vrijdag 15 januari 2016

weekend is daar , waar ? was het weg dan :)

ha die lieve mensen
ja we hebben alweer zaterdag morgen
de weken vliegen voorbij
is ook niet zo vreemd met al die harde wind
daar om koos ik een rustige pps
met van dat heerlijke weer op een vroege voorjaar of zomer ochtend
waar ik toch weer van hoop te gaan genieten
het zij te voet of op de pedalen
en ik wed
U ook
toch


en ik vond dat de volgende
natuur fotografie daar wel bij past

lens culter earth awards 2015

wens U nog een fijne avond
een gezonde nachtrust
ja en natuurlijk een zonnige zaterdag

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. These 2 videos are good for my soul, and I thank U , Karel ...Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spontaan een tukkie gedaan hj
    De thee zal wel opzijn net als mijn koffie...
    Mooie ppsjes om te kijken :)
    Wp is helemaal veranderd...was het je opgevallen?
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu Anja kon gister niet op wp komen...zeg ik zullen wel achter de schermen aan het veranderen zijn...en ja hoor...moet weer zoeken pffttt
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nee als je een blogje wil plaatsen is alles anders... ;)
    en ook als je concepten wil bekijken en blogjes...je krijgt dat ook nog wel haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Ja van mij mag het ook wel weer lente worden maar we moeten toch echt even de winter door. vandaag hier een gure koude wind maar geen sneeuw. Niet dat ik op dat laatste zit te wachten hoor maar het had zo maar wit kunnen zijn. Ja januari gaat meestal voor het gevoel niet zo snel maar het lijkt inderdaad wel of de dagen voorbij vliegen. Vandaag hou ik het rustig, straks komt mijn mannetje thuis en doe ik zo nog even de boel wat recht trekken hier. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Zo een flink ontbijt als lunch hihi
    Nu dan weet ik wel wat ik ga zoeken op het oude terug zetten...pffttt
    Heb zo geen overzicht van ingepland en andere blogjes...zal me er straks eens in verdiepen.
    Hier was het tot nu toe droog maar zag net ook regen en natte sneeuw voorbij komen.
    Och hier binnen geen last van...geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus je was er toch op uit nog...
    Hier nu ook nat weg en zonneke
    Een nadeel, nu zie je ieder stofje liggen maar geen zinom het nu nog aan te gaan pakken.
    Zien we na het weekend wel weer....
    smakelijk en hoeveel heb je er wel niet mee gebracht?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha liepen ze maar weg...toch nog maar even snel met een doekje rond gelopen want een heel weekend me ergeren was ook weer niet de bedoeling...dus als de zon morgen op de raam schijnt ziet het er op het oog weer netjes uit...
    Zo meteen een bakkie en bankhangen...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen