maandag 18 januari 2016

winters hoor

zo luitjes
en genoten van het mooie weer vandaag
ik hoop het maar
ik deed het wel ook al was ik aan het werk
ik genoot van het mooie weer tijdens het rondbrengen
van 2 wijken reclame folders
blijft een paar dagen zo
dus heeft U de kans
snuif die gezonde lucht maar op
weet U dat de maan ook weer mooi te zien is
wel nog niet vol , maar toch
dat heldere weer in de nacht geeft mede deze winter pracht

the moon
ff op alleen lezen klikken

foto's vandaag ver bij de maan vandaan
in meest warm water
;)

onderwater foto's 2

wens ik U een fijne avond nog
een gezonde nachtrust
en morgen fit en monter weer op
om de zon te genieten

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Die had ik ook al gedaan maar ben opruiming aan het houden in de voorraad...zijn er teveel.
    Kijk jij hebt er weer 2 geplaatst en die staan er niet eens bij hj
    Erg mooi die onderwater en ja de volle maan...betekend slapen gaan hihi
    Goeie keuze weer :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ik wat later en jij eerder...of andersom?
    Hoe dan ook ben er doorheen en ruimde lekker op...gelijk de prullenbak geleegd kan ik me niet meer vergissen hj
    Tot morgen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So glad, I can watch ur videos, Karel ... this prairie girl misses the ocean ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Het zou vannacht flink vriezen dus het zal ook wel behoorlijk helder zijn geweest... je kan trouwens overdag de maan ook nog zien... die is al vroeg wakker hoor in de middag. Jij hebt het gister weer getroffen met het weer, wat frisjes maar zonnig winter weer. Ik heb vandaag een dag van veel onderweg... maar dat lees je wel. Ik hoop dat de banden van de auto binnen zijn en ze vanmorgen nog kunnen worden gewisseld, straks even bellen. Verder zal er van het huishouden hier niet veel komen. Ik zie het wel... ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Zo goed bezig zeg..dus brrr op de slaapkamer...had ik je wel kunnen zeggen want het vriest haha
    Maar vanavond in een fris bedje en stofvrij hj
    Nee hier schiet het weer niet op...koffiedrinkers en nu dus krabbelen en om die plant moetenwe nog steeds hihi...
    En die mails bewaar ik in de mailbox en die heb ik even opgeschoond...werden er gewoonweg teveel.
    Weet nu ook weer wat er ongeveer in zit dus zoekt wat makkelijker.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo en nu op naar wp...zal het wel drukker zijn dan hier ;)
    Geeft niet we wachten gewoon op de nieuwe pc van fon en op Co als ze bij de pc kan komen.
    Mak an hè...hele huisje hoeft niet in een dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Albert brengt bloemen mee maar een plant nooit haha
    En nee de koffie hoeven ze hier niet te verdienen...als ze wat zeggen over ergens vies of stof dan zeg ik ga je gang hj, maar nog nooit voor gekomen ;)
    Las ik dat nu goed heb jij een tukkie gedaan ???
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Twee mooie ppsjes.
    Het is lekker weer maar jammer genoeg kan en mag ik niet naar buiten.
    Gezond weer,hoor.
    Geen straf om met krantjes of folders te lopen.
    Stof ligt er overal..morgen Neil maar met de swiffer laten spelen.
    Hij ziet het gewoon niet..hihi.
    Fijne dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoe kan hij het dan weghalen hihi
    Ja las het nogmaals en je bent altijd goed bezig zelfs als je een tukkie doet grijnzzzz
    De plant is er intussen en gelijk wat kleine ook mee genomen...ziet er weer fris en groen uit hierbinnen...smakelijk en fijne avond...of is het al op?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ga ik zo meteen weer doen...we hebben een compromie gesloten...ik dubbeltje op zijn kant hij ncis de eerste...hihi
    Ja de dinsdagavond is altijd moeilijk om in te delen haha
    Maar zo heeft ieder wat en voor de 2e kan hij boven kijken grijnzzzz
    bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geloof het of niet maar ik ben die maandag niet buiten geweest.
    Ik had een vrije dag maar was zo moe dat ik er gewoon een pyjama dag van had gemaakt hahahah..
    best wel eens lekker hoor hihi....
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen