vrijdag 29 januari 2016

weekend en slapers

zo luitjes
we hebben het weer gered
wat dan Karel
nou weer een week voorbij en het weekend is weer daar
ik had een HH dag vandaag
morgen wat .... op i zetten
O het staat er al op
moet ik wat anders verzinnen dus
komt helemaal goed hier
en ik hoop bij U ook
de foto pps heet " voice of Love "
diep in min archief kwam ik deze tegen
geduld is geboden , dus niet klikken
;)

liefde sterft nooit
ff op alleen lezen klikken

en dan gewoon achter over leunen
foto's zo mooi
en inderdaad  vol liefde

voice of love

wens U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen tegen beter weten in
een droge dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Een mooie maar 1 keer was genoeg grijnzzzz
    Geef mij de 2e maar lekker vlot en mooie plaatjes...
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo allemaal jarigen...waar gaan ze naartoe ?
    Vakantie begrijp ik eruit...wil ik ook wel weer haha
    Maar nu nog even niet...
    Ja geduld is een schone zaak...moet je wel hebben dan grijnzzz
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou denk dat er veel te zien is...2 dochters zijn er ook geweest.
    Mooie gebouwen en wie weet de pope zien.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus de kaarten gekregen, ja we moeten nu rekening houden met dat er op maandag geen post komt dus de kaarten een dagje eerder weg... En ik vind het nog steeds leuk om echte kaarten te versturen of om te krijgen dus dat houden we er mooi in. Bij jou ook vies weer las ik, ja hier ook harde wind en regen. Jij krijgt vandaag de logees... ik vandaag mijn mannetje weer thuis. Zal straks de laatste rommeltjes nog even weg werken op de slaapkamer dan is alles weer zo,n beetje op orde. Ik wens je nu een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Ja ook hier een harde wind en veel regen...
    En ja bezoek gehad van Daan en Guus met de mams dus spelletjes spelen hihi
    Wel gezellig als die zomaar aan komen waaien. Daan kwam zijn nieuwe bril laten zien haha een heel ander manneke wordt het zo...maar staat best leuk.
    zo de dag verder maar blijf mooi binnen....groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan komt mijn vraag...waarom maak jij altijd 2 pannetjes eten klaar?
    Zodat je de keuken maar 1 x op hoeft te ruimen?
    Ja is goed slaapweer maar als ze je wakker komen maken is het gelijk over en uit haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel,
    Pffff..geen weer om buiten te zijn.
    Mooi ppsjes en zeker de onderste.
    Ik heb wel gefietst maar binnen met de tv aan, dan zijn 20 min. zo om.
    Afstappen blijft nog een probleem...GRRRRRRRRRRRR.
    Komt goed..eens..
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zal ik niet zijn haha
    Snap dat maar waarom je het dan op een dag doet is me een raadsel...
    Denk dat de schoonmoeder van je broer je wakker maakt grijnzzzz
    Die zijn altijd lastig haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee moet zorgen dat ik op tijd op de familiedag ben...en ach je hebt al een schoonmoeder in huis dat is genoeg haha
    Wachten duurt lang hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen