van niet...voor jou haha
    Fijne dag en werk ze ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je zag de nieuwe en toch moet ik die nog plaatsen ;)
    Dus ff pauze voor de inwendige mens...heb ik een oppeppertje in je gb gedropt...
    Hou het droog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Dank je voor de mooie bloemen al kan ik ze niet zien.
    Het zou fijn zijn om op jouw verjaardag thuis te zijn..dubbel feest.
    Jij last van hard eelt, die van mij is totaal verdwenen.
    Maar je kan er goed last van hebben.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag die niet en zelfs na nog een keer kijken nog niet haha
    Wel jou met je winkelkarretje ;) Of was jij het op/in de wc?
    Och valt meestal wel mee die regen...er wordt veel over geklaagd maar als je bekijkt hoe dikwijls je zeiknat wordt is het op de plaatjes te zien op andere manieren hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Te verwaarlozen die paar %tjes hj
    Blij dat de ritjes er weer op zitten...voor de ouwe man?
    Je komt zo wel lekker buiten en het levert wat op, wat wil je nog meer....
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En het levert wat op 2 vliegen in een klap...
    Hier is het rustig op het moment en ik ga zo bankhangen.
    Mijn favoriete series zijn weer begonnen...lekker relaxed op de bank dus...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee de mijne komen niet op net 5 haha
    Dus jij kijkt wat anders...denk manlief ook maar dan moet hij naar boven ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi, Karel ... don't think U can ever comment on my blogs again ... unless U have a blogger account ... blogger just informed us of that no other than blogger account owners can comment anymore ... I feel very much betrayed by blogger ... again ... I'll be popping in and see and comment on Urs though ... always enjoyed that ... as well as Ur comments on mine ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee was te koud hihi
    Dus samen tv kijken heeft ook wel wat...ik de afstandsbediening whahaha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ai ai ai...... dat klinkt niet echt lekker met je eelt op je voeten Karel!!
    Ik mag hopen dat het oude zeer weer redelijk ingedamd is.
    De eerste pps vond ik echt supermooi en alleen al de muziek maakt dat je de spreuken ook goed tot je door laat dringen ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen